2 bölüm attım bugün önce ki bölümü okuduğunuzdan emin olun, iyi okumalaaar<3
Odamdan çıkıp merdivenleri hızlıca inerken bir yandan da pantolunumun düğmesini iliklemeye çalışıyordum. Fakat sadece çalışıyordum. Çünkü son yarım saattir heyecandan ölmek üzere olduğun için hiçbir şeyi düzgün yapamıyordum.
Sonunda beş dakikadır iliklemeye çalıştığım düğmemi iliklediğimde ayakkabılarımı giymiş ve annemin yanağına küçük bir öpücük kondurarak hızlıca evden çıkmıştım.
Annem bu heyecanlı ve komik halime bir süre güldükten sonra bana şans dileyerek el sallamış ardından da eve girmişti.
Bugün gerçekten de şansa fazlasıyla ihtiyacım olacaktı, her şeyi batırmamak için...
Yaklaşık bir hafta önce Chaeyoung'la ameliyat olan annesini ziyarete giderken hava güzel olduğu için yürümeye karar vermiştik. Buraya kadar her şey harikaydı. Çünkü Chaeyoung yanımdaydı, gülüyorduk, eğleniyorduk. Fakat bir süre sonra yan yana yürürken ben Chaeyoung'un elini tutmak istemiştim ve işte ondan sonra da moralim tam anlamıyla bozulmuştu.
Çünkü Chaeyoung'la ne kadar birlikte vakit geçiriyor olsakta ne kadar birbirimizi seviyor olsakta hala sevgili değildik. Hatta o benim onu sevdiğimi bile bilmiyordu muhtemelen. O yüzden öyle bir anda elini tutmam çok saçma olur diye düşünüp elini tutamamıştım.
Moralimin fazlasıyla bozuk olduğu günün sonunda eve gelsiğimdeyse önce bir süre ağlamış sonra da niye ağlıyorum ben şimdi diye düşünüp kendime kızmıştım.
Böyle birkaç saat geçtikten sonra da önce Sooyoung'a sonra da anneme Chaeyoung'u çok sevdiğimi ama ona bunu nasıl söylemem gerektiğini bilmediğimi anlatmış ve onlardan fikir almıştım.
Hatta bir ara öylesine salak bir haldeydim ki köpeğim kucağıma geldiğinde ona bile sormaya karar vermiştim. Ama o ben daha soruyu tam soramadan kucağımdan kalkıp bana arkasını dönmüş ve kuyruğunu sallayarak uzaklaşmıştı. Sonra ben de ne kadar salak olduğumu farketmiştim.
İşte sonuç olarak bir haftadır bugünü planlıyordum. Chaeyoung'a onu sevdiğimi itiraf edeceğim ve sevgilim olmak isteyip istemeyeceğini soracağım günü...
Düşüncelerim eşliğinde Han nehrinin kıyısına ulaştığımda chaeyoungla buluşmayı planladığımız yere gitmiş ve evde aşırı büyük uğraşlar vererek hazırladığım yemeklerin olduğu piknik sepetini yere bırakmıştım.
Önce sadece mısır patlatmayı planlamış olsam da annemin salak mısın sen konulu konuşması üzerine bu fikrimden vazgeçmiş ve daha uğraştırıcı şeyler hazırlamak zorunda kalmıştım. Tabi bunun için de yaklaşık üç saat kadar yemek videosu izlemiş ve bugünden sonra muhtemelen asla işime yaramayacak olan bir sürü bilgi öğrenmiştim.
Piknik sepetinden çıkarttığım örtüyü güzelce serip üzerine oturduğumda etrafın kalabalık olmaması beni mutlu etmişti. Aslında hafta sonu olmasına rağmen nedense nehrin bu tarafı pek kalabalık değildi.
Chaeyoung'un gelmesini beklerken müzik listemden hoşuma giden bir parçayı açmış ve heyecanımı bastırmaya çalışırak hızlıca akan nehri izlemeye başlamıştım.
(euphoria dizi müziklerinden favım bu, aşırı güzel dinleyin bence yani🤧)Tam da o sırada yanımda hissettiğim hareketlilikle hızlıca soluma döndüğümde Chaeyoung'u görmüş ve gündelik giysileriyle bile nasıl bu kadar güzel olduğunu sorgulamaya başlamıştım. Tabi aynı zamanda da ayağa kalkmış ve ona sarılıp gülümsemeye çalışarak "Hoş geldin." demiştim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
euphoria ↦ 2chae ✔
Fanfiction"uyuşturucu satacağın herkese böyle mi davranıyorsun chaeyoung?" 01.01.21 - 28.01.21