Acest capitol este dedicat cuiva
........;)))PS nu iti spun cui,oke Ale?:))))
Cum m-a gasit?De unde imi stie numarul?Nu inteleg nimic.Dar vad ca toti sunt preocupati de selphie si de alte de astea asa ca nu ii alarmez.Ne continuam drumul ajungand in orasul Tokyo.Este un oras genial.Luminile il lumineaza seara de seara.O tin toata noaptea numai in petreceri si concerte!Si limba...
Noroc ca parintii m-au invatat japoneza.Dar ce este aceasta priveliste???Vedem o fata plangand.Pare de varsta mea,par roscat,scurt,ochi mari albastri.Ai mei erau verzi inainte de blestem.
'Ce ai patit?'Intreaba Vi
'Un tip cu ochii albi le-a luat viata parintilor mei'
Tipul cu ochii albi....
Ma infurii.Asa de tare ca arunc cu foc in aer care formeaza niste artificii nemaipomenite.Fata se sperie.Imi dau seama ca ochii mei au devenit complet rosii.Imi revin si plec pe turnul Tokyo.
'Ce a patit el'intreaba fata inocenta'
'Parintii i-au fost omorati tot de omul cu ochii albi...'
'Imi pare rau.'
Eu stau in varful turnului,meditand la ce s-a intamplat.Nu vreau sa ajung ca el.Trebuie sa ma controlez.Trebuie sa...
Apare fata lansata de un jet de apa.
'Ai puteri?'
'Da am'
'Macar tu purifici.Eu stiu doar sa distrug'
'Am aflat ce ti s-a intamplat.Imi pare rau.Stiu sentimentul.Numele meu e Debie.'
'Eu sunt Jeff.Incantat de cunostiinta'
'Si ce va aduce pe aici in Tokyo'
'Il cautam pe omul care mi-a ucis parintii'
'Pot sa ma alatur?'
'Sigur!'
'Super sa mergem!'