2. gün Gizemli Kahraman yine gezerken polisten kaçan bir şüpheli görür ve Gizemli Kahramanda onu takibe koyulur.
Yarım saat geçtikten sonra Gizemli Kahraman şüphelinin önünü keserek polise yardımcı olur ve polis şüpheliyi yakalar polis tam Gizemli Kahramanın yanına giderken hızlıca yola koyulur ve evine doğru gider. Eve vardığında yemek yiyip öğle uykusuna dalar.
Uyandığında gece olmuştu. Uykusu olmadığı için televizyon izliyordu 2-3 saat sonra televizyon başında uyuya kalmıştı. Sabah uyandığında kahvaltısını yapıp dışarı çıktı. Ve dışarısı çok sessizdi. Gizemli Kahraman birden meraklanmıştı biraz daha yürüdüğünde şehir meydanında binlerce kişi vardı sanki tüm şehir oraya gitmişti. Orada bir konuşma yapılıyordu ve o konuşmada hırsızların neredeyse bütün evleri soyduğunu anlatıyordu konuşma bittikten sonra herkes hızlıca koşa koşa evine gitmişti. Herkesin kapıları kilitliydi.
Gizemli Kahraman hırsızları aramaya başlamıştı ama 2 gün boyunca ne yazıkki bir sonuç alamamıştı. 3. gün sabahı uyumuştu ve gece uyandığında hırsızları aramaya koyuldu sokaklara tek tek baktı ve baktığı bir sokakta onları gördü arabasını soydukları evin biraz uzağına park etti. Hırsızlar 3 kişiydi 2'si eve girmişti diğeri ise etrafı gözetliyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Gizemli Kahraman
Cerita PendekHer yardıma koşan bir kahraman ama gizemli bir kahraman