Giriş

4 0 0
                                    

Merhaba ben Dolunay Güçlü 21 yaşındayım üniversite 3. Sınıf öğrencisiyim bölüm olarak fizyoterepislik okuyorum 1 yıl sonra mezun olucam ve ilk yapmak istediğim şey mezun olduktan sonra yaşadığım şehri terk etmek hayatım boyunca soyadımın hakkını vermedim .Şimdi siz hep kendinden bahsettin annen,baban ve kardeşin yokmu diceksiniz var annem ev hanımı babam doktor kardeşim ise lise 3 .sınıfa gidiyor annem ve babam beni çocukluğumda sevdi . Ben 5.sınıftan itibaren beni sevmemeye başladılar neden mi çünkü annem başkasından hamileyken babamla evlenmiş yani ben gerçek babamı görmedim . Şimdiki babam bunları duyunca anneme çok kızmış ama ben doğunca beni  çok sevmiş ama kardeşim doğunca bana olan sevgisi bitmiş bense bunların hepsini daha 10  yaşında  öğrendim bunları öğrenince evden gitmek istedim hatta yaşadığım şehirden yani Antalya'dan ama yaşım daha çok küçüktü ailemle kalmak zorunda kaldım ama sanki yurtta kalıyordum odamdan dışarı çıkmıyordum zaten ne olacağım baştan belliydi fizyoterepislik istiyordum derslerimde iyiydi hep yüksek notlar alıyordum en sonunda ise İstanbulun en ünlü üniversitelerinden birini kazdım ve orda okumaya başladım. Okulun yanında bi yurt var orda kalıyorum şimdilik şimdi size bira da hobilerimden ve kişisel özelliklerinden bahsediyim hobilerim kitap okumak, müzik dinlemek ve dans etmek kişisel özelliklerim ise beyaz tenliyim ,kumralım,uzun dalgalı saçlarım var boyum 1.65 topuklu ayakkabı giyersem 1.70 oluyor kilom 50 bence bugünlük bu kadar yeterli şimdi okula yetişmem lazım yoksa derse geç kalıcam belki daha sonra biraz daha ailemden bahsederim şimdilik görüşürüz.

                   Not: kitabı okuyup yorum yapmayı, beğenmeyi unutmayın gelecek bölümlerde görüşürüz

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Oct 29, 2020 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Bu Benim Hayatım Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin