06.08.2020.

1 0 0
                                    

Danas u toku dana sam napisala svoju Zajebi listu koja je pola istinita i još sam rekla da se ne osećam toliko jadno i bedno... Da pa to se promenilo, upravo sam se setila nekoliko razloga zašto mrzim svoj život. Pa evo ih:
1. Nemam svoju kuću, kad ovo kažem mislim da nemam svoj dom. Nikad se nisam osećala "kao kod svoje kuće " jer je uvek bilo nečega da me podseti da meni nije mesto tu i da ja to ne zaslužujem. Nikada nema mesta za mene, u ovih 142 km² ne mogu da nađem svoje mesto i to je stvarno frustrirajuće. Isto kao i ovu noć, sve mi se više ovo gura na nos. I tako želim da odem odavde malo, da su mi u razgovoru sa Tatom suze krenule...da toliko je loše.
2. Plašim se promena, toliko sam glupa da sam dozvolila strahu da me zaustavi. I sad se kajem i proklinjem sebe. Tako mi i treba kad sam glupa. Dozvolila sam sebi da mislim da je život ovde dobar i tako sebi samoj na grbaču natovarila još jednu godinu mizerije i poniženja kajanja i proklinjanja( od ukućana i od sebe). Zaustavila sam sebe, oduzela sam sebi šansu za nešto dobro, za nešto novo. I zato se mrzim.
3. Mrzim svoj život jer uporno zaboravljam i opraštam ljudima koji su me povredili i ponašam se kao da ništa nije bilo, kao da je sve uredu. A znam da se poverenje zaslužuje bez obzira na godine i njihov položaj u mom životu.  Mrzim sebe jer sam naivna za takve stvari, jer zato što volim oprostim i zaboravim im iako su oni upravo oni toksični ljudi na koje su me silno upozoravali.
4. Mrzim sebe jer ćutim, za sve u zivotu ja ćutim.  Evo sad pričam, ali ovo je samo prazna priča na papiru. Mrzim sebe jer nemam hrabrosti da ustanem i pričam da se suprotstavim svojoj porodici.
5. Mrzim svoj život jer sam osuđena da gledam sudbinu mojih najbližih iz prvog reda, kako ih muči i kida im ono malo snage koja je ostala a da ja ne mogu ništa da uradim.
6. Mrzim sebe jer znam da bih prodala dušu da se obogatim i da svoje podučim poslu i da im to ostavim.
7. Mrzim sebe jer me na samu pomisao on ovo prethodno boli srce, ali isto tako znam da bih to uradila u otkucaju srca da mi to ponude.
8. Mrzim svoj život jer sve što radim nikad neće biti dovoljno,  što ja neću biti dovoljna. I to je zapravo ono što me i ubija i daje tu nesigurnost, saznanje da ja nisam dovoljna.
9. Mrzim svoj život zbog svih malih glasova u glavi koji mi stvaraju anksioznost, i mrzim sebe što im to dopuštam.
10. Mrzim sebe jer osećam da ovo nisam ja, da mi fale delovi i da se svi delovi koje posedujem sada nalaze na podu raštrkani. Mrzim svoj život zato što je nered i zato što kad god pokušam da pričam sa nekim on to nikad ne shvati ozbiljno a ja se tad ućutim i ne pisnem ni reč o tome.
I na kraju mrzim sebe zbog toga što jesam ono ko sam i što nisam ono što želim da budem. Mrzim svoju prošlost, sadašnjost i buducnost jer znam da ću samo još patiti i da će me još decenijama boleti nešto u grudima i da ću imati osećaj kao da mi slon sedi tu. Mrzim sebe, i ne izgleda mi kao da ću jednog dana prestati.

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Oct 30, 2020 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

Story of my lifeWhere stories live. Discover now