3. "Uvidíme."

11 1 0
                                    

Pre boha, veď to je Charley. Vidím, ako sa Zayn smeje na tom, čo mu šepkala. Ruku má položenu pod jej šatami na stehne. Išiel jej niečo povedať, no vtom sa naňho pozrela ona a naklonila sa k nemu.

Nohy som mala ako zdrevenené, ona ho pobozkala. Prišla som k Zaynovmu stolu, a on si ma všimol. Zhodil zo seba Charley "Fran.. Nebolo to tak, ako to vyzeralo" snažil sa mi vysvetliť.

"Naozaj Zayn a ako to vyzeralo?" sklonil oči

"Nemôžme sa porozprávať sami?" šepol.

"Nie to teda nemôžme, my sa už totiž nemáme o čom" dopovedala som a zbehla som dolu schodmi.

Vonku som začala svoj rýchly dych ukludňovať. Ušlo mi pár sĺz, no hneď som to zastavila. Zrazu som na svojom pleci cítila niečí dotyk.

"Fran, stalo sa niečo?" počula som za sebou Liama

"Nie, som v poriadku" smrkla som a posnažila som sa o úsmev.

"Chceš sa o tom porozprávať" spýtal sa milo

"Môj priateľ sa bozkával s inou hladkal ju po stehne a pri tom povedal, že to nie je tak, ako to vyzeralo." otočila som sa na ňho a objala som ho.

Liam chvíľu len tak stál, no nakoniec svoje ruky obmotal okolo mňa a objal ma aj on.

"Čo to má znamenať Francis?!" ozval sa Zayn vo dverách.

"Nestaraj sa" odvrkla som mu bez toho, aby som na ňom spočinula pohľadom, alebo aby som sa aspoň pustila Liama.

Prišiel ku mne vzal ma za zápästie a potiahol ma k nemu.

"Tak ty sa hneváš kvôli Charley a pri tom tu stojíš v milostnom objatí.... S týmto? Kto to vlastne do riti je?" zúril Zayn

"Zayn pusti ma a choď preč, nechcem sa s tebou rozprávať"

Zaynov stisk ešte zosilnel a ja som sykla bolesťou.

"Ukludni sa mám pocit, že ti to, že sa s tebou nechce baviť dala dosť jasne najavo" zapojil sa Liam, čo ma naozaj prekvapilo.

"Drž hubu, toto je naša vec tak sa nestaraj" zakričal Zayn

"Pusti ma Zayn, hneď!" zvýšila som hlas. Na prekvapenie ma pustil, zazrel na Liama a odišiel dnu.

"Veľmi ma to mrzí" ospravedlnila som sa Liamovi

"Veď sa nič nestalo" usmial sa Liam

"Liam, asi by som už mala ísť, nechcem tu byť ani o chvíľku dlhšie" smrkla som

"Môžem ťa odviezť? Teraz by si nemala šoferovať" strschoval sa Liam.

"Pôjdeš do baru? Je tam čašníčka taká červenovláska a volá sa Jane, ak chceš môžeš jej dať kľúče a povedať, že ju prosím, aby ti na ňu dala pozor" usmiala som sa na Liama.

"Dobre, počkáš ma v aute?" uistil sa Liam.

"Áno, tam tem strienorný Lexus" prikývol a odišiel.

Odomkla som svoj Lexus a sadla som si na sedadlo spolujazdca. Kým som čakala všimla som si, že už je pol jednej ráno. Ani sa mi tomu nechcelo veriť. Začal ma premáhať spánok.

Keď nastúpil Liam trochu ma myklo, pretože som už zaspávala.

"Povieš mi adresu? Zapnem si GPS a ty môžeš pokojne spať"

Zapol GPS a nadiktovala som ma adresu. Oprela som sa o jeho rameno a zaspala som.

Zobudil ma až Liam, keď sa pýtal na kľúč od intráku. Vystúpila som z auta a naklonila som sa preň do malej skrinky pod palubnou doskou.

IT IS WHAT IT IS [SK]Where stories live. Discover now