Ποτε δεν ήμουν άνθρωπος που πιστευε στην αγάπη, δεν μου άρεσαν οι ιστορίες αγάπης, θεωρούσα έννοιες οπως έρωτας και πάθος αστείες και ασήμαντες. Θαρρείς πως ήμουν αρκετά εγωιστής για αυτά και προτιμούσα να συγκεντρώνομαι στον εαυτό μου παρά να βρω έναν άνθρωπο να με νοιάζεται και να τον νοιάζομαι. Ευκαιρίες είχα πολλές, πολλές ηταν οι κοπέλες που μάταια με προσέγγισαν, αλλά το μόνο που με ενδιέφερε ηταν πως να βελτιωθώ εγω σαν άτομο δίχως να εχω την ευθύνη για κάποιο άλλο. Σεξουαλική ικανοποίηση σπάνια είχα, γιατί οσο εγωιστής και να ήμουν δεν ηθελα σε καμία περίπτωση να πληγώσω τα συναισθήματα κάποιας κοπέλας και να την χρησιμοποιήσω μονο και μονο για την σεξουαλική μου ευχαρίστηση.
Όλα άρχισαν ενα πρωινό του Σεπτέμβρη, ήταν η πρώτη μέρα που θα πήγαινα στην σχολή μετά τις διακοπές. Ξύπνησα πρωί πρωί, οπως κάνω κάθε πρώτη μέρα, για να κάνω καλή εντύπωση, ήθελα όλα τα βλέμματα να ειναι στραμμένα πάνω μου. Ξύπνησα, έκανα λίγη πρωινή γυμναστική, πήγα για ενα τρεξιματάκι, και έκανα ενα δροσερό ντουζ -δεν υπάρχει καλύτερος τρόπος να ξεκινήσεις την ημέρα σου απο αυτον- ύστερα έφαγα το πρωινό μου, έπλυνα τα δόντια μου και φόρεσα τα ολοκαίνουρια ρούχα που ειχα αγοράσει μόνο και μόνο για την πρώτη μερα. Οταν λοιπόν ήμουν επιτέλους έτοιμος φοράω το ρολόι μου και τι να δω, η ώρα ειχε περάσει διχως να το καταλάβω και θα έπρεπε να ήμουν ήδη στήν σχολή. Κατέβηκα γρήγορα μπήκα στό αμάξι μου και έφυγα τρέχοντας για την σχολή που ευτυχώς δεν ηταν και πολύ μακριά. Οταν κατέβηκα η παρέα μου με περίμενε απέξω "άντε θα αργήσουμε που είσαι τόσην ώρα" φώναξε ο Χένρι. Ο Χένρι ειναι ο παιδικός μου φίλος, τον γνωρίζω απο πολύ μικρό και ταιριάζουμε απόλυτα. "Κάθε χρόνο τα ίδια" φώναξε η Χάνα με μια ξινιλα στο βλέμμα της,"καλά" είπα "δεν παθαίνεις και κάτι να περιμένεις 5 λεπτα" και μου έσκασε ενα χαμογελάκι για να μην της κρατήσω κακία. Η Χανα ειναι μπερδεμένη υπόθεση,ειχε αρκετά φλερτ ανα καιρούς αλλά πάντα όταν πάει κάτι να γίνει με κάποιον ρίχνει άκυρο λέγοντας πως είναι κολλημένη με κάποιον Τζέιμς που ειναι φαντάρος στην δίπλα πολιτεία, ανάθεμα αν γνωρίζει την ύπαρξή της.
Μπήκαμε απευθείας στην αίθουσα μας, μας κάναν μια μικρή εισαγωγή με τι θα ασχοληθούμε φέτος και μας ευχήθηκαν μια καλή σχολική χρονιά. Έπειτα βγήκαμε έξω με τα παιδιά και συζητούσαμε για το πόσο ωραία περάσαμε τις διακοπές μας και κρίναμε τους νεόφυτους που βγαίναν απο το κτίριο. "Δεν ξέρω για σας πάντως εμένα οι αγαπημένες μου μέρες του καλοκαιριού ηταν αυτες στά τροπικά νησιά της Καραϊβικής" είπε η Χανα φέρνοντας πίσω τις αναμνήσεις απο τις αξέχαστες αυτες ημέρες του καλοκαιριού, είχαμε πάει ολη η παρέα, εγω, ο Χένρι, ο Στίβεν, η Καθ και η Χανα διακοπές για μια εβδομάδα στα τροπικά αυτα νησιά. "Ναι όμως απο αύριο ολα αυτα ξεχασμένα" ειπε ο Στίβεν καθώς κούνησε την φράντζα που του καλύπτει παντα τα μάτια. Ο Στίβεν ειναι λίγο διαφορετικός απο μάς, ειναι μουσικός, παίζει κυρίως ροκ και μέταλ και ντύνεται παντα με μαύρα φαρδια ρούχα και αλυσίδες. "Άχ Στίβεν, παντα αισιόδοξος" είπε ο Χένρι αλλα πριν προλάβει καν να τελειώσει πετάχτηκε η Καθ που δεν έδινε σημασία σε οσα λέγαμε "άχ καλέ τι κούκλοι μας ήρθανε φέτος" η Καθ ειναι ας πούμε λίγο πιο εξωστρεφής απο οτι θα έπρεπε και λίγο πιο αποκαλυπτική. Είναι αρκετα καλή κοπέλα για παρέα αλλα την πέφτει σε αρκετα αγόρια και αλλαζει εραστές σαν τα ρούχα της. "Τι άλλο θα έλεγες εσυ" απάντησα, "ζηλεύουμε;" είπε η Καθ με ενα πονηρό βλέμμα καθώς με πλησίασε και με τράβηξε απο την μπλούζα κοντά της, "όχι βέβαια" είπα και την έσπρωξα ελαφρώς για να απομακρυνθεί. "Ήρεμία" ειπε η Χανα και πήρε την Καθ κοντά της να κοροϊδέψουν όσες έβγαιναν όπως κάνουν πάντα,"χαχα δες αυτήν, πως ήρθε έτσι;" "πάντως εχει ωραία χαρακτηριστικά πρέπει κάποιος να της μάθει να ντύνεται μονο" άκουσα να λένε για κάποια κοπέλα, και τα ματια μου πήγαν αυτομάτως πάνω της ένιωσα μια περίεργη αύρα κατα πάνω μου μόλις την είδα, σαν κάτι να φτερούγιζε στο στομάχι μου και χάθηκα για λίγο,δεν έμοιαζε για νεόφυτη αλλα δεν την είχα ξαναδεί και όλας, είχε ωραίο σώμα μαυρα γυαλιά μυωπίας που τόνιζαν τα έντονα γαλανά μάτια της, καστανόξανθα μαλλιά, και να πω την αλήθεια δεν πολύ ενδιαφέρθηκα για το τι φορούσε. Δίχως να σκεφτώ απάντησα απευθείας "ή απλά εσείς είστε κομπλεξικές, η κοπέλα είναι θέα." Και συνέχιζα να την κοιταω σαν χαμένος ,"οπα ερωτεύτηκε επιτέλους ο Φιν" είπε ο Χένρι και αμέσως κοιταξα αλλού λέγοντας "όχι άπλα δεν ήθελα να αδικούν την κοπέλα, εξάλλου οπως ξέρεις και εσύ καλύτερα απο όλους, δεν ειναι για μενα αυτά ".
YOU ARE READING
Love's prospective
Teen FictionΟ Φιν ενας εγωιστής, μή ενδιαφερόμενος στην αγάπη φοιτητής απο το Νιού Τζέρσι αλλάζει την γνώμη που είχε για τον έρωτα μετά απο την συνάντηση του με το αλλο του μισό, θα μπορέσει να αντεπεξέλθει σε μια σοβαρή σχέση ;