Cordelia stála před branami Bradavické školy čar a kouzel a váhala jestli má vstoupit.
Byla velmi zmatená, ale po tom co zemřel její otec Sirius Black, měla spoustu otázek, na které najde odpovědi jednině v Bradavicích.
Byla nervózní a nejistá. Jeden krok a změní se jí celý život.
"Opravdu váháš?" Ozval se za ní mužský hlas, po kterém se hned ohlédla. Viděla vysokého muže blížící se k ní.
"Já jsem se lekla!" Řekla a jakmile muže poznala, široce se usmála. Rozeběhla se k němu a objala ho.
"Ukaž se mi..." řekl s úsměvem a Cordelia se pomalu otočila aby si ji mohl prohlédnout.
"Tys vyrostla" kroutil nevěřícně hlavou.
"Co tu děláš?" Zeptala se ho překvapeně.
"Nastupuji jako profesor obrany proti černé magii. A ty?" Pozvedl obočí a ona se znovu podívala na hrad.
"Já ani nevím" řekla zamyšleně.
"Táta by chtěl abys byla statečná" řekl a dívka se podívala dolů.
"Vždyť to zvládneš" usmál se.
"No já nevím, nejsem si jistá jestli dělám dobře. Táta mě odtud držel nejdál co jen mohl a já ho jen tak podrazím" řekla tiše.
"Hele, jednou bys tu stejně studovala tak či tak, nemusíš si nic vyčítat" řekl klidně. Cordelii to trochu uklidnilo.
"Al-"
"I kdyby jsi tu byla jen jeden rok, dostala by jses sem" přerušil ji a ona kývla.
"Na, tohle ti pomůže" řekl a podal ji kostku čokolády.
"Tvoje čokoláda mi vždycky pomůže" usmála se.
"Tak připravená?" Řekl po nějaké chvíli.
"Já myslím, že jo" řekla a oba přišli k trpaslíkovi, který zapisoval studenty.
"Jméno" řekl tvrdě a Cordelia se podívala na její doprovod.
"Oh, pardon pane profesore..." řekl, když se na něho podíval.
"Tak jste se přece jen vrátil" usmál se.
"Ano, pan ředitel mě potřebuje" zasmál se.
"To jistě ano..." řekl trpaslík a podíval se na dívku vedle něho.
"A slečna se jmenuje jak?"
"Ona tu je nová" řekl za ni.
"Ach, tak. Vítejte v Bradavicích slečno-?"
"Blacková, Cordelia Blacková" usmála se a profesor před ni se trochu zlekl.
Hned na to pár metrů od něho bouchla magická rachejtle, která se na nebi změnila v pohybujícího se klauna a na konci se zatřpytilo F&G vám přinásějí zábavu po celý rok.
Studenti, kteří byli poblíž se dívali na nebe posetém hvězdami jak magický ohňostroj pomalu mizí a skřítek se začal vztekat.
"Weasleyovi!!!! Nechte těch kravin a jdete už dovnitř!!!" Zakřičel a dva zrzaví kluci se začali smát.
Cordelia se jen usmívala a i s doprovodem pokračovali v cestě do hradu.
"To je profesor Kratiknot, kouzelné formule" obeznámil ji a vkročili do velké brány. Cordelia jen kývla hlavou a následovala ho.
Byla to široká osvícená chodba s pohyblivým schdištěm ve prostřed. Bylo to obrovské.
Naproti schodům byly další obří dveře, které vedly do Velké síně.
ČTEŠ
Cordelia Blacková: Pravda
FanfictionCordelia Blacková, dcera Siriuse Blacka nastupuje do 6. Ročníku Bradavické Školy Čar a Kouzel. Dívka ve škole vyvolá nezvyklý chaos a zamotá hlavu nejen studentům, ale i profesorům.