bölüm şarkısı | mgk - kiss kiss
medya: sarhoş haline tapıyorum.
-jungkook_________
minsuga
Nerdesinjeonjk
Sahil kenarındaminsuga
Bana sigara ve alkol içeren bir şeyler al
Hatta beni de al kafa dağıtmaya ihtiyacım var uyuyamıyorum
✓✓jeonjk
Pekala
Geliyorum
(01:06)jeonjk
Kapıdayım
✓✓🍻
İkisi birlikte, Jungkook'un arabasında aynı şişeden yudumlayarak ilerlerken arkada Colson Baker'ın yeni albümünden şarkılar çalıyordu. Benzer olayları olan bu iki hikaye ortak bir araba içinde birleşmiş gibiydi. Yoongi'nin yarına bir konseri vardı. Kendisi dünya çapında bilinen oldukça sevilen bir rapperdı fakat gelin görün ki içindeki yangınları sayesinde o kendine öfke doluydu. Kendine engel olamadığı bazı yanlışlar yapmıştı ve hala engel olamıyordu. Bunun kanıtı olacak şekilde hala yanlısı ile birlikte içiyor, kafa dağıtıyor, hafif çakır keyif olmasından cesaretle de hatasının vites kolundaki elinin üstünde parmakları ile ritim tutuyordu. Bu küçük dokunuş ikisinin de kalbini okşuyor ve üstü açık arabada yüzlerini yalayan rüzgar ile huzurlu hissediyorlardı.
"Bara gidelim mi?"
Jungkook aldığı soru ile daldığı yerden çıktı.
"Ihm, pek ihtiyacımız yok ama eğer istiyorsan..."
Jungkook direksiyonu sürekli takıldığı ve kalıcı müşterisi olduğu 'Aurora' ya doğru kırdığında bir kaç saniyeliğine elleri birbirinden uzaklaşmıştı fakat tekrar vites koluna tutunduğunda güçlü ve hırslı parmaklar elinin üzerinde dans etmeye devam etmişti. Vardıkları bara girmek için arabadan indiklerinde içeriden yükselen nightcore haline getirilmiş müzik ikisini de ilk önce şoka sokmuş daha sonra da sırıtmalarına sebep olmuştu. Direkt dans edenlerin arasına giren Jungkook sayesinde Yoongi rotasını onun peşine çevirdi. Kulağına yaklaşan dudaklar ile içindeki kıpırdama artmıştı.
"Eski sevgilimin en yakın arkadaşı ha?"
İkisi de arsızca kıkırdarken normalde olsa birbirlerine dokunmaya korkan iki el birbirlerinin suratında geziyor engellerden kurtulmuş olmanın verdiği rahatlıkla hafifçe yerlerinde kıpırdanıyorlardı.
"I swear to God, i never fall in love but i can't get enough of it!"
"Tamam! Tamam sus artık delirteceksin beni!"
"Yoongi... Uzak durma benden artık."
"Biraz düşünmeliyim tamam mı? Birazcık."
"Bugün konuşmayalım."
Yoongi aldığı cevap ile göz devirdi. Kast ettiği bu değildi ama yine de bir şey demedi. Onun yerine sarhoş ifadesine laf atmayı tercih etti.
"Bok suratlı."
"Ya, öyle mi?"
"Hmm."
"Bana gidelim, mi?"
Yoongi bakışlarını kaçırsa da Jungkook'un ne demeye çalıştığını anlamıştı.
"Yarına bir uçağım vardı,"
Jungkook'un suratının bir anda düştüğünü görmesi ile cümlesini farklı bitirmeye karar verdi. Ne de olsa ilk defa bir konser kaçırmıyordu, bunu onun için de yapabilirdi.
"Fakat sana gitmeyi çok isterim Jungkook. Aynı yerde ve aynı zamanda bir arada olmayı isterim."
"Herkese takındığı sert bakışlarının bana gelince solması ve beni asla azarlayamaman. Sana bayılıyorum."
Daha fazla vakit kaybetmek istemeyen ikili geldikleri gibi bardan çıkarken arabaya binmişler ve hızla eve geçmişlerdi. Aynı asansörün aynı köşesinde tekrar öpüştüler ve aynı yatakta aynı zaman diliminde birlikte oldular. Yüzlerini sevdiler ve başka bir sabaha merhaba derken arkada kalan her bir kötü güne hoşçakal dediler.
------------
Ben bu bölümü çok sevdim.ಥ‿ಥ
Lola.💙🌼
ŞİMDİ OKUDUĞUN
my ex's best friend | yoonkook [✓]
Fanfiction[yoonkook] jeonjk: Yoon, konuşabilir miyiz? minsuga: Jungkook? Tae ile ayrıldığınızı duydum, ne hakkında konuşacağız? jeonjk: Saatin ikisinde hayatıma girip bir daha çıkmaman hakkında. ________________ Başlama tarihi:13/10/20 Bitiş tarihi:25/11/20 ...