9-р ангийн дурлал

7 1 0
                                    

Байдгал нэгэн уйтгартай намрын өдөр байлаа. Өглөө эрт босоод хичээлдээ яваад л.
Байдгал нэг ангийхан би нээх онц сурдаггүй тийм ч муу сурдаггүй тийм л хүүхэд байлаа тэгсэн ч гэсэн ангийхнийхаа дунд хүндлэлийг нь хүлээсэн хүүхэд байсан. Хичээл ч эхлэж 3-ын завсарлагаан болж доошоо ус авхаар буулаа.  Доод давхарт ахлах ангийнхан байдаг болохоор усаа авчаад л буцаад ангидаа орно. Ангидаа орох гээд явж байтал багш дуудаад сургуульд ямар нэгэн өдөрлөг болох гэж байгааг багш хэллээ багштай нийлж хийхээр болсоноо мэдээд ангидаа оров . Манай клубийн хүүхдүүд тус тусдаа нэг анги хариуцан авч ажиллав. Би дээд ангиа хариуцан авсан юм сургуулиараа хөдөө гарч хөгжилтэй тэмцээн уралдаан зохиож их л хөгжилтэй байлаа. Маш олон хүүхэд дундаас ганцхан л хүн миний нүдэнд тусна тэр нь миний хариуцаж авсан ангийн Золбоо гэдэг нүдэнд дулаахан , хүн бүхний хайрыг татсан , сайн хүү байсан😍. Сургуулийн арга хэмжээ ч дуусаж тарах болов . Би ч гэртээ харихаар алхаж байв ардаас хэн нэгэн дуудах шиг болоод эргээд хартал тэр минь байв😍 би ч дотроо сандраад яах гэж байгаан болоо арай намайг хүргэж өгөх гэж байгаан биш биздээ хэмээн хэдхэн секундэд маш их юм бодоод амжлаа
Золбоо: Сайна уу?😅
би: би ч гайхан сайн сайна уу? гэлээ
Золбоо: өдөржингөө цуг явчихаад сайна уу? гэхээр гайхснуу гээд чамайг хэн гэдгийн хоёулаа танилцаж болохуу намайг Золбоо гэдэг чамайг гээд гараа сунгав
би: би ч дотроо бол нисээд л явчихлаа их сандарсан хэдийч  аан болноо намайг А... гэдэг
З: Аан гэртээ харих гэж байгаа муу
би:Аан тиймээ🙂 би дотроо намайг хүргэж өгөх гэж байгаан байхдаа одоо яанаа юу яриж явнаа гэрлүү харьж байхдаа аавтай таарчихвал яанаа гээд л нийлээд их юм бодоод амжлаа
З:Аан зааза болгоомжтой яваарай би сургуулийн дотуур байранд байдаг гээд гүйгээд явчихав.
би: юу вэ?😑 хүргэж өгөхгүй байсымуу ингээд явчихаж байгаа муу гээд л амандаа бувтнаж өгөв бараг харанхуй болсон байсан болхоор хурдхан л гэрлүүгээ харив
   Замдаа явахдаа тэрнийг л бодоод байв. Би өөрийгөө их гоочылдог давхраагүй нүдтэй гоё хувцсалдаггүй намайг хэн ч тоохооргүй царай муутай гэж боддог байлаа . Гэтэл тийм хөөрхөн сургуулийн сор болсон хөвгүүн надруу хараад инээгээд юм ярисан гэхээр л өөртөө  итгэж ядан гэрлүүгээ гүйнэ. Тэр өдөр надшиг жаргалтай хүн байгаагүй байхаа😊. Гэртээ ганцаараа дуу аялсан хамгын жаргалтай хүн л . Өсвөр нас минь явагдаад гэрт надаас муухай ааштай хүн байдаггүй байлаа гэтэл дуу аялаад л инээгээд л аав,ээж д хүртэл сайхан байсан байхаа☺️.
      Маргааш нь бөөн догдлол сургуулруугаа очсон гэтэл намайг тэр минь бараг тоосонгүй бий л их юм бодчихож бий л хөөрчихсөн байсан байна гээд л гоморхож эхэллээ гэхдээ л тэр минь өдөр ирэх тусам хөөрхөн харагдаад өдрөөс өдөрт татагдаж байлаа.Би төгсөх анги болохоор хичээлээс илүү гарахгүй хажуугаар нь түүнийгээ бодоод л өдрөөс өдөрт  хамгийн жаргалтай хүн болж эхлэсэн😊. Ингэж явсаар баргал  сар гаран боллоо. Багш нарын баяр болоод өнгөрлөө өдөр хоног нүд ирмэхийн зуур л өнгөр ч байлаа.              10сарын29-нд танилцах үдэшлэг болно гэсэн гээд найз маань хэллээ сайн хүндээ, баярладаг хүндээ захидал бичээрэй гэх нь тэр ohh тэгэлгүй яахав одоол захидал бичье гэж бодлоо. Шөнөжин бодож бодож захидалдаа өөрийхөө нэрийг бичихгүй гээр та гэж байгаал биччихсэн😜. Үдэшлэг ч боллоо захидал тараах үе ирлээ түүнд минь нилээн олон захидал очсон би ч жоохон итгэлгүй болж эхэлсэн. Захидал тарааж дуусаад бүжиг эхлэх нь тэр би ч нээх бүжиглэхгүй зогсоод л байсан. Гэрэл унтраад өнгө өнгийн гэрэл асаад л намуухан ая яваад л олон хүүхдийн дундаас тэр минь гарч ирээд намайг бүжгэнд урив яг л киношиг санагдаж байлаа .Бий ч баярлаад л зөвшөөрчихсөн бид хоёр хайрын клуб гэдэг киноны дуун дээр бүжиглэж байсан нь саяхан санагдаж байна😍. Хоёр гурван удаа намайг бүжгэнд урин бүжиглэж байсансан😍. Тэр бүжгийн ая тэр бүжиг бүх юм нандин санагдана. Тэр бүжгийн дараа юу болсон гээч тэр минь намайг гуйхана тэр гайхсан, балмагдсан, баярласан бүгд давхцаад нүднээс нулимс гаран зөвшөөр ч билээ😍. Би ч хүнтэй үерхэж байгаагүй болхоор анхны хайр гэхээс өөр аргагүй нандин хайр байлаа.
    Тэр минь баярлалаа намайг зөвшөөрсөн баярлалаа гээд л байх нь тэр юу би тэрнээс илүү баярлаж байгаа юм чинь 😅. Ингээд л сургуульд маань шинэ хос төрлөө. Бид хоёр шиг жаргалтай хүн байдаггүй байлаа 😊.Өдөр болгон уулзаад л дандаа хүргүүлдэг байсан. Би чамайг хайраа гэж дуудаж болхуу гэж асуухана тэр хайраас маш хол хүн чинь сандраад гайхаад аан өөрөө мэдээ гэхээс өөр юу ч хэлж чадсангүй хайраа хайртай шүү гээд хажууд сууж байгаад хэлхэнэ тэр бий ч сандраад ичээд л 😅.Өдөр болгон надад хайртайгаа хэлж өдөр болгон л жаргалтай байлгадаг байлаа .
   Хэтэрхий жаргалтай байгаагаасаа болоод бүр уйлж билээ😇.
   Тун удалгүй маш муу мэдээ сонсох нь тэр гайхаж, балмагдаж, уйлах зэрэгцэв намайг яасан гэж ингэж байгаан бэ? бүхэл хүчээрээ нисэж байсан би буцаад л унах нь тэр .

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Nov 03, 2020 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

Анхны хайрWhere stories live. Discover now