0.2

331 6 3
                                    

Kırılmaktan  herseyden korkuyordum artik cunku kalbimi cok kirdilar  ama ben ne lale ve berkan  gibi ilsikim nede Danla  ve berat gibi olucaktik belki arkadas bile olamayacaktik kafam cok karisik gozlerimi kapatiyorum yanindaki kizlar geliyor ben onlari oyle gormek istemiyorum  18 yasindayiz suan ve ben cemali 6 senedir seviyorum lalede biliyor ama beni sevmeyen  birine kalbimi verdim ama o her seferinde bin parca yapip elime verdi okuldaki tüm  Kizlar  cemale  asik hep cemal hep nisa  saf kiz hep oyle kaldım  ama adela ve ceylin  benim en yakin arkadaslarim lalede sevgilisinden vakit ayirirsa tabiki  ah ben kendimden  bahsetmedim adim nisa bölükbaşı  cekya doğumluyum  ve en yakin arkadaslarim ikiz olan adela ve ceylin onlarla tanışma  animiz cok komik gulmek istersem anlatirim ama suan gulmek bana doğru  birsy gibi gelmiyor  cemalcanin hergun baska kizla yatakta fotoğraflari boy boy instagram sayfalarinda gezerken benim mutlu olmam cok sacma sevdigim  adam baska kadınların  altinda yatarken ben onu düşünüyorum  nisa canseven...
Ne güzel  olurdu soyadin adimin yanina yada küçük  çocuklarımız  erkek olsaydi veya ikiz sabahlara kadar onlara  bakardik ama bu imkansiz artik vazgeçmem  lazim bos hayellerle nereye kadar ölüm? Yada baska kisi cikana kadar? Hayat bana yol goster cemalcanin peşindenmi olmayan yola yoksa daha uzaklasip unutmak mi olmicak duaya amin demek gunah degilmi

yeniden|cemnis Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin