bir pazartesi sabahı erken kalkmak için saatini ayarlayan handan erkenden uyumuştu ertesi sabah erken kalkıp duş alıp işine gitmek için hazırlanmıştı sonra evden çıkıp işine gitti oradakiler handan çok garip bakıyorlardı handan çok güzel ve utangaç bir kişilige sahip bir karakter kimseye bir şey demez kimseyle konuşmaz hep içine kapanık bir kişi evden işe işten eve dışarı hayatı çok sevmez sonunda işinde telfi kararı çıktı güney Koreye çıkmıştı oda gitmek için hazırlanmıştı ama bu dogdugu şehiri yeri bırakmak istemiyor ama orada bir iş bir ev alacağını ve bundan sonra ki hayatının güzel olacagını düşündü sonunda o gün gelmişti gitme vakti gelmiş di handan valizini alıp havalanına doğru yola çıktı sonra havalanına geldigi de oturup dinlendi sonunda işte uçak kalkmak üzere handan uçağa bindi güney Kore kadar hep düşündü sürekli cama bakıyor hayalere dalıp gidiyor sonunda uçak inişe geçti handan uçaktan indi ve işte yeni bir şehir yeni bir hayat beni bekliyor handan önce yeni bir ev tutu eşyalarını yerleştirdi yemek yedikten sonra duş alıp uyumaya gitti ertesi günü iş aramak için dışarı çıktı o şehrin karmaşası toplumu insanları çok farklıydı handanın bu şehre alışması biraz zaman alıcaktı sonunda bir iş bulmuştu işyeriyle konuştu yarın iş başı yapıcak tı çok heyecanlıydı çünkü yeni şehir de işe başlıyacaktı o bunun için çok güzel bir şeydi yarın işe başlamak için erken uyudu işe gitmek için erken kalkıp kahvaltı yaptı sonra işe gitmek için evden çıktı işe geldiginde herkes ona şaşkınlıkla bakıyordu herkese selam verip işinin başına geçti işi bitik den sonra eve gitti duş alıp yatağına uzanıp uyudu ertesi gün işe gitti ve tam içeri girerken bir çocukla çarpıştı handanın elindeki kagıtlar birden yere düştü çocuk ona yardım etmek için yere egildi kagıda alırken elele tutuştular sonra birbirlerinin gözlerimin içine baktılar sonra kız neyse benim yapıcak işlerim var dedi kız giderken çocuk arkasından baktı işte hayatımın eşi dedi ve gitti handan iş çıkışı eve doğru gitti iş arkadaşı onu yolda yürürken gördü ve selam dedi handan siz kimsiniz dedi tanıyamadım çocuk bugün iş yerinde karşılaştık dedi ha sen o çocuksun dedi evet ben oyum bu arada benim adım egemen memnun oldum ben de handan ben de memnun oldum egemen neyse ben eve geldim yarın görüşürüz o zaman egemen tabiki de çocuk handana telefon numarası verdi bir şeye ihtiyacın olursa beni araman yeterli dedi handan teşekkür ederim egemen rica ederim ne demek her zaman sonra handan içeri girdi kapıyı kapatı sonra yüzünde bir gülümseme çöktü sonra üzerini degiştirip uyumaya gitti yarın iş tatildi handan ne yapsam diye düşündü sonra egemeni aradı egemen nasılsın dedi egemen iyim ya sen nasılsın handan dedi handan ben sana bir şey diyicektim işin yoksa birlikte bir şeyler yapalımı dedi egemen olur bana uyar seni bir kaç saat kadar gelip seni alırım dedi handan hazırlandı ve kapı çaldı kapıyı açmaya gitti handan kapıyı açtıgında egemen gelmişti hazırsan çıkalım dedi handan tabiki de sonra handan ve egemen arabaya binip gittiler sonra bir restoranda gidip yemek yendiler sonra sahilde yürüyüş yaptılar sonra egemen handanı eve bıraktı handan bugün için çok teşekkür ederim güzel bir gündü rica ederim ne demek handan eve girdi yüzünde bir mutluluk geldi yatmaya gitti ertesi günü telefon sesiyle uyandım arayan egemen di akşam yemek yiyelimi dedi bende tamam dedim akşam hazır ol seni almaya gelicem tamam hazır olucam dedim akşam olduğunda kapı çaldı gelen egemendi hazırsan çıkalım mı dedi bende hazırım dedim birlikte yemek yemeye gittik yemekte sana bir şey diyeceğim dedi bende seni dinliyorum dedim ben nasıl anlatsam ki bilemedim şimdi bak handan biz ikimiz birbirimizi tanıyalım bir kaç hafta olmadı ama ben senden hoşlanıyorum eyer sende benden hoşlanıyorsan ben seninle evlenmek istiyorum eyer sen de kabul edersen handan benimle bir ömür boyu aynı çatı altında yaşlanmaya varmısın dedi ben şok içinde kalmıştım ne diyeceğimi bilemedim egemen hemen cevap vermene gerek yok sen düşün bu söylediklerimi sonra handan eve geldiginde yataga kendini attı ve bu gün olanları düşündü ona karşı bir şeyler hissediyorum kendime engel olamıyorum neyse yarın sabah konuşurum ben şimdi uyumamlazım ve uyudum ertesi sabah egemeni aradım ve egemen bir sorun mu var yoksa dedi ben hayır bir sorun yok dedim müsaitsen seninle biraz konuşalım mı egemen olur konuşalım bir saat sonra kafede handan okey ozaman bir saat sonra görüşürüz dedi egemen tamam telefon kapandı sonra handan kafede oturup egemeni bekledi egemen gelmişti oturup bir şeyler sipariş ettikden sonra handan ben sana bir şey diyeceğim dün akşam söylediklerin hakkında evet kabul ediyorum seninle evlenmek istiyorum dedi egemen seni seviyorum seni hiç bırakmayacağım üzmicem dedi ve sarıldı.. 1 ay sonra handan ve egemenin bir kız çocuğu olmuştu egemen seninle olduğum için çok mutluyum handan bende seni seviyorum aşkım dedi birbirlerine sarıldılar sonsuza kadar mutlu yaşadılar birbirini bırakmamak üzere...
Umarım kitabımı seversiniz beni takip etmeyi unutmayın teşekkürler
ŞİMDİ OKUDUĞUN
HANDAN HANDAN
Short StoryAşk zerafet duygu mutluluk öz güven yeni hayat yeni başlangıç demek dir önemli olan bu hayallerinin peşinden gitmek kendine inandıktan sonra gerisi kolay