Part 2 : Denda

26 0 0
                                    

Seorang lelaki yang sudah tergelak tergelak selepas menutup tingkap kelasnya.

"woi Taehyung apa benda yang kelakar sangat ni sampai kau tergelak sakan" tanya kawan baiknya Jimin.

"Takde apelah" kata taehyung cuba menahan gelak tawanya.

"Dia nampak menarik " senyum taehyung sambil teringat wajah cuak woora tadi.

*
Woora POV

"Ah ah saemm sakitt " Jaesuk saem menarik telingaku menuju ke arah bilik disiplin. Sakit betul dia tarik Telinga aku ni . Nasib tak berdarah !

Setibanya di bilik disiplin Dia menyuruh aku duduk di hadapanya. Dah macam soal siasat . Gulpp

"Explain kat saya kenapa ada kotak rokok ? Awak tahu kan Rokok ni bahaya kat kawasan sekolah . Once awak dh hisap boleh mengakibatkan kebakaran sekolah tahu tak?" Bebel nya .

"Er...."

Pap!!!!!!!!

Bahu aku terhinjut apabila Saem jaesuk menepuk meja itu dengan kuat. Omma help meee ! Im scareddd!!!!!!!

"Jelaskan woora!!!! " Tengking saem jaesuk. Uish marah betul dia kat aku . Tapi bukan aku yang bawak pun !!! mamat muka alien yang kat depan kelas aku yang bawak!!!!

"Er saem... Jujur saya cakap saya x bawak pun rokok tu . Tadi ada seorang lelaki depan kelas saya suruh saya amikkan rokok . Saya pun amiklah.. Lepastu......

"Paaappp!!!" Dia menepuk meja sekali lagi.

"Alasan......." sinisnyaa .

"Tu bukan alasan saem tu reali............"

"Dah woora , Dh banyak kali awak buat hal semua alasan awak tak munasabah" Dia bercekak pinggang.

"Tapi memang betul saya tak buat........" kataku slow dan menunduk kepalaku.

"Macam biasa hukuman awak adalah cuci semua toilet kat sekolah ni dan ahh jangan lupa bersihkan kebun sekolah?! Araseo?!" Teriaknya.

"baiklah jaesuk songsaenim" kataku menunduk. Ei benci ! asyik kene dpt denda macam ni je ! Baik aku tak payah jadi student ! Dah mcm aku ni Automatic Cleaner kt sekolah ni ! Hish benci btolah .

"Ha Yohan" panggil Saem jaesuk ke arah seseorang yang baru masuk ke bilik disiplin . Aku memandangnya . Er hensem huhuhuhu

"Ye songsaenim?" Tanya yohan dan senyum ke arahku.

"Awak tolong tengok tengokkan woora ye . Pastikan setiap denda dia . Dia buat" kata saem jaesuk dan berlalu dari situ.

While aku dengan yohan .
*Krik krik krik*

Oh god we are so awkward. Hm nak cakap apa eh .

"Nama awak siapa?" tanyanya memecah kesunyian.

"Er Woora....." jawabku malu malu.

"Ouh okey"

"Nama awak pulak?" Tanyaku berani. Dan memandang setiap inci wajahnya . Muka kecil, Hidung mancung, And Bibir dia pink pink gitu. VISUAL dia memang TiPToP!!!!

"Kim yohan dan saya ketua pelajar" Senyumnyaa menawan. Aku terkesima sekejap.

"Woora? kau buat apa kt sini?" tanya seseorang ke arahku. Aku menoleh .

"Huargh Jungkookk!!!!!!!!!!!!!!!!" aku meraung kuat kepadanya .

"Er i think i got to go , Woora see u later ya . And please remember your detention" Yohan mengingatkan aku sebelum Kakinya melangkah keluar.

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Dec 15, 2020 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

unpredictable | jjk Where stories live. Discover now