En son...
Ben kötü bir insanmıyım...
Genelde hayatımı hep böyle sorgularım. Sonra kafeterya ya doğru yürümeye başladım. Gidip bir sakız alacaktım.
Kafeteryada Piper vardı. Sakızımı aldım ve tam çıkacakken kulağıma fısıldadı.
Piper:Sınıfa gel.
Ben onun arkasından salak gibi bakıyordum.
Kendini havalımı zannediyordu?
Sınıfa gittim. Ve yine benimle dalga geçmeye başladı.
Piper:Acaba nasıl okula geliyorsun senin gibi anne ve babasız bir kı-
Bibi:İşte bunu dememeli ydınlığa Piper.
Tuttuğum gibi kızın saçlarını çekmeye başladım. Bir yandanda kıza vuruyordum. Kız çığlık atıyordu ve sınıftakiler ise sadece. Bu benim işime gelmişti.
Sonra Piper benden kurtulmayı başardı. Saçlarını tutarak bana bağırıyordu. Bende ona bağırıyordum!
Piper:SEN BİR PİSKOPATSIN!
Bibi:ASIL SEN BİR PİSKOPATSIN BENİM ANNEM VE BABAMLA İLGİLİ LAF EDEMEZSİN!
Piper:EDERİM!
Bibi:SENİN GİBİLERLE UĞRAŞMAYA VAKTİM YOK BENİM!
Çok sinir olmuştum. Kapıyı çarparak dışarı çıktım. Her zaman yaptığım bir şey olan dama çıkma işini yapmaya karar verdim. Merdivenlerden çıkarken kimsenin dama çıktığımı anlamaması için ara sıra kütüphane gibi yerlere gidiyorum. Okulumuzda dama çıkmak yasaktı. Dama çıkmıştım.
Hava rüzgarlıydı. Gözlerimi kapatıp yere oturdum.
Sonra adım sesleri duymaya başladım.
Ah ben bitmiştim.
Hemen ayağa kalkıp kapının arkasına geçtim. Gelen kişi yeni çocuktu.
Bibi:Dama çıkmak yasak bilmiyor musun?
Leon:O zaman sen neden burdasın?Sandığımdan zeki çıktı. Harbi ben nasıl böyle bir şeyi akıl etmedim?
Bibi:Bu seni ilgilendirmez.
Leon:O zaman benim dama çıkmam da seni ilgilendirmez.
Bibi:Aşağı in.
Leon:Sanane?
Bibi:İşleri zorlaştırma ve aşağı in yalnız kalmaya ihtiyacım var ve burası benim tek yalnız kaldığım yer.
Leon:Hayır.
Bibi:Ughh! Sen ne kadar inatçısın!
Sanırım okuldan kaçacaktım. Canım öyle çekti.
Arkadaşlarıma haber vermeyeceğim çünkü hiç okuldan kaçmadık. :p
Çantamı aldım ve arka bahçeye geçtim. Kimse bu tarafa bakmazken duvara çıkıp atladım ve bunu herkes gördü. Sonra koşmaya başladım. Bazı kişiler öğretmenlere ispiyonladı.
Umurumda değil. Yalnız kalmak istiyorum
Bitti bu bölümde.
Hadi size biraz soru soralım.
En sevdiğiniz renk?
En sevdiğiniz yemek?
En sevdiğiniz ders?
En sevdiğiniz oyun?
En sevdiğiniz brawl stars karakteri?
En çok dinlediğiniz müzik türü?
Sevdiğiniz grup yada müzisyen?
En sevdiğiniz emoji birleşimi?
Hikayem güzel mi?
(Dürüst olun alınmam)Bu günlük bu kadar. Yorumlara yazın benimkiler de var.