Taeyong:S Teniem už jsme nějakou tu dobu spolu, třeba dva týdny už to budou. Nemůžu uvěřit, že jsem u něj zůstal, vždyť takový heartbreaker jako já nikdy u nikoho nezůstal dlouho. Třeba se to ještě změní.
Ten:
Dlouho jsem se díval po všemožných krabicích, poličkách a místech. Nechápu kam zmizel. Neříkejte mi, že je deník znovu pryč. Jestli jo tak tohle je konec mého života.
Jaehyun:
Ne každému štěstí přeje. Když jsem se dozvěděl, že Taeyong skončil s tím klukem,tak jsem s tím musel něco udělat a to hned.
/?/:
Mám tu nejtajnější zbraň co proti Taemu můžu použít.
Úryvek:
Kráčel jsem si to po školních chodbách ke svojí skříňce,abych si vyzvedl učebnice, které budu potřebovat. Bez nich bych v nahranej.
Když jsem došel ke skříňce tak na ní byl nalepený papír. Doslova,jakoby stránka vytržená ze sešitu. Papír jsem si vzal do ruky a začal jsem číst.
Milý deníčku,
Kdybych se nevrátil z rande s Taeyongem,tak jsi schovaný na bezpečném místě.
Poznal jsem Tenieho písmo. Proč by někam schovával deník? A když ho schoval tak ho teď ten někdo musel najít.
Úryvek:
„Mark s Haechanem spolu vypadají dost šťastně." zamumlal Renjun a spokojeně dál jedl svou svačinu. „To jo." řekl jsem a zasmál jsem se. Renjun byl spíš otrávený z těch všech vztahů kolem než,aby byl šťastný. Proto jsem před ním radši nezmínil můj vztah s Tenem.
„Hej! Tae! Tohle jsi měl pověšený na skříňce." přiběhl ke mně Haechan a podal mu světle žlutý papírek.
Deník jsem našel, měl by jsi být rád, že jsem ho našel dřív než někdo jiný.
Začal jsem přemýšlet, kdo by to asi mohl napsat. Myslel jsem,že Tenie,ale ten by mi to řekl osobně.
Nebo ne?
Hey sunshines!
Druhý díl příběhu Heartbreaker je odstartován!
Předem upozorňuji, že první díl je lepší:D xd
Ale do tohodle příběhu máte více možností se zapojit!
A jak?:1- je třeba uhádnout hodně informací! <kde je deník,u koho je deník,kdo píše vzkazy atd.>
2- vaše rozhodnutí budou mít vliv na průběh příběhu a proto prosím:
Když vás napadne jakýkoliv nápad kdo by mohl být ten co jim chce vztah překazit nebo nějaká jiná informace, napište prosím komentář, rozhodnete tak zda příběh skončí šťastně nebo jinak🤭
3- za všechny ohlasy budu jedině ráda! první díl získal největší úspěch a doufám, že se druhý díl uchytí stejně jako ten první!
4- užijte si příběh!
Doufám,že se vám i druhý díl bude líbit!
-Lucas<3
ČTEŠ
Heartbreaker<2>
Fanfiction• Taeyong, který v prvním díle objevil deník, zjistil majitele deníku a spolu teď šťastně žijí •Než přijde na řadu /?/, který se snaží o to rozdělit dva chlapce od sebe •Podaří se mu to nebo spolu zůstanou? Jak to dopadlo s Jaehyunem? Mark a Haechan...