-1-

234 27 12
                                    

Ben lev, lev haiba dissosiyatif (çoklu kişilik bozukluğu) kişilik bozukluğu ve duygu körlüğüne sahibim bu hayatımı zor bir hale getiriyor bu yüzden bugün bu uçurumun kenarında sakince oturuyorum.

Kırdığım her kalp, zarar verdiğim her insan, yakıp yok ettiğim anılar adına buradayım ancak birazdan ölürken bile bir kalp kıracağım. Kırdığım son ve en değerli kalp olacak, onun kalbi, Morisuke Yaku'nun kalbi.

Seni kırmaktan deli gibi korkuyorum sevgilim, işte bu durumdayken yaşamak benim için ölmekten daha hazin geliyor.

Her an seni düşünüyorum, seninle gerçekleştirmek istediğim anıları, aklımda sonsuzluğa kadar kazınmış olan anılarımızı, bana söylediklerini ve en önemlisi senin o saf ve temiz kalbini.

Senin için fazla insanlık dışıyım, ben cehennemden gelmiş bir canavarım sen ise cennetten gelmiş bir melek, sana ne kadar zarar versemde beni daima sevdin, ailem bile beni kabullenmezken sen kabullendin.

Hatırlar mısın bir keresinde sana birinden bahsetmiştim? "o çok güzel tıpkı bir çiçek gibi, öyle bir güzellik böyle bir dünya için fazla" demiştim işte o sensin.

Kafamdaki canavarlar bazen kendimi öldürmemi söylüyordu şimdi onları dinliyorum sevgilim her ne kadar bana yapma desen bile.

Kafamdaki canavarlar seni öldürmemi söylüyordu sevgilim ama yapamayacağım tek şey buydu her ne kadar beni onlar kontrol etse bile.

Ne kadar yalvarsam da beni duyamazsın sevgilim, buna engel olan tek kişi ise benim, ben olmayan ben.

İçimde iki kişi ile yaşamak zor tıpkı bir kaplumbağa kabuğunun içine iki büyük kaplumbağa koymak gibi.

Aslında bu kadar kötü olmasaydım belki bu eğlenceli olurdu ne dersin sevgilim?

Belki birlikte eğlenebilirdik ben böyle olmasaydım ne dersin sevgilim?

Gözlerimden yaş süzülüyor yıllar sonra.

Bunu yapmak istemiyorum sevgilim ama zorunda hissediyorum, eğer ölürsem dünya daha güzel olur gibi bana öyle diyorlar.

Daha ben çok küçükken tanıştık sevgilim değil mi? Sadece 6.sınıf öğrencileriydik kendi annem beni öldürmeye çalışmıştı zar zor kaçmıştım, ilk seni gördüm, sen benim için gönderilmiş bir kurtarıcısın Yaku seni seviyorum.

Kendinle gurur duymalısın Yaku sen bir kahramansın, benim kahramanım.

Biliyor musun sevgilim? Seni kendimden çok seviyorum, aslına bakarsak kendimi sevmiyorum çünkü kim olduğumu bilmiyorum sevgilim. Biri bana kim olduğumu sorsaydı ona senin sevgilin olduğunu söylerdim.

Burası biraz korkutucu duruyor sevgilim. Fazla yüksek gibi birde aşağıda kayalıklar var, ne komiktir ki belkide sadece 5-10 dakika sonra cansız ve soğuk bedenim o kayalıklarda olacak.

Korkuyorum sevgilim ama bugün bunu yapmazsam belkide benim yerime başkaları ölecek.

Benim yerime yaşa sevgilim, gerçekleştiremediğimiz hayallerimizi gerçekleştir, yeni şeyler öğren ve hayallerinin peşinden git.

Lütfen sende benim gibi yapma sevgilim. Eğer beni özlersen gökyüzüne bak ben orada seni izliyor olacağım.

Ayrıca benim yerime Kuroo'ya teşekkür et olur mu?

Biliyorum çok bencilce davranıyorum ama bunu mazur gör.

Bu hatamı da affeder misin? Senden son istediğim bu.

Özür dilerim Yaku

Böyle biri olmama rağmen beni sevdiğin için teşekkürler sevgilim.
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
Gecenin bu saatinde aklıma böyle bir kurgu geldi yazmak istedim beğenmeniz dileğiyle 💞




soulless  - levyaku - (oneshot) Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin