1. bölüm

343 9 2
                                    

Sabah aniden bir gürültü ile herkes ayaklandı. Mun He ise hala kalkmaya çalışıyordu. Çünkü geldiği 6 altı yıl içinde kimse kiralamadigi için dayak yemişti yine.

Sırrının agrimasina rağmen zorda olsa yataktan inmiş neler olup bittiğini anlamaya çalışıyordu. Mun He kosusuturmanin sebebini sorduğunda yeni müşterileri olduğunu ve en iyi şekilde hazırlanmaları gerektiğini söylemişlerdi.

«Mun He »

Duyduklarimdan sonra müdür Jong ile konuşmaya gittim. Dün yediğim dayaktan sonra kimsenin beni almayacağını boşuna ugrasmamalari gerektiğini söyledim. Tabi bu müdürün şeytani yüzünü çıkarmasına sebep oldu. Sessizce odadan ayrılıp hazırlanmaya koyuldum. Bütün kızlar dekolte içeren açık saçık kıyafetler giyiyordu. Ben ise aksine kapalı şeyler giymeye çalışıyordum. Siyah deri bir pantolonun altına bot tarzı bir topuklu ayakkabı ve ustunede değişik yirtiklar ve değişik desenlerin olduğu bir tişört giydim . Fizigim gayet düzgündu uzun zayıf bacaklarim vardi. Sıra makyaja geldiğinde kendime acıdım . Beyaz tenim hep morluklarla kaplıydı. Vucudumun neredeyse heryerine kapatici sürdüm. Sıra gözlerime geldiğinde rimel ve yukarı doğru çekik bir eyeliner sürdüm . Sıraya geçtiğimde dudagima birşey surmedigimi farkettim ama ne fark ederdiki derken benimle aynı kaderi çeken ama bundan gayet mutlu olan sapık olarak nitelendirdigim kız dudagima kırmızı ruhu yavaşça sürmeye başladı. Eliyle yavaşça yedirmeye başladığında rahatsız oldum. Teşekkür edip kafamı çevirdim.

Kapının açılması ile kaderimin bu kadar değişeceğini hiç tahmin edemezdim

365Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin