O 5:02 nám s Charley niekto zaklopal na dvere. Išla som otvoriť, "ahoj, zobudil som ťa?" opytal sa ma rozospaty Zayn pred dverami našej izby. "Hmm, tak trochu" zyvla som "stalo sa niečo?" opytala som sa ho.
"Nie ja len. O dvanástej mám zapas. A nemohol som spať. S tebou sa mi spí oveľa lepšie." usmial sa. Chytila som ho za ruku a bez slov sme vošli do izby. Vyzul sa a ľahli sme si na postel.
Zakryla som nás dekou a s hlavou v Zaynovom náručí som zaspávala. Ešte mi vtisol bozk do vlasov a znovu sme zaspali.
Zobudila som sa o pol jedenástetej, takže Zayn môže spať ešte jednu a pol hodiny. Dala som si sprchu a išla som nám kúpiť raňajky. Keď som vošla Zayn sa akurát preberal. "Dobré ráno" šepla som, aby sme nezobudili Charley. "Dobré"
Naklonil sa ku mne a pobozkal ma. Doniesla som dva muffiny a dva ovocne kokteily. Sadla som si k nemu a začali sme raňajkovať. Zayn mal tak krásne strapate vlasy, naozaj sa mi to na ňom veľmi páči.
"Pôjdeš so mnou dnes na ten zápas?" opytal sa ma Zayn s plnym ustami. "Mmm, čo za to?" napodnobnila som jeho hlas s plnymi ustami. "Poviem ti to večer" šepol mi a odpil si z kokteilu.
Keď sme doraňajkovali Zayn povedal "Fran ďakujem za raňajky aj za to, že som tu mohol zostať. Ale už by sme mali ísť." Zayn sa postavil vzal odpadky a zahodil ich.
"Jasné, len sa ešte prezlečiem" vtisla som mu bozk a išla som ku skrini. Vzala som si modré skinny jeans a biele tričko s "V"vystrihom a 3/4 rukávmi. Vlasy som si len zapietla do priberaneho vrkoča.
" Ok môžme "postavila som k dverá a začala som sa obúvať. " tak poďme" obul sa Zayn a vzal ma za ruku.
Cestou v jeho aute nám hral kasicky Kanye West. "Zayn dnes musím skočiť aj za Tristanom do firmy" povedala som mu. "O koľkej?" pozrel n mňa. "Hmmm, okolo pol piatej, myslím"
"To je v pohode" povedal a položil mi ruku na stehno. Zastavili sme sa na benzinke Zayn natankoval a kúpil si minerálku.
Keď sme prišli na štadion, ľudia sa už začínali zbierať. "Ideš so mnou, alebo ma počkáš tu pusa?" prehovoril Zayn. "Zostanem tu" usmiala som sa.
"Tak dobre, môžem si nechať pri tebe peňaženku, mobil a hodniky?"
"Samozrejme" pobozkala som ho, vzala mu veci a on sa išiel prezliecť a rozcvičiť. Pozerala som sa, ako bežali všetci dookola, keď si ku mne prisada Jane.
Jane chodí so mnou na španielčinu, je rovnako stará ako ja. "Ahoj Fran, môžem si prisadnúť?" opytala sa. "Ahoj ale jasné môżeš"
"Ako sa máš? Dnes si tu len so Zaynom?"
"Áno, a ty?"
"Pamätáš si na tú party na chlapčenskom intraku minuly týždeň?" podozrivo sa usmiala
"Ano pamätám si, len sme so Zaynom odišli trochu skôr, prišli sme o niečo?"
"Pozval ma sem Louis " začervenala sa
"Aaaale, to je skvelé" objala som ju. Ona je už do Louisa zamilovana asi os prvého roku na vysokej.
Hovorila mi o tom presne do detailu a zatiaľ sme pozerali zápas. Zayn bol kapitán a ako prvý mal ísť podať ruku rozhodcom.
Keď sme s Jane prebrali všetko čo sa dalo akurát skončil zápas. Zayn a jeho tím vyhrali 3:2. Vybrali sme sa s Jane k šatni, keď futbalisti zo štadiónu odišli.
"Fran? To so mnou a Louisom ešte nikto nevie, aj keď to možno ešte nič neznamená, len si to prosim nechaj pre seba dobre?"
"Len sa neboj" ubezpečila som ju.
YOU ARE READING
IT IS WHAT IT IS [SK]
FanfictionFrancis Bennettová je posledný rok na vysokej škole. Posledých 5mesiacov si chystajú všetci poriadne užiť. Jej priateľ Zayn Malik je veľmi populárny futbalista. Všetko sa však zapletie, keď profesor Horan odcestuje so svojou novou manželkou na svad...