ဒီေန႔ကသူ႔ရဲ႕တာဝန္ကိူလုပ္ေဆာင္ဖို္႔ပထမဆံုးေန့ေပါ့သူကသူ႔ကိုသူက်ိpေက်နပ္သြားတယ္ ေရႊအိုေရာင္ဆံပင္ေလးကိုယြက်ားေလးေကလိုလုပ္ထားတာမွာအျမင္သူတိုင္းေငးႏိုင္တဲ့ေကာင္ေလးေတ်ာက္လိုဒါမယ့္သူ႔အလွတရားက္ိုဘယ္သူမွမသိႏိုင္ေအာင္ပါဝါပါတဲ့မ်က္မ်က္ေလးကိုမ်က္ႏွာေပၚမွာတပ္ဆင္လိုက္တယ္
နန္း....ေဆာင္းေရငါတို႔သြားရေအာင္ေလ
ေဆာင္း...ဟဲ့မိနန္းငါကအခုေဆာင္းဝတ္ီမဟုတ္ေတာ့ဘူး ေနချဖစ္သြားp နင္ငါ့ကိုေခၚတာမမွားေစနဲ႔
နန္း..ေအးပါဟငါကေခၚေနက်ဆိုေတာ့အက်င္ျဖစ္သြားလို႔ပါ
ေဆာင္း...အာ့ဆိုလဲနင္ေသခ်ာမွတ္ထား.မမွားေစနဲ႔
နန္းဆိုတာကေတာ့နန္းေဒဝီ ေနခရဲ႕အရင္းႏွီးဆံုးသူငယ္ခ်င္း ေျပာရရင္တဦးတည္းသာ႐ွိတယ္သူ႔ရဲ႕သူငယ္ခ်င္း
နန္း...ေနခနင္အဆင္ေျပပါ့မလား.ဒီတေခါက္ကလြဲသြားရင္ျပသနာတတ္သြားမယ္ေနာ္...
ေနခ...အဆင္ေျပပါတယ္အာ့တာေတငါစဥ္းစားpသားငါမလုပ္လို႔မွမရတာ..နင္လဲသိရဲ႕နဲ႔..
နန္း..ေအးေလဟုသား..
နန္းေျပာရင္နာရီကိုက်ိမိလိုက္ေတာ့
နန္း...ဟာ..ေနခငါတို႔သြားရေအာင္အင္တာဗ်ဴးေျဖဖို႔ေနာက္က်ေတာ့မယ္ နင္ဒီအင္တာဗ်ဴးေအာင္မွျဖစ္မွာေနာ္..
ေနခ...ေအးပါ ..လာသြားမယ္..နန္း..ေနခငါသြားေတာ့မယ္နင္ေအာင္ေအာင္ေျဖေနာ္..
ေနခ..ေအးပါငါလုပ္တာဘယ္တုန္းကလြဲဖူးလို႔လဲနန္းေဒဝီနဲ႔ေနခတို႔ STAR MODEL ARGENCY ကိုေရာက္လာခဲ့တယ္..ျဖစ္ခ်င္ေတာ့ေနခေတ်ာက္အလ်င္လိုpလူေတ်ာက္ကိုမျမင္မိဘဲတိုက္မိတယ္..
ေနခ..ေတာင္းပန္ပါတယ္ဗ်ာ..အလ်င္လိုေနလို႔တိုက္မိသြားတာ..ေတာင္းပန္ပါတယ္..
ေနခေတ်ာက္ေတာင္းပန္ၿပီးထြက္သြားခဲ့တယ္လဲေနတဲ့လူက္ုိမထူေပးဘဲနဲ႔..Someone...ဟာကြာ..ဒီေတ်ာက္ေတာဘလူေတ်ာက္လံုးကိုလဲဝင္တိုက္ေသးထူလဲထူမေပးဘူး..တကယ္ဟာဘဲဒီေန႔အင္တာဗ်ဴး႐ွိပါတယ္ဆိုေန..
ေနခေတ်ာက္ေရာက္ေတာ့သူ႔အလွည့္ေတာင္ေရာက္ေနp...
ANGENCYကတာဝန္ခံေတ်ာက္က..သူ႔နာမည္ေခၚလိုက္ေတာ့သူဝင္သြားခဲ့တယ္...
အထဲဝင္လိုက္ေတာ့အကဲျဖတ္အတြက္ထိုင္ေနတဲ့လူ၂ေယာက္..အလယ္ကခံုကေတာ့လူမ႐ွိဘဲနဲ႔ေပါ့..ခန..သ္ိပ္မၾကာခင္ဘဲ..အာ့ဒီခံုပိုင္႐ွင္ျပန္ေရာက္လာခဲ့တယ္...သူၾကည့္လိုက္ေတာ့ေကာင္မေလးေတ်ာက္..အသက္ငယ္ငယ္နဲ႔ေကာင္မေလး..
က်ိရတာသူေတာ့ပ်ိဳနဒီနဲ႔ဆံုpထင္တယ္...
ေနခ Pvo..
ဟူး...ေသလိုက္ပါေတာ့ အာ့တာကေစာနကတိုက္မိတဲဘေတ်ာက္ဘဲအလ်င္လိုလိုေသခ်ာမက်ိမိတာ..ခုေတာ့ပ်ိဳနဒီမွန္းမသိလိုက္ဘူး..သြားpေနခေရ..မင္ကေတာ့တကယ့္လူမွတိုက္မိရတယ္ေနာက္pထူေတာင္မေပးရဲ႕လာခဲ့တာ..ငါေတာ့ဒုကၡဘဲ...
YOU ARE READING
Lady Boy
Fantasyေကာင္မေလးေတ်ာက္က ေကာင္ေလးလိုဟန္ေဆာင္p တျခားေကာင္မေလဆီ တာ၀န္အရ လိုက္ခဲ့ေရာ.. ေနာက္ေတာ့ အာ့ေကာင္မေလး၂ေယာက္ ဘယ္လိုဖိသြားၾကမွာလဲ???....