~Bᴜ ᴋıᴢᴅᴀ ɴᴇ ᴠᴀᴿ?~

13 2 6
                                    

Dışarı koşan "sessiz kız" ı izledim. Masama ilerleyip çantamı aldım ve öğretmenler odasına giderken düşünüyordum. "Bu kız neyin nesiydi? O defterde ne yazıyor? Bu kız ne saklıyor?" aklımda bu sorulardan daha fazlası vardı ama kendi kendime verdiğim cevaplar asla bir sonuca bağlanmıyordu. O kızı takip etmelimiydim? Ne yapmalıyım? Hala bir cevap yok lanet olsun! Böyle düşünerek fark etmeden öğretmenler odasına gelmiştim bile. İçeri girip çantamı kendi masama bıraktım diğer öğretmenleri görmezden gelerek masama oturdum ve düşüncelerime devam ettim. Evet o kızı takip edecektim. Bir sırrı vardı çok belli ve ben bunu çözeceğim. Tam düşüncelere tekrar dalmışken ders zili çaldı. Çantamı da alıp dersimin ve küçük kızın olduğu sınıfa ilerledim ve sınıfa girip çantamı masaya bıraktım. Dersimi anlatmadan önce öğrencileri güler bir yüz ile selamlayıp göz ucuyla etrafı süzdüm fakat küçük kız yoktu. Garipsemiştim nerdeydi o derste olması gerekiyordu. Sınıftaki herhangi bir öğrenciye onun nerde olduğunu sordum fakat "bilmiyorum" cevabını aldım. Onu öylece boşveremezdim. Ama sınıftan da çıkamazdım.. Bir seferliğine de olsa boşverip dersi anlatmaya başladım. Dersi anlatırken bir anda çıkış zili çaldı ne çabuk geçmişti 40 dakika? Umursamayıp öğrencilere veda ettikten sonra çantamı aldım ve dışarı çıktım. Onca öğrencinin içinde o kızı arıyordum ve evet işte bu orada! Onu bulmuştum. Fark ettirmeden onun biraz uzağında durarak onu izledim. Oturduğu yerden kalktı ve okulun ters yönüne doğru ilerlemeye başladı ama nasıl yani gittiği yol uçuruma çıkıyor? Aklımdaki düşüncelerden kurtulup kızı takip etmeye başladım ve bu bir kaç dakika sürdü. Tam uçuruma vardığımızda kız uçurum kenarına oturdu ve tekrar defterini çıkarıp yazmaya başladı. Merak'a boğulmuştum ne yazıyordu bir an önce ne yazdığını öğrenmem lazım mış gibi hissediyordum. Bir süre o yazı yazarken onu izledim birşeyler mırıldanıyordu ama ne mırıldandığını duyamıyordum. Kendime bir lanet savurup kızı izlemeye devam ettim. Kız birden arkasını döndü lanet olsun beni görmüştü! Yavaşça ayağa kalkıp yanıma ilerledi ve korkunç olduğunu düşündüğüm bir gülümseme sunup tekrar bilmediğim bir yere koşmaya başladı. Hiç birşey anlamamıştım ahh! Küçücük bir kızdan korkuyorum! "Kız çok gizemli.."

~sessiz kız~Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin