Ep.1-Part 2

5 1 0
                                    

Unicode

Love is the most powerful
Ep.1-part.2

တီ. . .တီ. . .

နှိုးစက်မြည်သံ​လေးက ဟာယွန်း​လေးထဖို့အချိန်တန်ပြီဖြစ်​ကြောင်း ​ဖော်ပြ​နေလျှက်ရှိသည်. . .
အချိန်ကား. .. မနက် ၅နာရီ. . .
​နေ​တောင်မထွက်​သေး. . .ဟာယွန်း​လေးက​တော့ထရမည်. . .သူလေးအဲ့လိုသာမထရင်. . .
သူလေးအဲ့လို​ကျောင်းဆက်တက်ဖို့ ​ကျောင်းစရိတ်ရှိမှာမဟုတ်​ပေ. . .
ဟာယွန်း​လေး မိဘ​တွေပိုင်ဆိုင်မှာကိုလည်း မိ​ထွေးဖြစ်သူက ​​​ကောက်ကျစ်တဲ့နည်းဖြင့်အရယူထား​လေသည်. . .

"ဟဲ့. . .​ဆောင်းဟာယွန်း. . .ညည်း နှိုးစက်ကြီးမြည်​နေတာမကြားဘူးလား. . .တစ်အိမ်လုံးလဲဆူညံ​နေတာပဲ. . .သူများ​တွေအိပ်​ကောင်း​နေတာနားမလည်ဘူးလား"

မနက်​စော​စောစီးစီး မိ​ထွေးဖြစ်သူရဲ့ မြည်တွန်​တောက်တည်းမှု ကိုခံရပြန်​သော ဟာယွန်း​လေး. . .
စိတ်ထဲဝမ်းနည်းသွားမိပြန်သည်. . .
သူမ ​မေ​မေ ရှိတုန်းကဆို သူမရဲမနက်ခင်းအစတိုင်းက သူမ ​မေ​မေရဲ့အသံချိုချို​လေးက အမြဲ ​နေရာယူလျှက်. ..

" ဟဲ့. . .​ဆောင်းဟာယွန်း. . .ငါ​ပြော​နေတာမကြားဘူးလား. . .တကယ်ပါပဲ. . .နားကန်း​နေလားမသိပါဘူး. . ."

မိ​ထွေးဖြစ်သူရဲ့ အသံ​ကြောင့် အတိတ်ကို​လည်​နေသော ဟာယွန်း​လေးအ​တွေး . . . လက်ရှိသို့ပြန်​ရောက်ခဲ့သည်.

"ဟုတ်ကဲ့ ​ဒေါ်​လေး. . .အခုပိတ်လိုက်ပါ့မယ်"

​ဟာယွန်း​လေးနှိုးစက်ကို ပိတ်ပြီး. . .သတင်းစာ​ဝေဖို့ပြင်ဆင်ထွက်ရ​တော့သည်. . .သတင်းစာပို့ပြီး ​ကျောင်းတန်းသွားရတဲ့ဟာယွန်း​လေး. . .မနက်စာဆိုတာဘာမှန်းမသိခဲ့တာ ၅နှစ်ရှိခဲ့ပြီ. . .

* * *
"ဟုတ်ပြီ. . .ဟုတ်​သေးဘူး. . .ဖြစ်သင့်လား. . .မဖြစ်သင့်ဘူး. . .ဒါ​ပေမယ့်နဲနဲ​လေးဖြစ်သင့်ပြန်တယ်"

တစ်​ယောက်တည်း တိုင်ပတ်ကာ ​ခေါက်တုံ့​ခေါက်ပြန်​လျှောက်​နေပါ​သော သခင်​လေး ပုကျိ. . .
ကိုယ်ရံ​တော်တပ်မှုး​လေးမှာ သူ့သခင်​လေးကိုကြည့်ပြီး
​ခေါင်းပင်မူး​နေပြီ. . .

"သခင်​လေး. . .ဘာ​တွေဖြစ်​နေတာလဲ . . .ကျ​နော့်ကို​ပြောပြပါလား. . .သခင်​လေးကိုကြည့်ပြီးကျ​နော်မူး​နေပြီ"

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Oct 23, 2020 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

Love is the most powerfulWhere stories live. Discover now