Δεν έχω δει ποτέ το μία νύχτα στο μουσείο, κάποιος να μου πει αν πέτυχα τα ονόματα τους -Άρι
Wait... WHAT? / "Now before you get upset, I didn't lie to you. I just... failed to mention it."
«Είσαι ψεύτης!»
Το βλέμμα που μου έριξε ο Ντέιβιντ ήταν βλέμμα που ρίχνεις σε κάποιον που μόλις είπε κάτι απίστευτα παράλογο, λες και του είπα ότι θα πηγαίναμε οικειοθελώς το Σαββατοκύριακο στη Στέφανι ή πως η Νάνσυ μου είπε καλημέρα το πρωί.
«Ψεύτης;» μου έκανε, δήθεν πληγωμένος. «Δεν είπα ψέματα. Απλώς...ίσως να μην ανέφερα την αλήθεια».
«Κι άλλα ψέματα», του απάντησα. «Θα με βγάλεις και τρελό τώρα. Τι σε ρώτησα, χμ; Σε ρώτησα: Είναι η ταινία που θα δούμε θρίλερ; Και τι απάντησες;»
Ο Ντέιβιντ χαμογέλασε αμήχανα. «Πως δεν είναι».
«Και τελικά τι είναι;»
«... θρίλερ».
Αυτό με έκανε να πεταχτώ όρθιος και να αρπάξω ένα από τα μαξιλάρια του καναπέ για να του το πετάξω. Όχι που θα δεχόμουν τέτοια άθλια εξαπάτηση.
«Είδες! Ψέματα!»
Ο Ντέιβιντ άρπαξε το μαξιλάρι στον αέρα και μου το πέταξε πίσω, κάνοντας με να σκύψω για να το αποφύγω.
«Και τώρα μου πετάς και μαξιλάρια».
«Πέταξες πρώτος».
«Και εξαπατημένος και χτυπημένος. Τι άλλο θα ζήσω σήμερα, Ντέιβιντ;» του έκανα, πέφτοντας δραματικά πίσω στον καναπέ και εκείνος άφησε ένα γελάκι.
«Θα τρομάξεις λίγο με την ταινία που θα δούμε;» έκανε παρακλητικά.
«Αποκλείεται», του απάντησα κάθετα. «Βγάλτο από το μυαλό σου».
Όσες ταινίες τρόμου ήταν να δω, τις είδα στα πέντε μου όταν με έπαιρνε η Στέφανι και με έβαζε να παρακολουθώ πράγματα που με έστελναν κλαίγοντας στο κρεβάτι της μαμάς μου τη νύχτα. Δεν θα ξεχάσω ποτέ το καλοκαιρινό βράδυ που με έβαλε να δω τον Εξορκιστή και μετά με κλείδωσε στο μπάνιο με κλειστά τα φώτα μέχρι να αρχίσω να τσιρίζω. Είχα παιδικά τραύματα, οι ταινίες τρόμου ήταν εκτός συζήτησης.
«Μα», συνέχισε ο Ντέιβιντ στον ίδιο παρακλητικό τόνο. «Είναι Χάλογουιν».
«Και τι σημαίνει αυτό; Πως κάθε ταινία που βάζεις να παίξει μεταμορφώνεται μαγικά σε θρίλερ;»
YOU ARE READING
The October Project
RandomΝομίζατε ότι φύγαμε; Χα! Σας παρουσιάζουμε το καινούριο μας project για να πάρουμε όλοι μία γεύση παλιού καλού wattpad για ακόμη μία φορά με μία πινελιά Halloween!