Inca o zi in acest cămin blestemat asteptand sa fiu adoptat a.
"Buna ziua!" Intra directorul căminului
" Ea este Deny. " spune zambind spre mine langa el stand o femeie cam la 23 de ani si un bărbat la 34 de ani.
" Deny ei sunt noi tai parinti adoptivi, azi vei pleca cu ei la noua ta casa"in sfarsit sunt si eu adoptat a
.
.
.
Totul era prea frumos sa fie adevarat dupa 2 ani de la adoptare tatăl adoptiv fusese ucis de către persoana căruia ii spun mama. Ea find o alcoolică anonima. Poliția a spus ca a fost o Gresala de munca dar adevărul era ca mama dupa ce se inbatase inca o data inpinse dulapul cu portelanuri pe tata, asta fiindui sora cu moartea, singurul care ma apara in fata ei.
Totul se schimba se in seara cand fi conciedata de la munca, puteam spune ca eram obijnuita cu bătaia mancata de la ea dar in seara aia a fost alt ceva dând in mine cu pumni si cu picioarele loase un cuțit gasit aleatoriu de pe masa si..... va dați seama ce sa intamplat. Lama cutitului ma taiase de la capătul ochiului stang pe obraz spre buze despicandule pana la barbie. Văzând sange suna la ambulanță spunând că mă jucam un bucatarie iar cuțitul văzând pe fata mea... hah ce minciuna dar spre surprindere a mea o creduse. Asa ca doctori au spus ca rana e destul de adâncă si mare asa ca a trebuie sa imi taie părțile infectate si sa imi pînă un fel de proteza pe fata. Trecuse deja 3 ani de la incident in prezent având deja 15 ani.
Scandaluri le find atat de galagioasa locatari blocului ne pusese pe mine si pe presupusa mama sa ne mutam bine de mine ca oricum fusesem exmatriculat a din cauza unui incident cu un coleg el Incercand sa imi dea proteza jos de pe fata iam dat un pumn el văzând cu capul de o banca. Din fericire nu murise decat ramas e inconstient.
.
.
.
.
A venit si ziua cand a trebuie sa plecăm din apartament am ajuns la un loc numit apartament ele Adison un nume cat de cat ciudat imi dadea un filing urat. Nu mutasem la subsol singurul liber sau asa spuse mama
Un loc întunecat distrus de vreme. Am inteles ca avem vecini super alti care se cor plânge de gălăgie. Noroc ca mama sia găsit un loc de munca unde va sta 15 ore pe zi de la 6 dimineata la 9 seara dar ea ajungând in jur de 1 sau 2 noapte pentru ca trebuie sa se opreasca la un bar sa bea. Am despachetat si mam pus in pat, cand nu e beata e destul de detreaba
A venit si seara si mam culcat liniștit a fara a fi batuta iar de catre mama* Deci eu sunt Deny am 15 ani si sunt depresiva de 5 ani in coace iau pastile peste pastile pentru am ma calma si coca pentru am ma ajuta. Fara ele as fi moartă de mult. Ma trezesc mai am o luna si vine prima zi de scoala la noul liceu. Clasa a 10 a. Mama este la munca este liniste in casa dar nu pentru mult timp aud niste muzica rock, metal ceva, vad ca vecini au gusturi bune la muzica.
Ies afara pentru ami lua ceva de mincare.
Asa m-am inbracat
Ies pe usa sa urc in lift dau nas in nas cu un baiat putin mai inalt decat mine cu parul albastru si cu o masca ca si amea numai ca masca mea arată asa(Bine făcută in mare parte de mine am facut o forma de vulpe pe o masca de plastic si am suprapuso cu proteza si a ieșit asta. Desigur proteza era numai pe o parte din fata cea taiata.)
Cad jos el dandumi mana sa ma ajute sa ma ridic eu refuzando spunandui un"Scuze" mai mult pentru mine dar aude " Nui nimic, eu sunt Sal.... " plec inainte sa termine ce avea de spus find rusinata pentru ca am intrat in saracu baiat si pentru ca mi se deschise o încuietoare la proteza.Sally Face}
Vrand sa cobor pentru a ma duce la Larry se deschide liftul si dau de o fata mai pisica decat mine cu parul lung alb putin ciufulit cu o masca ciudat a pe fata. Io vorpesc care la randul meu cu o proteza de parca sunt un cine știe ce criminal in serie. ㅋㅋㅋrad in sinea mea cade in fata mea eu dandui mana pentru a obajuta sa se ridice dar ma refuza si se ridica singura imi spune un "Scuze" super încet dar aud vad ca i se deschide masca si se da unpic in partea dreapta pe sub ea vad un fel de cicatrice adanca.
" Nui nimic eu sunt Sall.... " pleaca inainte sa termin parea speriată. Imi fine* spun pentru mine Ajung in fata usi si intru vazandul pe Larry cum starea pe fotoliu si fumand fara mine.
*
" Bai fumezi fara mine" spun lundui o tigarea din pachet.
" Nuuuuuu cum sa fac asa ceva "
ㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋ radem amandoi.
" Hei ai vazuto pe noua tipa mutata aici? "
" Nu, sa mutat cineva aici? "
" Presupun sta la camera cu biserica supterana. Are o masca ciudata presupun ca e o proteza pentru ca mam intalnit cu ia., bine e mult spus intalnit mai bine spus lovit a cazut am încercat sa o ajut dar ma refuzat si sa ridicat am vazut ca are o cicatrice pe obrazul stang. "
" Man ce ciudat! "
"Cred " spun cazand pe gânduri.Deny}
Ma întorc de la magazin de unde imi cumparasem niste prosti chipsuri jeleuri si alte kkt-uri. Incerc sadeschid usa dar fara reușită si imi cad toate pe jos. Aud miscare in spatele meu si era baiatul de mai devreme cu inca unaul mult mai inalt decat mine si tipu albastru in cap.
"Hei ai nevoie de ajutor " imibspune cel cu tricou maro si parul castaniu lung desfacut.
" Cred" spun dezamagita ca miam scapat nebuniile pe jos.
" Eu sunt Larry. "
"Deny, mersi de ajutor Larry si... "
"Sally. Sally face"
"Esti tipi de mai demult "
"Da... "
" Scuze ca am fost nepoliticoasa dar ma grabeam "spun deschizand usa si primindui inauntru.
"De cand teai mutat aici? " ma întreabă Sally
"De ieri"
"Si unde vei invata? "
"De aici la 20 de minute distanta. "
"La aceeasi liceu cu noi"
Baieti ma ajuta sa despachetez pungile, fara sa vreau incepusem sa zâmbesc pe sub proteza, ma simnt ciudat. Nu am mai simtit asta de mult timp.*
Timpul a trecut sunt deja 7 zile de cand mama nu a mai băut. Ma inteleg din ce in ce mai bine cu Sally si Larry, desi nu o sa durere mult pana mama nu va incepe sa ma baga dinnou mai am o saptamana si incep liceul e super macar am un fel de prieteni.
Azi mama e libera asa ca a început sa bea la 8 dimineata si e 13:00 vreau sa ies din apartament pentru am ma vedea cu Larry si Sal dar....
" Unde dreq pleci catea infecta"
Super sabinbatat deja" Sa ma plimb"
"Ai cerut voie cuiva, nunpleci nicăieri vei sta si vei face curatenie"
"Am facut deja nu ai fost atenta? "
"Nu comenta la mine mica catea" ia sticla de vin si o arunca inspre mine ma feresc si se loveste de perete si se sparge făcând un zgomot tare. Vede ca a ratat si se apropie ce mine imi da proteza jos o arunca pe undeva prin sufragerie si ma ia la palme traganduma de par. Gem infundat de durere si tac ca daca comentez sau tip e mai rau astept sa termine denurlat si din a ma lovi si ma duc in baie pentru a imi face baie fiind plina de sange,da ei bine da unde nimereste ci cu ce nimerește. Iar trebuie sa ma inbrac gros pentru a nu se vedea vanataile si rănile. Le dau mesaj baietilor pentru a le spune ca am putina treaba si ca nu pot iesi.Larry}
Ma pregatesc sa ies cu Sally si Deny dar cand sa ies pe usa aud numai injuraturi si bubuieturi " Ce naiba se întâmplă acolo!? " spun pentru mine. Se aude din apartamentul unde sta Deny si mama sa dar nu e vocea iei cred ca e mama ei so certa cu cineva dar se aud si lovituri. Dupa ce se linistesc apele primesc cu mesaj de la Deny ca nunpoate ajunge are putina treaba. " Ceva e ineregula " il chem pe Sal la mine sa vorbim ii spun ce sa intamplat si el raman e blocat
"Crezi ca mama ei o abuzeaza? "
"I don't know man"
"Vedem maine"Ok deci mai spun o data este un panflet deci luatil ca atare.
Mia luat ceva sa scriu dar merita Scuze de greșeli le gramaticale. Spor la citit😊😊😊😊
CITEȘTI
Un viitor neasteptat ( Sally Face)
Teen FictionTu in lumea Sally Face (Schimba Deny cu numele tau) nu am stiut ce nume sa pun. Acesta este un pamflet asa ca tratat il ca atare.