1. Yeni Karar

225 15 3
                                    

"Dispatch'in yayınladığı son makale ile BigHit Entertainment topa tutuldu. BTS'ten Jeon Jungkook yine bir skandala imza attı. Genç şarkıcı gece barda sarhoş olduktan sonra kavga çıkarttı, ortalığı birbirine kattı! Hayranların bazıları genç şarkıcının bu sorumsuz tavırlarından dolayı sinirliyken bazıları şarkıcının özelini gizleyemediği için şirketine nefret kusuyor. Genç şarkıcının yıldızının parladığı dönemde böylesine sorumsuz davranışlarının sebebini herkes merak ediyor. BTS'in ününü daha fazla mahvetmemesi için Jeon Jungkook'un gruptan atılması için bir kampanya bile başlatıldı. Kim bilir belki de böyle bir şöhreti kaldıramamıştır. Şu anda tüm gözler BigHit Entertainment'in üstünde Jeon Jungkook'a ne gibi bir yaptırım uygulayacak herkes merakla bekliyor... "

Bang PD televizyonu kapatıp elindeki kumandayı sinirle önündeki masaya fırlattı. Toplantı odasından artık hiç ses çıkmıyordu. Bang PD'nin sinirden elleri titriyor yanlış şeyler söylememek için kendini zor tutuyordu.

"Menajer Kim! Yetemiyor musunuz gruba? Eğer onları kontrol etmekte zorlanıyorsanız söyleyin!"

Menajer Kim bir anda ona yönelen oklarla ne yapacağını şaşırmış bir süre cevap verememişti. Hoş, verecek cevabı da yoktu. Grubun en küçük üyesi üstündeki baskı ile baş edememiş zıvanadan çıkmıştı ama o peşine bile düşememişti. Bang PD derin bir nefes verip elleriyle yüzünü sıvazladı. Eğer Jungkook'un kontrol edilmeye ihtiyacı varsa bunu yapacaktı. Sektörde adını çokça duyurmuş bir menajer vardı. Kadın genç bir bekardı, bu BigHit'in kurallarına aykırıydı ama Jungkook'u başkasının kontrol edebileceğini de zannetmiyordu. Bang PD kadının profesyonelliğine güvenerek kararını vermişti. Kendini toparladı ve konuşmak için boğazını temizledi. Üyeler kendine gelip kafalarını kaldırdı ve gelecek kararı beklemeye başladı.

"Bundan sonra kişisel menajerin olacak artık kurallarını o koyacak. Cezanı ben vermiyorum çünkü eminim ki menajerin senin için iyi bir ceza belirleyecektir."

Bang PD'nin sert ve kararlı sesiyle yutkunmuştu Jeon Jungkook. Başına gelecekleri tahmin etmeye çalışmıştı ama tahminin de ötesinde bi bela gelecekti başına.

MENAJER ~ Jeon JungkookHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin