Troje osób personelu klasy D patrzyli się na siebie nawzajem, po chwili Oliver się pyta.
-Oliver- Kim jesteście?
-...- Ja jestem Toby Miler a ten powiedział że mówią na niego Heater.
-Toby- A ty kim jesteś?
-Oliver- Jestem Oliver Walker.
-Oliver- Jak wy trafiliście do tego miejsca?
-Toby- Cóż ja trafiłem tutaj przez jednego typa w płaszczu powiedział, że uzyskam nowe życie jak pobędę tu miesiąc.
-Oliver- Oj z tego co słyszałem od innych ludzi którzy są tacy jak my to po miesiącu każdy z personelu klasy D jest poddawany terminacji, czyli na ludzkie zabijają.
-Heater- O cholera musimy spadać, ale najpierw powiedz nam jak tu trafiłeś?
-Oliver- Ogóle na początku niczego nie pamiętałem, ale dzięki pewnemu obiektowi scp wiem dlaczego tu trafiłem. W fundacji byłem o wiele wcześniej byłem Naukowcem 4 poziomu upoważnienia, badałem zjawiska anomalne i zostałem zdegradowany do personelu klasy D i poddany preparatom amnezyjnym klasy A za nielegalne badania nad zjawiskiem anomalnym zwanym "Gest spiralny".
-Toby- O kurde panie fundacja nieźle cię załatwiła.
-Heater- A może pomożesz nam rozszyfrować te maszynę?
-Oliver- Czytaliście dokumenty o tym obiekcie scp?
-Toby- Nie, bo po co?
-Oliver- Lepiej czytaj to zrozumiesz do czego scp służy lub jak potrafi być groźny.
-Heater- Ou.. Warto wiedzieć.
Oliver po czasie znajduje na półce obok dokument o Scp 914 i czyta go scp 914 potocznie zwana jako ulepszarka pozwala ulepszać przedmioty lub je niszczyć posiada różne tryby działania. Rough, Coarse, 1:1, Fine, i Very Fine. Rough służy do niszczenia, Coarse do pogorszenia pewnego przedmiotu. 1:1 pozostawia przedmiot taki sam, Fine ulepsza przedmiot. Very fine potrafi ulepszyć o wiele lepiej lecz istnieje szansa że przedmiot się spali. Scp 914 jest zdolny do ulepszania kart dostępu na Wyższy poziom upoważnienia.
-Oliver- Dobra więc potocznie mówią na to ulepszarka i jest w stanie ulepszyć nasze karty na wyższy poziom upoważnienia i pewnie dzięki temu stąd wyjdziemy.
-Toby- To lecimy z ulepszaniem rzeczy.
Po sporym czasie Trojga bohaterom udało się ulepszyć ich przedmioty Oliver ulepszył swój noktowizor, a jego noktowizor teraz mógł wykrywać jakie obiekty scp były w pobliżu i kartę na 4 poziom upoważnienia. Toby jakimś cudem miał pistolet lecz po wrzuceniu go do Scp 914 uzyskał o wiele silniejszy pistolet a jego latarka zamieniła się w granat hukowo błyskowy. Heater miał maskę którą ulepszyli i dzięki temu mógł biec szybciej i się nie męczyć. Dla beki Toby żeby sprawdzić co wyjdzie wrzucił Swoją koszulkę na ramiona do Scp 914 i ustawił na Very Fine. Akurat wyszła mu kamizelka kuloodporna, lecz po tym wszystkim pojawiła się czarna plama i postać pokryta oleistym śluzem wyszła z plamy i ruszyła w ich stronę.
-Oliver- Musimy uciekać i to już
<Ciąg dalszy nastąpi>