Chapter 2

46 7 1
                                    

Flashback...

Ex7 kalah semata lagi dengan seventeen .
" korang semua dengar ! Kami adalah ketua kamu semua mulai sekarang . so, korang jangan nk berlagak yang korang tu cerdik !"ujar joshua dengan angkuhnya.

"Yah ! Joshua ! Kami take takut dengan ugutan sampah kau tu ! " balas mina dengan kasar . " kau diam! Kalau x ada saja tangan aku hinggap kat pipi kau tu ! " balas joshua pula.

"Kau...berani kau ye ! Dasar sampah sarap ."ujar mina sudah hilang sabar dan menerkam joshua kemudian menumbuknya .

Semua terkejut dengan tindakan mina itu. Mina menampakkan perangainya yang garang itu...joshua tergaman , sambil memegang bibirnya yang berdarah. Mina ditahan oleh suho dan chanyeol daripada menyerang joshua lagi.

"Mina ah! STOP !!! "ujar chanyeol mula gelisah. Mingyu mendapatkan joshua yang terduduk dilantai. "Berani kau tumbuk joahua hyung !" Marah mingyu lalu menerkam mina .

S.coups dan wonwoo menghalang mingyu . Dino dan seungkwan serta yang lain membantu joshua bangun . " ya ! Gwenchana ?appo ? " ujar dk soalan bodoh.

"Mestilah ! Pa boy a !"ujar joshua memukul kepala dk. "Mianhei..."ujar dk bersalah sambil mengetuk kepalanya sendiri.

X sakit ke dk oii ketuk kepala sendiri 😂 - author

Seboklah kau author - dk

Author be like 🥴

Hai...author cepatlah sambung - joshua

Ok back to story

"Yah ! Mina !aku nak kau bayar ganti rugi ni sebab kau telah membuat bibirku berdarah " ujar joshua sambil mengelap bibirnya ."what ever ! " ujar mina dengan lagaknya.

"Yah ! Kau minta maaf kat hyung aku cepat !"sergah mingyu marah. " yah ! Joshua ! Aku nak kau yang minta maaf . so, what ever ! " marah tzuyu pula. Selepas beberapa minit perang bibir...bla, bla, bla..

"Guys! Jom blah !"tengking mina membawa rakannya pergi meninggalkan grup seventeen di situ. " hyung ! Jom balas dendam ! " cadang mingyu. "No hal !esok kau tengoklah , mina !"ujar joshua lalu membawa rakannya blah dari situ

And flashback...

Mina menghentak meja dengan kasar.
"Hish,mom !Kira wanted diorang !"cadang tzuyu pula." Ya....cadangan yang bagus ! Jom ! " sokong mina tersenyum licik. "Guys, no !" Bantah nayeon .

"Korang x nak tak pe ! Biar kitorang yang hapuskan diorang ! Hahaha!"ketawa sana pun. "Hoi !buang tabiat ker ? " soal nayeon
"Eh ! X cuma nak balas demdam kat joshua itu , hehehe !"ujar sana.

" jom , sokong ! WE ARE TWICE !" ujar mereka serentak . kemudia mereka ketawa .

Keesokkan harinya...

Sedang syok mina mendengar lagu diearphone nya. Tiba- tiba..."Bush ! " sebuah kereta lombroghini ( author x berapa pandai nk aja kalau salah tolong pm author) berwarna kuning melanggar kelopak air lalu terkena skirt mina.

Lebih kurang macam ni lah

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Lebih kurang macam ni lah..

"Hoi !kau buta ke apa hah ! Hish..."luah mina dengan geram tambah marah . kereta tu pun berhenti dan keluar seorang namja yang mengenakan kemeja sekolah dah cermin mata hitam. Mina terkejut beruk kerana orang itu ialah....


















Tunggulah next chapter...

Mcm mana ok x chapter ni 🥺 sorry author lambat update ...

Btw jangan lupa vote and comment 😉

BLACK ROSE'SWhere stories live. Discover now