Kim Teahyung,
İnsanlar birçok aşk çeşidine inanır ve bunlardan biri de şüphesiz ki ilk görüşte aşktır.Oldum olası buna hiç inanmamışımdır.Bakmakla görmek kanımca hiçbir zaman aynı olmamıştır ve insanların ruhlarına bakmayı kendince felsefe edinmiş bir çare benin kalbinde seni görmenin sarsıcı bedelleri vardı.
Bu bedel o kadar ağırdı ki insan gözü saniyede otuz kareden fazla görürken bir şeye uzun süre bakacak olsaydım hayatımın tamamında tekrar tekrar seni görmek isteyebileceğim kadar yorgun düşerdi bu yükten naçizane bedenim.
Hafif bir meltem bedenini okşuyordu ve inan saçlarının her bir teli kıpırdadıkça senin bir yel olarak içime estiğini iliklerime kadar hissettim,Taehyung.
Kahverengi saçların gözlerine doğru dökülürken ben bir devrin daha battığını ve içimde adı "sen"olan yeni bir alemin var oluşuna şahitlik ettim.Gözlerin,sadece gözlerine bakarak binlerce evrenin var olduğuna ve hepsinin içimde bir yerlerde sessizce adını fısıldadığına dair sayfalarca tez yazabilirim.
O iki kahverengi küreye yemin ederim ki şayet yanmakta olan bir ateş topu olmasaydı tüm galaksi çevrende deli divane olurdu.Zira benim tüm yörüngem senden ibaret.
Ne de güzel vuruyordu güneş gözüne öyle, tıpkı bir sanat eseriymişcesine...
Bu çocuksu telaşımı mazur gör lütfen ancak Taehyung,tenin Paros mermeri kadar güzelken küçük bir ışık hüzmesi olup yüzünün her bir köşesine işleme isteğim kalbimin derinliklerine gömülemeyecek kadar derindi.Dileğim böyle bir şeyin asla olmamasıdır.Eminim ki saçlarına dokunsam yumuşacıklardır.Endamlı bir heykel gibisin adeta...
Oturuyordun,orada sadece oturuyordun lakin kalbim güzelliğinden sarsılmayı engelleyemeyecek kadar bitkin ve çaresiz düşmüştü ve ne yapacağımı bile bilmiyordum.
Bugünlük kalbimin dayanabilmesi adına sana söyleyebileceğim her şey bundan ibaretti.
Beni sevmen için bir neden:İlelebet dileğim beni sevmen.
00.00
Seni seviyorum,
Hoşçakal.
Küçük Kelebek~Jungkook...