Aq ialah Rina,aq sangat benci sik dongheon tu muka je hensem tapi perangai,wah annoying aq dibuatnya tahu.Kalau aq nie lelaki aq cabar dia main bola keranjang,sapa kalah kena bersih satu sekolah nie.Eh jahat sangat ke?HAHAHAHAHAHA...ahh biarlah
aq bangun dari katil aq,
"Herm,asal aq benci gila ouh ngan dongheon,HEHH,dia annoying tahu.."kata aq."woii,ireneeny,kimberly bangun..nak kena marah ngan cikgu ke,dahlah dh lambat nie masuk kelas"kata aq."HA!!!sekarang jam berape weyy,"kata kimberly dan Ireneeny serentak."Takde aq tipu je,dah bangun je..haihh."kata aq."Eiiii,kau nie..ha ambik kau.."kata Ireneeny sambil pukul aq dengan bantal.
Di sekolah,
"Awal korang hari nie,"kata cikgu Anna."Haha,saya memang nak awal tapi dua orang nie yang lambat sangat bangun tu yang saya selalu lewat,"kata aq."Ha yelah dah duduk,"kata cg Anna.Ireneeny dan Kimberly jeling aq penuh maksud."Ape,ape salah aq,"tanya aq kpda mereka.Kimberly dan Ireneeny sekadar menjeling aq."okey guys hari nie kite ade budak baru ye,"kata cg Anna.Budak baru itu masuk ke arah cg dan memperkenalkan diri."Hai,my name is soojin,can call me jina..nice to meet you all,"kata Soojin."Okey awak boleh duduk tepi Dongheon,"kata Cg Anna."Baik cg.."kata Soojin.'Huh,baguslah duduk sebelah budak annoying tu'kata aq.Beberapa minit kemudian."Hai,aq soojin,"kata Soojin."Yah...i know..my name is Dongheon.,"kata Dongheon lembut dan senyum.Aq melirik ke arah mereka berdua.'Huh..dgn aq annoying gila..ngan budak baru tu boleh senyum pulak..kau nak ape dari aq eh'kata aq sambil mendengus."Okey class hari nie kite belajar art ok,"kata cg Anna.Semua pelajar memberi tumpuan dan mula membuat lukisan sendiri.Class kemudiannya berakhir.
Di kantin,
"wey,Rina..,"kata Kimberly."Ape dia..aq tgh makanlah," kata Aq."Tgk tu,sweet an dongheon ngan budak baru tu.."kata Kimberly."Hah,mana malas aq,"Kata Aq sedikit kecewa dan annoying."Tu ha,mereka duduk sama pulak tu..kau pun tahu Dongheon mmg budak hensem sekolah nie,kau tak jealous ke weyy,"kata Kimberly.'sape tak jealous,layan aq cam setan tapi budak baru tu cam princess'kata aq terkumat kamit."Ha,ape kau cakap?,"tanya Kimberly."Takde ape..malas aq nak jealous..baik aq focus study je,"Kata Aq."Woii..dahlah aq nak makan tak senang,"kata Ireneeny."Ha,Ireneeny..bf kau cam mana,"tanya Kimberly."Takde dia okey je nanti dia datang..,"kata Ireneeny."Ouh,bf aq pun same..sorry ahh Rina..kau kena jalan sesoranglah nanti," kata Kimberly."Ahh takpe,aq okey je,"kata aq.
'Herm,aq nie betul ke tak jealous,tapi why hati aq tadi cam kecewa eh...maybe kecewa sebab dongheon layan aq cam setan kot..huh..kau jangan macam macam hati,'kata Aq."Ahh..woi..sakit bodoh,"kata aq."Ape bodoh,kau yang jalan tak nmpk jalan.,"kata Dongheon."Eii..yelah huh,aq...eh hi soojin,"kata aq yang ingin memukul Dongheon namun aq perasan bahawa Soojin ade disitu."Bye!!!,"kata aq.
Aq memegang hati aq yang sakit.'eh asal hati aq nie,'kata aq."Aq tak pasti hati aq sekarang nie,tapi aq sedikit kecewa dengan ape dongheon dh buat kat aq.
beberapa hari sebelum,
"Kau nie bukan pandai sangat pun,aq tahu kau nak pandai sebab nak minta attention aq kan,"kata Dongheon depan semua orang."Hoi..mana ade...aq belajar untuk family aq jelah..takde kaitan ngan kau,Aq suka kau..kalau aq suka kau.aq dh cakap sendiri secara personal okey..wow..perasannya"kata Aq."I know,kau sukakan aq kan..,"Kata Dongheon lalu pergi."Hah...bullshit,dia tipu semua tu..,"kata Aq.Aq tersungguhlah malu dengan kejadian tu.
flashback end
Di asrama,
"Kau kenapa weyy,"tanya Kimberly."Ha,takde..cuma stress sikit je,"kata Aq."Ouh..okey..,"kata Kimberly.'Kenape aq masih tak boleh lupakan sweet moment Dongheon ngan Soojin tadi,'kata Aq.Aq baring di katil aq lalu tidur.
Akan bersambung di episod seterusnya,nantikan
YOU ARE READING
kau tercipta untukku
Romancemengisahkan seorang gadis bernama rina yang dulunya benci akan seseorang lelaki bernama dongheon namun kini telah jatuh cinta akan dongheon sehingga ke alam perkahwinan!ingin tahu kisah disebaliknya sila baca dengan segera