❝𝐩𝐨𝐢𝐧𝐭 𝐭𝐡𝐞 katana 𝐚𝐭 𝐡𝐢𝐬 𝐟✗𝐜𝐤𝐢𝐧𝐠 𝐟𝐚𝐜𝐞❞
𝐊 𝐈 𝐌 𝐌 𝐈 𝐙 𝐔 𝐊 𝐈
ʙ ᴀ ᴛ ᴛ ʟ ᴇ ʀ ᴏ ʏ ᴀ ʟ ᴇ
🔪 𝐖 𝐈 𝐍 𝐍 𝐄 𝐑 🔪
ᴘʟᴀʏ ᴛʜᴇ ɢᴀᴍᴇ ᴏʀ ᴛʜᴇ ɢᴀᴍᴇ
⇄ PLAYS -YOU ⇄
🉐
OPENING PLAYER'S INFO. . .
M i z u k i
18 ʏᴇᴀʀꜱ ᴏʟᴅ
ᴍɪᴢᴜᴋɪ ᴏʀ ᴏᴛʜᴇʀꜱ ᴡᴏᴜʟᴅ ꜱᴀʏ...
- ᴛʜᴇ ᴄᴜᴛᴇ ᴍᴜʀᴅᴇʀᴇʀ -
2 YEARS AGO
ᴍɪᴢᴜᴋɪ ᴡᴀꜱ ᴀ 18 ʏᴇᴀʀ ᴏʟᴅ ʜɪɢʜ ꜱᴄʜᴏᴏʟ ꜱᴛᴜᴅᴇɴᴛ ꜰᴏʀ ᴄʟᴀꜱꜱ ᴏꜰ 2018 ᴡɪᴛʜ ᴏᴛʜᴇʀ ᴊᴀᴘᴀɴᴇꜱᴇ ᴄʟᴀꜱꜱᴍᴀᴛᴇ. ꜱʜᴇ ᴡᴀꜱ ᴀ ᴏʀᴘʜᴀɴ ᴇᴠᴇʀ ꜱɪɴᴄᴇ ꜱʜᴇ ᴡᴀꜱ 10 ʏᴇᴀʀꜱ ᴏʟᴅ ᴀɴᴅ ꜰᴏᴜɴᴅ ʜᴇʀ ᴘᴀʀᴇɴᴛꜱ ʜᴀɴɢɪɴɢ ɪɴ ᴛʜᴇɪʀ ʀᴏᴏᴍ ᴡɪᴛʜ ᴛʜᴇɪʀ ꜱᴜɪᴄɪᴅᴇ ɴᴏᴛᴇ ᴡɪᴛʜ ᴛʜᴇ ᴡᴏʀᴅꜱ...'' ɢᴏᴏᴅ ʟᴜᴄᴋ ᴍɪᴢᴜᴋɪ!!''. ʟᴀᴛᴇʀ ɪɴ ᴛʜᴇ ʏᴇᴀʀꜱ ꜱʜᴇ ʜᴀᴅ ᴅᴇᴀʟᴛ ᴡɪᴛʜ ᴛʜᴇ ᴘᴀɪɴ ꜰᴏʀ 8 ʏᴇᴀʀꜱ ᴏɴᴄᴇ ꜱʜᴇ ɢʀᴇᴡ ꜰʀᴏᴍ ᴍɪᴅᴅʟᴇ ꜱᴄʜᴏᴏʟ ᴀɴᴅ ʜɪɢʜ ꜱᴄʜᴏᴏʟ. ʜᴇʀ ᴄʟᴀꜱꜱ ᴡᴇʀᴇ ɢᴏɪɴɢ ᴛᴏ ᴀ ꜱᴄʜᴏᴏʟ ᴛʀɪᴘ ɪɴ ᴛʜᴇ ᴀꜰᴛᴇʀɴᴏᴏɴ,,, ᴏʀ ᴡʜɪᴄʜ ᴛʜᴇʏ ᴛʜᴏᴜɢʜᴛ ɪᴛ ᴡᴀꜱ ɢᴏɪɴɢ ᴛᴏ ʙᴇ ʙᴜᴛ ꜱᴜᴅᴅᴇɴʟʏ ᴍɪᴢᴜᴋɪ ᴡᴏᴋᴇ ᴜᴘ ꜰʀᴏᴍ ᴀ ɴᴀᴘ ɪɴ ᴛʜᴇ ʙᴜꜱ, ᴛʜᴇ ᴏᴜᴛꜱɪᴅᴇ ᴡᴀꜱ ᴅᴀʀᴋ ᴀɴᴅ ᴇᴠᴇʀʏᴏɴᴇ ᴡᴀꜱ ᴀꜱʟᴇᴇᴘ ʙᴜᴛ ᴛʜᴇʏ ᴡᴇʀᴇ ᴀᴄᴛᴜᴀʟʟʏ ᴜɴᴄᴏɴꜱᴄɪᴏᴜꜱ ꜰʀᴏᴍ ᴀ ꜱʟᴇᴇᴘɪɴɢ ɢᴀꜱ. ꜱʜᴇ ᴡᴀꜱ ꜱᴄʀᴇᴀᴍɪɴɢ ꜰᴏʀ ʜᴇʟᴘ ᴀɴᴅ ᴡᴀꜱ ᴛʜᴇɴ ʜɪᴛ ɪɴ ᴛʜᴇ ʙᴀᴄᴋ ᴏꜰ ᴛʜᴇ ʜᴇᴀᴅ ᴡɪᴛʜ ᴀ ᴡᴇɴᴄʜ ᴘɪᴘᴇ. ꜱʜᴇ ʟᴀᴛᴇʀ ᴡᴀꜱ ᴡᴏᴋᴇɴ ᴜᴘ ʙʏ ʜᴇʀ ᴛᴇᴀᴄʜᴇʀ ᴀɴᴅ ᴛʜᴇ ᴏᴛʜᴇʀ ꜱᴛᴜᴅᴇɴᴛꜱ ᴛʜᴀᴛ ᴡᴇʀᴇ ᴛᴀᴋᴇɴ ʙʏ ᴛʜᴇ ɢᴏᴠᴇʀɴᴍᴇɴᴛ ɪɴ ᴀɴ ᴀʙᴀɴᴅᴏɴᴇᴅ ɪꜱʟᴀɴᴅ ᴡɪᴛʜ ᴀ ꜱᴄʜᴏᴏʟ. ᴍɪᴢᴜᴋɪ ᴡᴀꜱ ɪɴ ꜰᴇᴀʀ ᴅᴜʀɪɴɢ ᴛʜᴇ ᴡʜᴏʟᴇ ꜱɪᴛᴜᴀᴛɪᴏɴ ꜱʜᴇ ᴀʟʀᴇᴀᴅʏ ꜱᴇᴇɴ 3 ᴏꜰ ʜᴇʀ ꜰʀɪᴇɴᴅꜱ ᴅᴇᴀᴅ ᴊᴜꜱᴛ ꜰᴏʀ ɴᴏᴛ ꜱᴛᴀʏɪɴɢ Qᴜɪᴇᴛ. ꜱʜᴇ ɴᴏᴡ ᴋɴᴇᴡ ᴛʜɪꜱ ᴡᴀꜱɴ'ᴛ ᴀ ᴊᴏᴋᴇ.40 ꜱᴛᴜᴅᴇɴᴛꜱ ᴀʀʀɪᴠᴇᴅ ᴀɴᴅ ɴᴏᴡ ᴛʜᴇʀᴇ ᴡᴇʀᴇ 37 ꜱᴛᴜᴅᴇɴᴛꜱ ʀᴇᴍᴀɪɴ, ᴀɴᴅ ᴏɴʟʏ 1 ᴄᴀɴ ꜱᴜʀᴠɪᴠᴇ. ꜱᴏᴍᴇ ᴏꜰ ᴛʜᴇ ꜱᴛᴜᴅᴇɴᴛꜱ ᴏʀ ᴘʟᴀʏᴇʀꜱ ᴡᴇʀᴇ ᴡɪɴɴᴇʀꜱ ꜰʀᴏᴍ ᴛʜᴇ ᴘᴀꜱᴛ ʙᴀᴛᴛʟᴇ ʀᴏʏᴀʟᴇꜱ ᴀɴᴅ ɴᴏᴡ ɪᴛ ᴡᴀꜱ ʜᴇʀ ᴛᴜʀɴ. ᴍɪᴢᴜᴋɪ ɢʀᴀʙʙᴇᴅ ʜᴇʀ ʙᴀɢ ᴏꜰ ꜱᴜᴘᴘʟɪᴇꜱ ᴡʜɪᴄʜ ᴡᴀꜱ ᴀɴᴏɴʏᴍᴏᴜꜱ ɪɴᴄʟᴜᴅɪɴɢ ᴡɪᴛʜ ᴀ ᴡᴇᴀᴘᴏɴ. ᴀ ᴋᴀᴛᴀɴᴀ... ꜱʜᴇ ᴡᴀꜱ ᴀ Qᴜɪᴇᴛ ꜱᴛᴜᴅᴇɴᴛ ɴᴏ ᴏɴᴇ ʀᴇᴀʟʟʏ ʟɪᴋᴇᴅ ʜᴇʀ ᴀɴᴅ ᴇᴠᴇʀʏᴏɴᴇ ʜᴀᴅ ᴀ ᴘʟᴀɴ ᴛᴏ ᴋɪʟʟ ʜᴇʀ ꜰɪʀꜱᴛ, ʙᴜᴛ ꜱɪɴᴄᴇ ᴛʜɪꜱ ᴡᴀꜱ ᴀ ʙᴀᴛᴛʟᴇ ꜰᴏʀ ꜱᴜʀᴠɪᴠᴇ ɴᴏ ᴏɴᴇ ᴡᴀꜱ ᴛᴏ ʙᴇ ᴛʀᴜꜱᴛᴇᴅ ᴀɴᴅ ᴘᴇᴏᴘʟᴇ ꜱᴛᴀʀᴛᴇᴅ ᴋɪʟʟɪɴɢ ᴘᴇᴏᴘʟᴇ ꜰʀɪᴇɴᴅꜱ ᴡᴇʀᴇ ᴍᴜʀᴅᴇʀᴇᴅ, ʙᴜᴛ ᴛʜɪꜱ ᴡᴀꜱ ᴛʜᴇ ɢᴀᴍᴇ ᴀ ɢᴀᴍᴇ ᴏꜰ ꜱᴜʀᴠɪᴠᴀʟ ᴀɴᴅ ᴏɴᴄᴇ ᴍɪᴢᴜᴋɪ ʜᴀᴅ ᴀ ᴄʜᴀɴᴄᴇ ᴛᴏ ʜᴏʟᴅ ᴛʜᴇ ᴋᴀᴛᴀɴᴀ ᴀɴᴅ ɢᴏᴛ ᴛᴏ ᴋɪʟʟ ᴀ ʙᴜʟʟʏ ᴏꜰ ʜᴇʀꜱ ꜱʜᴇ ᴡᴇɴᴛ ᴄʀᴀᴢʏ ᴀɴᴅ ᴡᴇɴᴛ ᴏɴ ᴀ ᴍᴜʀᴅᴇʀ ꜱᴘʀᴇᴇ. ᴛʜᴇ ᴡʜᴏʟᴇ ᴄʜᴀʟʟᴇɴɢᴇ ᴡᴀꜱ ɢᴏɪɴɢ ᴏɴ ꜰᴏʀ 3 ᴅᴀʏꜱ, ꜱʜᴇ ᴡᴏɴ ᴋɪʟʟɪɴɢ ʜᴇʀ ᴛᴇᴀᴄʜᴇʀ ᴡʜᴏ ᴛʀɪᴇᴅ ᴛᴏ ᴛᴏᴜᴄʜ ʜᴇʀ ɪɴ ɪɴᴀᴘᴘʀᴏᴘʀɪᴀᴛᴇ ᴡᴀʏ ᴡʜᴇɴ ʜᴇ ᴡᴀꜱ ɢᴏɪɴɢ ᴛʜʀᴏᴜɢʜ ᴅɪᴠᴏʀᴄᴇ. ꜱʜᴇ ᴡᴏɴ ᴛʜᴇ ɢᴀᴍᴇ ʙᴜᴛ ɴᴏᴛ ᴛʜᴇ ᴡᴀʀ ꜱʜᴇ ᴡᴀꜱ ᴄᴏᴠᴇʀᴇᴅ ɪɴ ʙʟᴏᴏᴅ, ᴍᴇꜱꜱʏ ʜᴀɪʀ ᴀɴᴅ ᴇʏᴇꜱ ᴏꜰ ᴀ ᴄʀᴀᴢʏ ᴍᴀᴅ ᴍᴀɴ. ᴛʜᴇ ᴀʀᴍʏ ᴛᴏᴏᴋ ʜᴇʀ ʙᴀᴄᴋ ᴛᴏ ʜᴇʀ ʜᴏᴍᴇᴛᴏᴡɴ ᴀɴᴅ ᴄɪᴛɪᴢᴇɴꜱ ᴀɴᴅ ᴛʜᴇ ɴᴇᴡꜱ ᴡᴇʀᴇ ᴀʟʟ ᴘꜱʏᴄʜᴇᴅ ᴏꜰ ᴡʜᴏ ᴏɴᴇ ᴛʜᴇ ʙᴀᴛᴛʟᴇ ʀᴏʏᴀʟᴇ. ᴀʟʟ ᴛʜᴇʏ ꜰᴏᴜɴᴅ ᴡᴀꜱ 6 ᴋɪʟʟᴇᴅ ꜱᴏʟᴅɪᴇʀꜱ ᴀɴᴅ ᴀ ɴᴏᴛᴇ ᴡɪᴛʜ ᴛʜᴇ ᴡᴏʀᴅꜱ...'' ɢᴏᴏᴅ ʟᴜᴄᴋ ᴍɪᴢᴜᴋɪ!!''ꜱʜᴇ ʀᴀɴ ᴀᴡᴀʏ ᴏɴᴄᴇ ᴛʜᴇʏ ʀᴇᴀᴄʜᴇᴅ ʜᴇʀ ᴄɪᴛʏ ᴀɴᴅ ʟᴇꜰᴛ ᴡɪᴛʜ ʜᴇʀ ᴋᴀᴛᴀɴᴀ ᴀɴᴅ ʜᴇᴀᴅ ᴛᴏ ᴋᴏʀᴇᴀ ꜰᴏʀ ꜱᴀꜰᴇᴛʏ. ꜰᴏʀ ᴀ ɴᴇᴡ ʟɪꜰᴇ...ꜰᴏʀ ᴀ ɴᴇᴡ ᴀ ɴᴇᴡ ᴍɪᴢᴜᴋɪ.