1. ( i pewnie ta jedyna XD)

15 3 0
                                    

Ekhm..................................... serdecznie dziękuję OsiolekAugust za nominację, wielkie sorki, że pisze to dopiero teraz. Po prostu wattopaddo mnie nie lubi i wyłącza mi połowę powiadomień

Meh.

To....lecimy.

lecimy

Ups! Ten obraz nie jest zgodny z naszymi wytycznymi. Aby kontynuować, spróbuj go usunąć lub użyć innego.

1. Gołąb , Olivia ( nie wnikać XD ), dach, piekarnia ( nwm czy się zalicza do miejsca, ale dobra tam..) i ..... siedzieć?

2. Dobra, teraz jakieś opowiadanie...... boję się co s tego wyjdzie XD ale dobra, lecimy z tym XDD To będzie gorsze od dragów na trawie...

A i dałabym jako imię Genji, ale słuchałam se pioseneczki i akurat włączyło mi sie amv od Sombrero, wiec wyszlo co wyszło.

Olivia siedziała sobie spokojnie na dachu jednego z wyższych budynków w Dorado. Sprawdzała sobie różne informacje że świata przy użyciu swojej technologii. Jakby z znikąd poleciał do niej gołąb, patrząc się w nią swoim martwym wzrokiem. Przypomniała sobie, że przed powrotem do swojej małej ukrytej notki powinna kupić jakieś świeże pieczywo. Po zejściu z budynku szybkim krokiem udała się do piekarni podziwiając przy tym potargane plakaty. Kiedy weszła do piekarni nie było praktycznie nikogo. Kupiła tylko to ci chciała i ruszyła w stronę wyjścia. Idąc do domu usłyszała strzelanina parę dzielnic dalej, ale zbytnio się ją nie przejęła.

O mamo, w tego typu opowiadaniach jestem słaba, ale chyba jest ok XD

3. Hmm..... raczej do...... Avengers. Chociaż jak zalicza się też anime to BnHA ( Boku no Hero Academia).

4.Większe Hm........... sprowadzanie moich mężów z innych wymiarów lub Po prostu umiejętność podróży między wymiarami. 🙃

5.CZARNA. 😎

6.Tak.

7. Może tak, może nie. Przeważnie moje zabaweczki to miliony pluszaczków lub elektroniczne zabaweczki. Telefon, PS4, takie tam..

8.Książka to Avengers. Wszyscy chcą rządzić światem ( jeszcze zakończę) A serial to Rozczarowani.

9.Mabus ( co XDDDDDDDDDDD)

10. SMOKA. SMOKA. I JESZCZE RAZ SMOKA. albo 2.🙃

11.Nie umiem pisać wierszy, wiec zrobię rymowankę z 2 nominacjami

Na górze róże
Na dole kraken
Pisz to człowieku
TysiaWasTaken

Na górze krzaki
Na dole ptaki
Pisz wikingu z Berk
Szynka_oraz_zereg

Dziwne rymowanki, ale walić to

Jeszcze raz dziękuję OsiolekAugust

I żegnam.

Jak będą jakieś błędy to proszę pisać, bo Nie chce mi się tego sprawdzać.

NominejszynnnnnnOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz