Pierwszy dzień w szkole przebiegł w miare dobrze ... Oprócz jednego incydentu to nawet ok ....
A więc zacznijmy od początku...
Lekcje rozpoczynały się na godzinę 9 ale niestety pomyliłam godziny i przyszłam na godz.8 przy okazji spotkałam pewnego chłopaka
*szłam sobie w kierunku szkoły nagle wpadł na mnie pewnien przystojniak (Sebastian) ze starszej o rok klasy*
Seba:ooo sorki nie zauważyłem cię
Pati ((myśl:,,Nie ty jeden))...Nic sie nie stało :)
*Seba pomógł mi wstać z ziemi*
-To dobrze...A tak wgl to sebastian jestem miło mi
-Pati...mi również
~Nagle podbiegła do nas pewna laska z mojej klasy i zaczęła robić awanture o to,że z nim rozmawiam~
*Więc w ciszy odeszłam na bok*
Lekcje zapowiadały się w miare spokojnie dopóki nie dowiedziałam się,że dziewczyna która wcześniej zrobiła taką awanture (Laura) będzie chodziła ze mną do klasy...Masakra...
Na przerwie oczywiście byłam pośmiewiskiem całej klasy ponieważ Laura już zdążyła wymyśleć o mnie jakąś ciekawą plotke :)
Jest jeden + dzisiejszego dnia poznałam 2 fajne dziewczyny Sare i Klaudie sara jest miła i skromna a Klaudia to jej przeciwieństwo...Odważna i pewna siebie...
Na przerwach siedziałam jak za szklaną szybą i nie wiem czemu cały czas patrzyłam się w kierunku Sebastiana a on wogóle nie zwracał na mnie uwagi....Wszyscy mają mnie gdzieś....
Gdy wróciłam do domu zastałam mamę pijaną ...Leżała i krzyczała na mnie...W pewnym momęcie nie wytrzymałam...zamknęłam się włazięce i wzięłam żyletke do ręki...((Nie nie moge nie jestem jeszcze taka powalona żeby się ciąć)) odłożyłam ją koło umywalki i poszłam na spacer
przy okazji spotkałam Sebastiana na motorze przewiózł mnie kawałek...Na początku się opierałam ale później się zgodziłam.Lecz za to,że mnie przewiózł mam iść z nim na kolacje.Bardzo dobrze czuje się w jego towarzystwie.Szkoda tylko,że czasami sie zachowuje jakby był jakąś gwiazdą....
CZYTASZ
Pamiętnik Nastolatki
Teen Fiction-Pamiętnik Nastolatki- Hej jestem Pati w moim życiu ostatnio dużo się dzieje ale za nim przede to teraźniejszości to chciałabym trochę napisać o mojej przeszłości...Moje życie to kompletna porażka nie chce mi sie żyć wszystko sie wali.Życie jest okr...