Uvod

266 5 0
                                    


Sjedila sam u svojoj klupi u zadnjem redu, gledala kroz prozor negdje u daljinu. Razmišljala sam o svemu što mi se dogodilo ove godine. Napokon je šesti mjesec još malo i počinju praznici. "Lautner!" Bio je to glas moje "predrage" profesorice iz geografije-.-."Recite draga profesorice"-nasmija sam se i odgovorila sarkastično."Gospođice Lautner koncentriraj se na predavanje."- rekla mi malo povišenijim glasom. Taman je tada zazvonilo. Prva sam izašla iz učionice naravno, i otišla do ormarića. Tamo je naravno već bio i Benjamin. Bila sam zaljubljena u njega u osnovnoj školi, ali ajmo reči da sam ga preboljela. On je kao j svim onim filmovima, u vezi s Charlotte Gray. Ona je najveća drolja u školi. "Mmm hey"- obratio mi se i nasmješio. "Hey"- odgovorila sam ne nešto previše uzbuđena. Ja sam tip osobe koji se ne smije skoro nikada, većinom sam sarkastična i volim odgovarati ljudi. Ali većina ljudi me često uspoređuje s baratom "zašto nisi kao brat! Ugledaj se malo na Taylora, vidiš kako je on uspio u životu..." Da vjerovatno ste shvatili brat mi je Taylor Lautner. On i ja smo uvijek bili različitog karaktera, ali smo se svjedno odlično slagali, uvijek je bio tu za mene, uvijek me vadio iz srnja i podupirao me u svemu. Ali sad rijetko je kada kući, i nekako mi je sve teže. Nekako je sve čudnije. U početku mi je bilo teže ali sada više nije toliko teško ali sve jedno :/.
Uzela sam knjige iz kemije i krenula prema učioni. "Em!" Okrenula sam se a iza mene je stajala djevojka dugr smeđe kovrčave kose odnosno moja najbolja prijateljica, moglo bi se reči i ovdje, Katarine. "Hey Kate"- rekla sam joj sretno. "Pa gdje si na prvom satu" -upitala sam ju "Ma zaspala sam haha" -logično ta cura svako malo zaspi. "Opet?! Aj dobro ajmo na sat." -polako sam nastavila hodati prema učioni, Kate je krenula zamnom. Sigurno je čudno što se nitko ne druži samnom, a ipak mi je Taylor brat. E pa to je lako objasniti. Ljudi u meni vide jednu bahatu glupači, koja je jako razmažena. Bahata i sarkastična jesam ali razmažena ne! Misle da sam razmažena jer sam najmlađe djete, jer imam novaca... Ali zapravo uopče nisam takva. Čudno ima ke da ne oblačim uske suknje, haljine i štikle, to što ne stavljam tonu šminke... Ali ja imam svoj stil, normalna majica, traperic ili tajice, obično starke i obavezno kapa. Curama u mojoj školi je to čudno ali jebiga ja nisam Charllote Gray, i ne želim postati ona ja sam Emily Lautner i boli me za tuđe mišljenje.!

Royal or RebelWhere stories live. Discover now