B/1

Herşey çok güzeldi. Normal bir hayatım vardı. Annem ve babamın tek çocuklarıydım ve üçümüz çok mutluyduk. Taaki... Im babam trafik kazasına ölene kadar. Şuan törende olmam gerekirken evde duvarlara aptalca bakıp ağlıyorum. Bazen gözlerimi kapatıp güzel anılarımızı hatırlıyorum. Bu eve dair hiçbişi unutmamalıyım. 16 yaşından sonrası annemin doğup büyüdüğü Güney Korede devam edecek. Hoşçakal güzel evim..

Gözyaşlarımı sildim ve defteri kapattım. Annem gelmeden valizime Herşeyi koydum. Kapının çalması ile irkildim evde sadece ben vardım. Odanın kapısını açtım ve aşağıya inip kapıyı açtım. Gelen Sehun'du içeri girdiğinde pekde umrumda olmadı. Odama çıktım ve oda getirdiği kolilere eşyaları yerleştirdi. Birkaç saat sonra nakliyatçı gelince büyük eşyalar taşındı. O sırada bahçedeki salıncağa oturmuş rahatlatıcı müzik dinliyordum. Burada babamı ve büyüdüğüm evi bırakmak çok zor olacaktı.

Sh;Lalisa. Annen geldi hadi

Duymamıştım. Yanıma gelip omzuma dokunduğunda irkildim ve kulaklıkları çıkardım.

Ls;Hm?

Sh;Gidiyorsunuz

Ayağa kalktım ve tekrar kulaklığı kulağıma taktım. Maskemi kapattım ve arabaya bindim sessizce ağlamaya başladım. Ayrılık zamanı gelmişti. Annem tamda yanımda oturuyordu. Oda kendinden geçmişti. Umrunda olamazdım. Sehun'da arabaya bindi ve havaalanına sürdü. Havaalanına varınca indik ve birkaç işlemden sonra uçağa bindik gözlerimi kapattım. Açtığımda güney koredeydik. Ayağa kalktım ve uçaktan inip bir taksi ile yeni evimize Baktık ardından okula ve sonrada kalacağımız otele geçtik. Valizimi hemen bir köşeye koydum. Annemin zaten hali yoktu. Dimdirek yattı. Arada ağladı ve uyuyakaldı. Ben ise çıkardım kağıdı ve kalemi Korece öğrenmeye çalıştım. Birkaç kelime öğrenebilmiştim. Akşama doğru gözlerim kapandı. Sabaha doğru ise annem yanıma geldi. Saçlarımı okşadı

Mom;Lalisa.. Uyan hadi okulun ilk gününden geç kalma

Ls;Hm...

Gözlerimi açtım ve gülümsedim

Mom;Günaydın

Ls;Günaydın Anne

Mom;Hadi kalk üstünü giyin ve doğru okula

Ls;Peki..

Oturduğum yerden kalktım ve üstüme dar pantolon ile kazak geçirdim. Kafama ise babamın hediye aldığı yün kabuğu geçirdim

Ls;Hoşçakal anne

Güldüm ve odadan çıktım. Aşağıya indim ve taksi ile okula geçtim. Okulun önünde öylece durdum. Ne yapacağımı nereye gideceğimi bilmiyordum. Yavaş yavaş birkaç adım attım