🍃|geçmişteki kavga|🍃

124 15 14
                                    

🍃|öncelikle selam millet!😊 sizce yeni şarkımız nasıl olucak? Bence bu sefer win alacağız! Yoksa kore'yi yakarız👀 neyse bu ilk bölümümüz satır aralarına yorum bırakın okuması eğlenceli :)) ve eğer yazım yanlışı olursa kusura bakmayın neyse iyi okumalar|🍃

[Hyunsuk]

Yine bir lanet gece sona ermiş ve lanet bir sabah başlamıştı... Yani benim için öyleydi. Her sabah karşımdaki aynada yüzümü görüp tekrar yaşadığım için lanet okuyordum. Akşamları karşımdaki aynada kendime lanet okuyordum bu her zaman böyleydi böyle olucaktı...

Yatağımdan kalkıp duş aldım, üstümü giyinip telefonumu elime aldım. AMAN TANRIM GERÇEK Mİ BU!?!

Yoshi ve haruto beni neredeyse 100 kez aramıştı. Ama neden? dün akşam mekandan onlar ile ayrıldım? Ben bunları düşünürken aşağıdan kahkaha sesleri geliyor du... B-bu lia, yeonjun ve soobin'in sesleriydi...

Aşağıya inen merdivenlerden iki adım attım ve onlarla göz göze geldim yeonbin ikilisi bana güler yüzle bakarken lia yüzüme bile bakmadı... Hemen mutfağa gitti...

Yeonbin ikilisine günaydın dedikten sonra odama çıktım ve banyoya girdim yine kendime lanet okuyordum... 10 yıl olmuştu bu olaylar üzerine 10 yıl oldu!! Ama lia ile aynı evde 10 yıl kalmama rağmen bana bir kere bile bakmadı, günaydın demedi, gülümsemedi, konuşmadı... 10 yıl önce çok güzel bir aile idik... Taki ben o olayı gerçekleştirene kadar... Oysaki beni o gaza getirmişti ailedeki herkes bunu yapmak istiyordu ama ben yaptım ve sanki onlar beni zorlamamış gibi benden nefret ettiler... Sadece kuzenlerim beni anlıyordu... Yani yeji, hyunjin, soobin, yeonjun ve ablam yu-jin... Ama lia beni anlamıyordu bana en yakın oydu...

Aslında bazı kuzenlerim de beni pek sevmezdi... Yeji ve hyunjin benim en çok sevdiğim kuzenlerimdi halam beni bunlar olmasına rağmen severdi çünkü yaptığımın iyi birşey olduğunu bilirdi tüm aileyi kurtardım ama benden nefret ediyorlardı....

Hatta lia sırf onun ismi azımdan geçmişte çıktığı için kendine takma ad koydu ismi artık "lia" İdi ama bu ismi bile ağzımda duymak istemiyordu... En son 9 yıl önce hergün kavga etmiştik... O günden beri aynalardan nefret ediyorum...

"Şu yaptığına baksana abi... Sana abi bile demek istemiyorum onlar gitti... ONLAR ARTIK BU DÜNYA'DAN GİTTİ... ve bunlar senin yüzünden!!! Senin yüzünden... Hani beni hiç üzmeyecektin, beni mutlu edeceğine dair yemin ettin. Peki neden sözünde durmadın ha?! Neden!!? Hiç mi değerim yoktu senin için!!!?? "

"Jisu beni anlamıyor musun! Bunları yapmama siz sebep oldunuz!! Benden nasıl nefret edersiniz! Beni bu hâle siz soktunuz jisu siz!! HERKES ONLARIN ÖLMESİNİ İSTİYORDU VE BENİ BUNA ZORLADILAR AMA SEN BENİ Mİ SUÇLUYORSUN?!? "

"HYUNSUK SENİN YÜZÜNDEN 9 YAŞIMDA İKEN TEK BAŞIMA KALDIM! "

"JİSU BEN SENİN ABİNİM TEK BAŞINA KALMADIN! "

"BENİM SENİN GİBİ CANAVAR KALPLİ BİR ABİM YOK! BİR DAHA BENİM ADIMI AĞZINA ALMAYA KALKMA! SENİN YÜZÜNÜ BİLE GÖRMEK İSTEMİYORUM! UMARIM AYNALARA BAKARKEN SENDE KENDİNDEN ÖLDÜRESİYE NEFRET EDERSİN! "

Öylede olmuştu... Kendimden öylesine nefret ediyordum ki hergün lanet okuyordum, sanırım 50 kere intihar etmeye çalıştım ama halam ve kuzenlerim beni engelledi... Ne yaptım ben? Nasıl bu kadar canavar birine dönüştüm?...

Ne zaman kendime zarar vermeye kalksam beni seven nadir kişiler beni engelledi ve bir daha kendime bu şekilde hitap etmemem için uyardılar...

Annemin ve jisu'ın kendi elleriyle boyadığı sarı saçlarımı o günden sonra maviye boyadım. En azından o gün olanları azıcıkta olsa unutmama yardımcı olmuştu ama hergün jisu ile aynı evde olmam olayları bana hatırlatıyordu...

Tüm bu düşünceler arasında telefonum çaldı... Arayan... Arayanlar bizim gruptu. 12 kişi beni görüntülü aramıştı...

"Lan abi telefonum kasıyor aq"

"Ne yapalım junkyu kasmasaydı "

"Saolun ya çok yardımcı oldunuz"

"Ne demek tatlım her zaman"

"Ya mashiho sen de başlama bari"

"Biliyormusun böyle dediğin için daha fazla yapıcam"

"Eeee amk yeter... Neyse hyunsuk hyung jisu seni afettimi? "

"Tabiki hayır... Ulan junkyu her görevde başımıza dert açacağına itzy ile göreve çıkacağımız gün bir mallık yapıp dert olda bende
Jisu'ın beni afettmesi için bir sebep söyliyeyim? "

"Mantıklı amk"

"Lan yedam sus yok öyle bişey ben bir daha böyle birşey yapamam ölmek istemiyorum"

"LAN AMINIZA KOYAYIM BOŞ YAPMAYIN KAPATIYORUM"

"LAN YOSHİ HA-"

Salak amk bu çoçuk. kapattı...

*aşağıdan çam kırılma sesleri*

|eveeeet bölüm biraz tuhaf olmuş olabilir ama sonradan düzgün yazmaya başlarım :). Ve bu arada itzy x treasure yok sadece arkadaşlar çünkü kitapta bxb ağırlıklı olucak ve hoonsuk ikilisini yakında görüceksiniz :))).

Bide oy sınırımız var :) 10 oydan sonra yeni bölüm atacağım. Şimdilik görüşürüz 🤗💙💙💎|

 Şimdilik görüşürüz 🤗💙💙💎|

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.
Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Oct 28, 2020 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

𝐓𝐑𝐄𝐀𝐒𝐔𝐑𝐄 | 𝐇𝐎𝐎𝐍𝐒𝐔𝐊Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin