King's Cross

63 2 3
                                    

İşlek ve kalabalık bir istasyon. Bir yerlere gitmeye didinen insankarla dolu. Onca koşuşturmanın arasında, tepeleme yüklenmiş iki bagaj arabasının üzerinde iki kafes takır takır takırdar. Arabaları iki çocuk iter. James Potter ve Albus Potter. Anneleri GİNNY ise hemen arkalarından gelir. Otuz yedi yaşında bir adam olan HARRY, kızı Lily'yi omzunda taşır.

Albus:Baba. Yine öyle deyip duruyor

Harry:James, yeter artık

James:Slytherin'e seçilebilirsin dedim bir tek. Ki seçilebilir de o yüzden... (babasının kızgın bakışlarına cevaben) Aman peki, iyi

Albus: (başını kaldırıp annesine bakarak) Yazacaksınız ama, değil mi?

Ginny:Sen iste, her gün yazarız.

Albus:Yok. Hergün yazmayın. James diyorki çoğu kişi evden anca ayda bir filan mektup alıyormuş. Şey gibi de olmayayım...

Harry:Geçen sene ağabeyine haftada üç kez yazıyorduk.

Albus:Ne? James!

Albus James'e suçlayan bir bakış atar,
James sırıtır.

Ginny:Evet. Sana Hogwarts hakkında söylediği her şeye inanmasan iyi olur. Şaka yapmayı pek sever senin bu ağabeyin.

James: Artık gidebilir miyiz lütfen?

Albus önce babasına sonra annesine bakar.

Ginny: Bütün yapacağın, dokuzuncuyla onuncu peronları ayıran duvara duvara yürümek.

Lily: Öyle heyecanlıyım ki.

Harry: Dosdoğru git, durma, duvara çarparım diye de korkma, bu çok önemli. Heyecanını bastıramıyorsan, koşar adım gitmek en iyisi.

Albus: Ben hazırım.

Harry ve Lily ellerini Albus'un bagaj arabasına koyarlar- Ginny ise James'in bagaj arabasını tutar -ve ailecek bölmeye doğru bodoslama koşarlar.
____________________________________
İlerdeki bölümlerde bazen Albus al diye geçebilir kitapda öyle çünkü şaşırmayın

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Nov 02, 2020 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Harry Potter Lanetli ÇocukHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin