Şimdi öncelikle Selamün Aleyküm bu kitabı hamide için yazıyorum.Kıymetimi bil hamiş!
Neyse boş yapmicam.Senin adın=Serra
Binan=Gryffindor(Gryffindor diye kızmayın aynı binada yapıcak değilim* _ *)
En yakın arkadaşın=Cemre(me)
Soyadınız=Kocaman
O zaman başlıyoz...
Sınıfa endişeyle girdin.Ders Iksirdi.Sınıfa girdiğinde Snape sırıtarak:
-Derse neden geç kaldınız Kocaman?-Şey Profesör ben-
-Yerinize geçin Kocaman, Gryffindor'dan 5 puan!
Sinirlenmiştin,oflaya puflaya Cemre'nin yanına geçtin.
Dersten sonra...
Cemre:Cidden sürekli geç kalmak zorunda mısın? Hey bir dakika sen beni dinliyor musun?
Sen:Oh,Ne?
Cemre:Neyin var senin?
O sırada yanınıza Fleamont Potter gelir.
Fleamont:Selam kızlar!
Cemre:Eheh selam
Sen:Aleyküm selam.Hadi büyük salona gidelim çok açım.
Cemre&Fleamont:HER ZAMANKİ GİBİ!
Sen:Oh,Kapayın çenenizi!
Siz orda şakalaşırken koridorda baya gürültü çıkardığınızı farketmemiştin taa ki Riddle gelip eğlencenizi bozana kadar...
Riddle:Çok fazla gürültü yapıyorsunuz! Kapayın çenenizi artık!
Fleamont sinirli bir şekilde öne atılırken Cemre kolundan tuttu ve;
-Gel hadi aptallık etme!Riddle:Kız arkadaşın haklı Potter aptallık ediyorsun!
Bu sefer Fleamont'dan önce sen atıldın;
-Arkadaşlarıma düzgün davran Riddle!Cemre:O haklı ayrıca kız arkadaşı değilim!
Fleamont:Hey gerçekten buna mı takıldın Cemre! Merak etme bende sana meraklı değilim!
Onlar orda kavga ederken Riddle sırıtarak uzaklaştı.Arkadaşlarının kollarından tutup büyük salona götürdün yemeğini yerken Riddle'a bakıp duruyordun.Cemre ve Fleamont sürekli birbirlerine laf attıkları için farketmediler.Yemeğini bitirmeden masadan kalktın.
Ortak salona giderken arkanda soğuk bir ses duydun;
-Yerinde olsam arkadaşlarını uyarırdım
Arkanı döndün bu Riddle'dı sırıtarak sana doğru ilerledi.
-Neler yapabileceğimi tahmin bile edemezsiniz.
Sırıtırken ne kadar şirin olduğunu farkettin ama ona cevabını vermeliydin!
-Arkadaşlarımdan uzak dur Riddle!
-Öyle mi?
Sana doğru bir adım yaklaştı ve;
-Bana nasıl engel olacaksın Kocaman?
Hâlâ sırıtıyordu ama diğer sınıfların size doğru yakınlaştığını farkettiniz ve siz de ortak salonlarınız gittiniz.
~~Evet ilk bölüm bu kadar oldu beğendiyseniz oy atabilirsiniz.Bide Potterlar'a karşı sempatim var o yüzden fleamontla kendimi shipliyom(Harry'nin kendisine değil dedesine kaldım sjdgkwgdjs)