Zihnimizden geçen kelimeler bizi ister istemez içine hapseder. Zamanla beynimizi kemirmeye başlar. Bir sarmaşık edasıyla yaklaşır ve nasıl olduğunu anlamadan onun senin sardığını hatta kemirdiğimi hissedersin.
Ben kendi zihnimin kurbanıyım. Artık her şeyden şüphelenmeye başladım. Belki de yaşadıklarım beni bu hale getirmiş olabilir. Size biraz kendi yaşadıklarımdan ve tecrübelerimden bahsetmek istiyorum.
Buyrun benim hikayem;...●●●
Merhaba, ben Eda Rahan. 1990 yılında İzmir'de doğdum 18 yaşıma kadar da İzmir'de yaşadım, İstanbul'a gidene kadar...
Mimarlık fakültesi mezunuyum. Kendi tırnaklarımla kazıya kazıya geldiğim bu konumda koskocaman bir şirket sahibiyim. Ailem mi? işte o işler biraz karışık gelin biraz eski günleri yâd edelim.22 Temmuz 2011
İstanbul'dan İzmir'e yoğun bir koşuşturmayla geldim az kalsın uçağımı kaçırıyordum aynı zamanda organizasyonla ilgilenirken ister istemez geciktim. Uzun zamandır hayalini kurduğum güne son 3 gün kaldı. Çok heyacanlıydım. Elim ayağım birbirine dolanıyordu ama aynı zamanda tek başıma bir düğün organizasyonu yaptığım için kendimle gurur duymuyor da değildim yani. Bir an önce evime gidip annemi ziyaret ettikten sonra düğünümüzün olacağı oteli son kez görmek istiyordum. O yüzden elimi çabuk tutmalıydım.
Yaklaşık 6 aydır İzmir ve İstanbul arasında mekik dokuyorum. İyi ki annem var yoksa halim yaştı. Müstakbel eşin hiç yardım etmiyor mu? dediğinizi duyar gibiyim ama o bu 6 ayda yoğun iş temposundan bana bile ayıracak vakti yok. Annemle uzun uzun konuşup duşa girdim o an her şey gözümin önüne geldi son 1 yılda yaşadıklarım, Serhan'la nasıl tanıştığımız, şu an ne durumda olduğumuza kadar her şeyi düşündüm. Tabi baya süre duşta kalınca kapım yumruklanmaya başladı, bana bir şey olduğundan korkmuşlar...
Son rütuşlarla ilgilenmek için düğünümün olacağı otele gittim. Her şey fazla mükemmeldi.
İstanbul'dan gelen arkadaşlarımı karşılamak için havaalanına gidip onları almam gerekiyordu. Sonrasında bekarlığa veda partime geçecektik. Kınamı geçen hafta aile arasında yaptığımız için bu gece sadece en yakın hissettiğim arkadaşlarımla olacaktım.
Havaalanına vardığımda nedeni bilmediğim bir şekilde göğsümde bir sıkışma oldu. İlk defa böyle bir acı saplandı. Acı geçsede içinde bir sıkıntı oluştu. Ama böyle bir günde surat asacak değilim. Aracımı park edip gelmelerini bekledim.
Geciktiler...defalarca aramama rağmen geri dönmediler...aracımdan hızla inip havaalanına girecekken karşımda belirdiler. Gülsem mi? ağlasam mı? bilemedim ama saydıracağım kesindi.
Gizem ve Sena buradaydı
"E Anıl nerede?"
"Sanada merhaba Eda. Anıl en son sana oyuncak alıyordu gelir birazdan biz arabaya geçelim artık çok sıcak." dedi Sena. Uzatmadan arabaya doğru gittim. Anıl'da gelince yola koyuldum.
▪︎▪︎▪︎
Anıl ile çocukluğumdan beri arkadaşım birbirimize her şeyimizi anlatırız. Babamın iş ortağının oğlu. Hep aynı okulda okuduk bunu ailelerimiz değil biz istedik onlar sürekli görüşürsek birbirimizden soğuyacağımızı düşünürlerdi ama ben Anıl'ı çok seviyorum o benim kötü gün dostum.
Sena ile lise son sınıftayken tanıştık. İtiraf edeceğim ilk başlarda çok gıcık kapıyordum ona ama tanıdıkça o güzel yüreğini gördükçe daha çok sevdim onu.
Gizem üniversiteden Anıl ile aynı fakültedendi. Anıl bir gün "Eda acilen bu kızı sosyal medyadan bulmalıyım" diyerek yanıma geldi tabi ki amacı arkadaş olmak değildi ama nasıl olduysa olduk işte hemde çok güzel olduk.
▪︎▪︎▪︎
Bekarlığa veda partimin tamamını Anıl organize etti. Samimi olduğumuz tüm arkadaşlarımızı çağırmış. Yanlış saymadıysam 15 kişiye yakın insan vardı açıkcası bu kadar kalabalık olmasını beklemiyordum.
Partinin sonuna doğru telefonumu elime aldım ve aynı numaradan 5 cevapsız arama vardı. Geri aradım... çalıyor.. çalıyor... çalıyor... açtı:
"Alo, merhaba ben Eda Rahan beni aramışsınız!?"
"Merhaba Eda Hanım evet bugün gün içerisinde size ulaşmaya çalıştık. Ben DoubleTree by Hilton İzmir'den Çisem Özkan. Eda Hanım bugün sabah saatlerinde otelimize yapmış olduğunuz ziyaretinizde gelin odanızda unuttuğunuz ehliyet kartı görevlilerimiz tarafından, tarafımıza ulaştırılmıştır. Ancak size ulaşamayınca eşiniz gelip aldı. Bunu bildirmek için aramıştım."
Ne diyor bu kadın şokundan sonra zar zor konuşabildim
"Çisem hanım ben bugün otelinize gelmedim bir yanlışınız olmalı?"
"Tekrar kontrol ediyorum bir saniye lütfen... Eda Hanım saat 8.43'de eşinizle beraber otelimize giriş yapmışsınız 12.27'de çıkış olmuş."
Bir şey dememe gerek kalmadan şokun etkisiyle telefon elimden düştü. O an da farkında değildim ama Anıl telefonu alıp otel görevlisinden her şeyi öğrenmiş. aldatıldığımı...
▪︎▪︎▪︎