Zase ráno a moc hezké. Zpívají ptáci a když jsem otevřela okno tak se na mě vyvalil čerství vánek. Podívala jsem se na mobil a měla jsem 2 zprávy od Noaha.
Chat:
Noah😌✨❤️
Ahoj promiň že píšu tak pozdě večer ale nechtěla by jsi jít zítra znova ven?Teda pokud budeš mít čas
Me Promiň že jsem nepsala ale hned jsem usla. A moc ráda půjdu
(hned odpověděl)Noah😌✨❤️
Tak dobře!Tak v kolik?Me
Tak ve 15:00 zase v parku?Noah😌✨❤️
Dobře! A zatím!Me
ZatímŠla jsem se převléknout. Vzala jsem si černobíle kostkované triko s krátkým rukávem a černé tepláky. Bylo 8:19 tak jsem vzala skateboard a vyrazila do skateparku.
Když jsem tam přišla nikdo tam nebyl a krásně svítilo slunce. Byla jsem tam asi 2 hodiny. Pak jsem se začala trochu nudit tak jsem šla domů.
Přišla jsem domů, pustila jsem písničky a lehla do postele. Za chvilku jsem usla. Probudila jsem se přímo ve 12:12 a řekla jsem si že bych si mohla dát oběd. Mamka říkala že si ho mám pak ohřát tak jsem si ho ohrála a s chutí začala jíst. V 13:00 jsem měla dojedeno pak jsem usedla ke stolu v mém pokoji a začala jsi něco kreslit. Ve 14:10 jsem se začala chystat. Ve 14:40 jsem vyšla protože jsem se chtěla v klidu projít. K altánu jsem přišla v 14:58 a Noah tam už byl. Z dálky jsme si mávali. Když jsem přišla tak jsme oba najednou řekli „Ahoj! " a Noah mě najednou obejmul. Nejdřív jsem jen stála jak tvrdé Y ale pak jsem mu obětí opětovala. Když mě pustil tak zčervenal a řekl „P-promiň-ň" já jsem taky zčervenala a mávla rukou jako že se nic neděje a usmála jsem se.
|Noah|
Bože co jsem to udělal! Já jsem blbec. Řekl jsem si v hlavě.
|příběh|
Oba jsme se nervózně zasmáli a Noah se porbal na zátylku.
Pak jsme si jako obvikle povídali a pak jsem se ho zeptala. „Umíš na skateu? " Noah: „Noo dlouho jsem na něm nejel ale uměl jsem.Ty umíš?" „Jo umím a máš ho doma?" „Jo někde určitě" „Dobře! Tak si můžem někdy jít zajezdit znám jeden dobrý skate park. " „Tak někdy určitě „ a potom jsme dělali další blbosti a povídali jsme si.
Bylo k večeru a šli jsme se projít. Tak jsme se tak procházeli a začala mi být trochu zima ale nic jsem neřekla a jen dala ruce křížem aby mi bylo větší teplo. On se na mě nenápadně podíval a začal si sundávat mikynu. Podívala jsem se na něho a oba zastavili. Koukala jsem na něj a on mi podal mikynu a u toho řekl„Aby ti nebyla zima"a zčervenal. „Díky❤️" řekla jsem a usmála jsem se na něj.taky jse usmál a pokračovali jsme v cestě. Začalo pokapávat a já sundala
mikynu a tu dala přez nás. Oba jsme ji chytli se stran a se smíchem běželi hledat nějaký přístřešek. Začínalo čím dál víc pršet a ztráceli jsme naději že nějaký pořádný najdeme. Mikyna byla úplně promočená a déšť z mikyny na nás začal pomalu padat. Až najednou... Noah vykřikl a ukázal před nás„Hele tamhle je ten altán! " a hodně rychle jsme se tam rozběhli. „Konečně v suchu😂" řekla jsem se smíchem. A on se taky zasmál. Mikynu hodil na zábradlí a na asi 5 minut jsme o něčem mluvili ale já ani nevěděla o čem protože jsem poslouchala jen jeho hlas. Až najednou řekl„Any?" nevnímala jsem. „Any!? "a zamával mi rukou před obličejem. „C-co?" rychle jsem se otočila a jak byl u mě blíž než předtím tak tak jsme najednou byli hodně blízko a dívali jsme si do očí...
*V hlavě: má nádherné oči*
*On v hlavě: Co to dělám!? Úplně jsem nad sebou ztratil kontrolu...*
Přibližoval se víc a víc až jse naše rty málem dotýkali ale já najednou ucukla hlavou a řekla. „Hele! Už neprší!"a zase jsem se na něj otočila ale tentokrát byl dál a já se usmála.Byla jsem červená a to i on. Nastalo by trapné ticho ale začal mi zvonit mobil. Byla to mamka a já už musela domů. Řekla jsem mu to a on se jen tak smutně podíval. Já se na něj usmála a pohladila ho po tváři. A on se pak taky usmál. On by mě asi ani potom neobejmul ale já ho obejmula o pořádně ho stiskla a on mě taky.
Šla jsem domů a pořád jsem se červenala.Vzala jsem si z kapsy klíče a odemkla dveře.Mamka si něco četla a u toho seděla na gauči. Musela jsem kolem ní projít i když se mi sakra nechtělo! Pomalinku jsem chtěla projít ale mamka mě věděla a řekla. „Ahoj, jak ses měla? " Ale já nic neřekla a jen šla směrem do pokoje a byla jsem úplně rudá. A to podle mě mamka určině nemohla přehlídnout! Jen když jsem zavírala dveře šlyšela jsem jak mamka pomalu jde nahoru. Já jen lehla na postel a pořád měla nutkání si šahat na rty. Mamka zaklepala a já řekla že může dovnitř. Otevřela a šla směrem ke mě a sedla si na postel. „Ahoj... Co se stalo? "zeptala se. „Ahoj" zamumlala jsem. „Notakk co se stalo? "zeptala jse znovu. Taky jsem se posadila a řekla že nic. Mamka na mě nechápavě podívala a odešla a za sebou zavřela dveře.
Tak jsem jsi zase lehla a když jsem zavřela oči tak jsem viděla ty jeho.
Potom jsem se šla vysprchovat atd. Zase jsem si lehla a pustila písničku "heather" a zavřela oči✨Tohle je opravdu dlouhý díl 😌❤️✨
Doufám že se líbil zítra nebo ještě v noci jestli se budu nudit bude další díl. ✋😂
🦋962 slov🦋
ČTEŠ
✨me and Noah Schnapp✨|Noah Schnapp|
FanfictionObyčejný život obyčejné holky ale po stranger-conu se vše změní... Tento příběh jsem vymýšlela před spaním ☁️pardon za chyby☁️ Asi to bude blbost😂