Stanování Part 2 Seznámení Z Bráchou

60 1 0
                                    

Když Tara a další lidi jely autobusem do Teplic tak Tara usla Sára jí pak zbudila že už sou tam

Všichni si stavěli stan ale Taře se to nedařilo celej stan na ní spadl pak jí pomohl nějaký neznámí kluk řekla mu že to nemusel dělat pak se Tara otočila aby poděkovala. ale když se otočila viděla kluka s nadherníma modrým očima který mněl krásné bílé rozcuchané vlasy vysoký a na ruce v kterí držel stan měňel něco vitetovaního moje srdce se roz bušelo.

Vtu chvíli můj mozek  nevnímal nic jiného než jeho. moje oči z něj nepustili oči a bála sem se že jestli ho spustí z očí že odejde a už se nevrátí.
A moje myšlenky se mě ptaly žeby to byla láska na první pohled chtěla sem říc že.... Ale v tu chvíli k nám přišla Sára a řekla:je tak už si poznala mího bráchu.

Můj mozek se vrátil do normálu a já sám sem řekla:coo toje tvůj....
A ztichla sem.___.
Sára mě odtahal do její ho stanu a řekla mi ať se od bráchy držím dal
Já v mí hlavě sem vybuchla proč mi to říká je to ten nejúžasnější kluk ktrýho sem viděla jop to sem si myslela než mi Sára řekla s kolika holkám už spal a nechal je už bejt....

Byla sem tak sklamaná a myslela sem si že to bude láska na první pohled jako u:Belly a edvorda ze stmívání nebo jako rouse a Jack z Titanic ale já se mu sím zakoukat do kurvaře...

Sem zamilovaná do kamošky bráchyKde žijí příběhy. Začni objevovat