Tesadüfler...

13 1 0
                                    

Yeni bir sabah mutlu bir gün bugün farklı bir his var içimde ama iyi mi kötümü anlayamiyordum. Hemen yataktan kalktım ve üstüme spor bir şeyler giydim. Kulağımda kulaklıkla sahilde koşmaya başladım. Deniz,martılar herşey o kadar güzeldi ki yüzümde bir gülümse oluştu. Ama birden karşıdan bir adam koşuyordu belliydi birinden kaçıyordu. Birden beni durdurdu yanıma geldi ve " bana yardım et " dedi. Ben ne yapacağımı bilmiyordum. Biraz korkmuştum sonucta başı belada olabilirdi ve benide bu işin içine sürüklüye bilirdi. Ben bunlari düşünürken epey bir zaman geçmiş olmala ki adam tekrardan " lütfen yardım et diyordu" bu sözleri söylerken sürekli arkasına bakıyordu. Empati yapmalıydım gerçekten yardıma ihtiyaci vardı. Ama hiç tanımadığım bir insana yardım etmek hatta belki benimde başim belaya girecekti. Ama olsun ben bu adam yardim edecektim. Çünkü bu benim kaderim sahilde o kadar insan varken benim yanıma gelmesi bu bir işaret olabilir. Yada benim kader,evren takıntılarım. Hemen " nasıl yardım edebilirim" dedim. Oda "beni sakla" dedi. Nereye sakliyabilirdim. "İlerde arabam var" dedim. Hemen arabanın içine bindik. Arabayi calistirmaya basladim. Sadece arabayı sürdüm. Ama artik merak etmeye baslamistim." Sen kimden kaçıyordun"," ayrıca senin isminin ne" "..." diye soru sormaya başladım. "Tamam yavaş ol her şeyi anlatacağım, ama buralardan uzaklaşmamız lazım" dedi. Uzaklaştıltan sonra arabayı kenar çektim. Ve...

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Jan 22, 2015 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Tesadüfler...Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin