Nakonec jsme se domluvili že se tam teda půjdeme podívat. Asi za 30 minut i s přestávkami na cigáro jsme byly kousek od těch věcí co Lukáš viděl. Holky řekli že se jim tam nechce že je tam bodel a tak jsme jim řekli ať jsou na cestu. Holky řekli že půjdou na zámek, byla to taková menší opuštěná rozbitá budova a říkali jsme tomu zámek. Bylo to v lese který byl kousek od řeky. Řekli jsme OK že do půl hodinky přijdeme nebo si prostě zavoláme. Holky už byly skoro na cestě a mi jsme se začali prohrabovat v křoví aby jsme se tam dostali. Lukáš řekl že má chuť na cigáro. Filip s Lukášem se na sebe podívali a uvědomili si že je mají holky u sebe (jinak já si jen někdy potáhnu ale jinak nekouřím). Lukáš řekl že za nimi mám doběhnout. Řekl jsem mu proč nejde sám. To jsem neměl říkat jelikož když je bez cigár a ještě k tomu trochu napitej tak je to docela nervák. Skoro na mě zařval ať pro ně jdu! Tak jsem se rozeběhl a běžel za holkami. Když jsem k nim přiběhl tak se ptali co je? řekl jsem jim že mají u sebe cigára a že je kluci chtějí. Dali mi je i se zapalovačem a utíkal jsem zpátky. Když jsem tam doběhl tak mi ty cigarety vyrval Lukáš z rukou a hnusně poděkoval. Chvíli jsme se tam koukali a lezli než jsme se dostali přímo naproti našemu bungru.
Lukáš vyndal krabičku a ptal se: Filipe chceš?
Filip: Jo dík.
Lukáš: Přemku chceš?
Já: Ne díky.
Zapálili si cigáro Lukáš sundal kalhoty, trenky a začal chcát přímo do řeky. Filip řekl že se mu taky docela chce a začal taky chcát. Lukáš říká Filipovi: To je macek tvl a oba dva se začali řechtat. Já jsem stál za nimi.