#5 Furisarea

65 0 0
                                    

Pe usa ieșise Britney, ma gândeam ce ma fac cum merg spre Alice! Eram cu jumătate corpul pe geam, încercând sa calc pe scărița ghivecelor, dar nu putem fiind ca dacă mai facem vreo mișcare ma vedea asa ca am stat nemișcată așteptând sa plece...
Nu pleca odată ma gândeam eu adică totuși au trecut vreo 4-5 minute si ea era tot aici, apăruse o mașina neagră si misterioasa, unde pleca?!!
Gândeam eu, acum ca a plecat pot sa merg am coborât încet încât sa nu fac zgomote pentru a nu ma observa cineva, o sa creadă ca vreau sa fug de acasă.
Dupa vreo 10-15 minute am ajuns la Alice bine inteles ca ma aștepta cu nerăbdare si ieși in fata uși:
- Hello!! Ce faci?! insfarsit ajungi !!
- Heii.. Bine tu ? scuze dar Britney iar imi da planurile peste cap!
- Ok... Ai adus tu filmul de groaza ?!
- Da! spuneam eu cu putina frica
- Si despre ce e vorba ?!
- Pai, despre niște supraviețuitori in Apocalipsa Zombie! spuneam eu cu o frica imensa!
- Oou.. pai sper ca e fain!!
- Evident, doar e ales de mine !
- Oh, da modesto !
- Ce ?!
- Da exact ce ai auzit !
- Nu eu ma referam ca doar acum sti ca sunt modesta !!
Ma așezăm pe canapeaua ei din piele neagră si ma gândeam oare ce face Britney si unde este, dar deodată Alice vine spre mine si ma întreaba :
- Hei vii cu mine pana la magazin ?!
- Oh.. de ce ?!
- Chipsuri! ce ar fi un film de groaza fără popcorn, chipsuri si suc !!
- Oh. Bine dar mergem la Veva !
-Off, dar la Veva nu sunt chipsuri bune!
- Bine, dar mergem peste 10 minute... vreau sa mai stau in canapeaua ta!
- Ok.
Era ora 18:39
Alice vine spre mine cu o fata furioasa si ma întreaba :
- Au trecut 15 minute nu ai de gând sa te ridici din canapeaua aia odată ?!
- Dar e asa de moale si pielea asta atat de minunata...
- Haide odată se întuneca!
- Oh.. bine !!
Mergem încet pe strada.. eu puțin adormita iar Alice imi tot spunea de colega ei de banca care nu o lasa in pace.. eu nu o băgam in seama ma gândeam in continuare la Britney dacă a mers sa se întâlnească cu Dustin ?!deatatda Alice ma striga:
- Emily ! Hei Emily !!!
- Oh, da am ajuns?!
- Da haide !
Intram in magazin uitându-ne la zecile de pungi de chipsuri
Gândindu-ne care ar fi mai buna.
- Emily, le luam pe acestea cu gust de pui ?!
- Nu, eu zic sa luam cu gust de sare !
- Pai, le luam pe ambele !
- Ok, hai sa mergem odata!!
Ieșisem din magazin si mie imi venise o idee splendida.
- Alice, hai sa luam un taxi !
- Nu !
- De ce ?! Plătesc eu ! Te rog , nu nici un chef sa merg pe jos !
-Oh, bine haide!
Am luat un taxi si ne îndreptam spre casa. Ne puneam filmul sa ruleze si cipsurile cu popcornul își făceau apariția pe măsuță de lângă canapeaua aceea moale si neagră iar Alice a adus sucul..
- Ai pus tu filmul ?! spunea Alice cu o voce joasa.
- Da !
- Ok! sper ca am ales un film bun !
- Sper si eu !
Deodată dupa vreo 7 minute de cand filmul a început ,se luase curentul. Noi doua începusem sa urlam ca doua disperate si Alice începea sa urle spre mine :
- Emmmiiillyyy !!! ce sa întâmplatttt??? Unde esti??
- Alice sunt aici!!!
- Emily!! cine e in bucateie ??? Ai auzit ?!
- Da am auzit!!! de unde vrei sa stiu cine e!!
Eram doua speriate care urlam din ce in ce mai tare era cineva in bucateie ciainicul se pornise singur si pâinea sărise din prăjitor , ne-am speriat foarte tare mai ales ca se vazedeau vreo 3 siluete mișcându-se dintr-o parte in alta..
- Emilyyy ce ne facem ??! unde estiii!???!!
Eram lângă ea dar imi era asa frica ca nu mai aveam voce si am priso de mâna ca sa știe ca sunt lângă ea .. Deodată televizorul pornise iar, dar in rest era bezna totala.
Dupa 3 minute iar se oprise televizorul si lumina a revenit iar, si chiar atunci pe usa inta.......

Cine inta pe usa ?! Ce se va întâmpla in continuare ?!
Citiți pentru a afla. Imi pare rău pentru greselile de ortografie dar si pentru ca am postat destul de târziu. Ce părere aveți despre capitolul acesta ?! aștept părerile voastre.Ar trebui sa continui.?
Sefora•

Mereu e asaUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum