Rules

169 6 3
                                    

ℍ𝕚 𝕖𝕧𝕖𝕣𝕪𝕠𝕟𝕖! 𝕊𝕚𝕝𝕧𝕖𝕣, 𝕊𝕟𝕚𝕗𝕗, 𝕄𝕦𝕝𝕥𝕚, 𝕠𝕣 𝔸𝕦𝕥𝕙𝕠𝕣-𝕜𝕦𝕟 (𝕂𝕒𝕚), 𝕙𝕖𝕣𝕖! 𝕀 𝕕𝕖𝕔𝕚𝕕𝕖𝕕 𝕥𝕠 𝕞𝕒𝕜𝕖 𝕒 𝕣𝕠𝕝𝕖𝕡𝕝𝕒𝕪 𝕗𝕠𝕣 𝕥𝕙𝕚𝕤 𝕗𝕒𝕟𝕕𝕠𝕞. ℕ𝕠𝕨, ℙ𝔼𝕂𝔸𝕊𝔼 𝕣𝕖𝕒𝕕 𝕥𝕙𝕚𝕤 𝕓𝕖𝕗𝕠𝕣𝕖 𝕘𝕠𝕚𝕟𝕘 𝕥𝕠 𝕤𝕦𝕓𝕞𝕚𝕥 𝕠𝕣 𝕥𝕒𝕘 𝕞𝕖 𝕪𝕠𝕦𝕣 𝕗𝕠𝕣𝕞𝕤.

𝟷. 𝙽𝙾 𝙾𝚅𝙴𝚁𝙿𝙾𝚆𝙴𝚁𝙴𝙳 𝙾𝚁 𝙿𝙴𝚁𝙵𝙴𝙲𝚃 𝙾𝙲𝚂! 𝙸𝚝 𝚍𝚘𝚎𝚜𝚗'𝚝 𝚖𝚊𝚔𝚎 𝚝𝚑𝚎 𝚛𝚘𝚕𝚎𝚙𝚕𝚊𝚢 𝚏𝚞𝚗. 𝙸𝚏 𝚢𝚘𝚞 𝚍𝚘 𝚝𝚑𝚊𝚝, 𝚝𝚑𝚎𝚗 𝚝𝚑𝚊𝚝'𝚜 𝚊𝚗 𝚊𝚞𝚝𝚘𝚖𝚊𝚝𝚒𝚌 𝚗𝚘 𝚛𝚒𝚐𝚑𝚝 𝚝𝚑𝚎𝚛𝚎.

𝟸. 𝙿𝚕𝚎𝚊𝚜𝚎 𝚛𝚘𝚕𝚎𝚙𝚕𝚊𝚢 𝚒𝚗 𝚝𝚑𝚒𝚛𝚍 𝚙𝚎𝚛𝚜𝚘𝚗. 𝙸 𝚛𝚎𝚊𝚕𝚕𝚢 𝚍𝚘𝚗'𝚝 𝚕𝚒𝚔𝚎 𝚒𝚝 𝚠𝚑𝚎𝚗 𝚘𝚝𝚑𝚎𝚛𝚜 𝚛𝚘𝚕𝚎𝚙𝚕𝚊𝚢 𝚒𝚗 𝚏𝚒𝚛𝚜𝚝 𝚙𝚎𝚛𝚜𝚘𝚗 𝚘𝚛 𝚜𝚘𝚖𝚎𝚝𝚑𝚒𝚗𝚐. 𝙷𝚎𝚛𝚎 𝚊𝚛𝚎 𝚜𝚘𝚖𝚎 𝚎𝚡𝚊𝚖𝚙𝚕𝚎𝚜 𝚝𝚑𝚊𝚝 𝚌𝚘𝚗𝚌𝚕𝚞𝚍𝚎 𝚝𝚘 𝚝𝚑𝚊𝚝.
      - 𝙷𝚒! *𝚜𝚑𝚊𝚔𝚎𝚜 𝚢𝚘𝚞𝚛/𝚘𝚌𝚜 𝚑𝚊𝚗𝚍*
      - 𝙸 𝚠𝚊𝚕𝚔𝚎𝚍 𝚞𝚙 𝚝𝚘 *𝚒𝚗𝚜𝚎𝚛𝚏 𝚘𝚌* 𝚠𝚒𝚝𝚑 𝚊 𝚜𝚖𝚒𝚕𝚎 𝚘𝚗 𝚖𝚢 𝚏𝚊𝚌𝚎.

𝟹. 𝙿𝚕𝚎𝚊𝚜𝚎 𝚝𝚊𝚐 𝚖𝚎 𝚠𝚑𝚎𝚗 𝚗𝚎𝚌𝚎𝚜𝚜𝚊𝚛𝚢. 𝙳𝚘𝚗'𝚝 𝚔𝚎𝚎𝚙 𝚝𝚊𝚐𝚐𝚒𝚗𝚐 𝚖𝚎 𝚊𝚕𝚕 𝚍𝚊𝚢 𝚝𝚘 𝚝𝚑𝚎 𝚙𝚘𝚒𝚗𝚝 𝚠𝚑𝚎𝚛𝚎 𝚖𝚢 𝚗𝚘𝚝𝚒𝚏𝚜 𝚊𝚛𝚎 𝚌𝚛𝚊𝚖𝚖𝚎𝚍. 𝙰𝚕𝚜𝚘, 𝚙𝚕𝚎𝚊𝚜𝚎 𝚝𝚊𝚐 𝚖𝚎 𝚎𝚟𝚎𝚛𝚢... 𝟷-𝟼 𝚑𝚘𝚞𝚛𝚜.

𝟺. 𝙸 𝚛𝚎𝚊𝚕𝚕𝚢 𝚕𝚒𝚔𝚎 𝚍𝚎𝚜𝚌𝚛𝚒𝚙𝚝𝚒𝚟𝚎 𝚛𝚘𝚕𝚎𝚙𝚕𝚊𝚢𝚜! 𝙸𝚝 𝚖𝚊𝚔𝚎𝚜 𝚖𝚎 𝚠𝚊𝚗𝚝 𝚝𝚘 𝚔𝚎𝚎𝚙 𝚛𝚘𝚕𝚎𝚙𝚕𝚊𝚢𝚒𝚗𝚐 𝚠𝚒𝚝𝚑 𝚢𝚘𝚞. 𝙸𝚏 𝚢𝚘𝚞 𝚖𝚊𝚔𝚎 𝚒𝚝 𝚙𝚊𝚜𝚝 𝟺+ 𝚕𝚒𝚗𝚎𝚜, 𝚝𝚑𝚎𝚗 𝚢𝚘𝚞'𝚛𝚎 𝚜𝚎𝚝 𝚝𝚘 𝚐𝚘!

𝟻. 𝙰𝙻𝚆𝙰𝚈𝚂 𝚜𝚝𝚊𝚛𝚝 𝚠𝚒𝚝𝚑 "𝙼𝚊𝚢 𝙸?".

𝟼. 𝚆𝚎 𝚌𝚊𝚗 𝚍𝚘 𝚞𝚙 𝚝𝚘 𝟸 𝚛𝚘𝚕𝚎𝚙𝚕𝚊𝚢𝚜, 𝚋𝚞𝚝 𝚙𝚕𝚎𝚊𝚜𝚎 𝚎𝚡𝚙𝚎𝚌𝚝 𝚕𝚘𝚗𝚐𝚎𝚛 𝚛𝚎𝚙𝚕𝚒𝚎𝚜.

𝟽. 𝙰𝚋𝚘𝚞𝚝 𝚜𝚖𝚞𝚝, 𝚒𝚝 𝚌𝚊𝚗 𝚋𝚎 𝚞𝚙 𝚝𝚘 𝚢𝚘𝚞 𝚠𝚑𝚎𝚝𝚑𝚎𝚛 𝚢𝚘𝚞 𝚠𝚊𝚗𝚝 𝚝𝚘 𝚍𝚘 𝚝𝚑𝚊𝚝 𝚒𝚗 𝚝𝚑𝚎 𝚌𝚘𝚖𝚖𝚎𝚗𝚝𝚜 𝚘𝚛 𝚙𝚖, 𝚒𝚝 𝚍𝚘𝚎𝚜𝚗'𝚝 𝚖𝚊𝚝𝚝𝚎𝚛. 𝙸𝚏 𝚢𝚘𝚞 𝚍𝚘𝚗'𝚝 𝚕𝚒𝚔𝚎 𝚜𝚖𝚞𝚝, 𝚝𝚑𝚎𝚗 𝙿𝙻𝙴𝙰𝚂𝙴 𝚝𝚎𝚕𝚕 𝚖𝚎 𝙱𝙴𝙵𝙾𝚁𝙴 𝚠𝚎 𝚜𝚝𝚊𝚛𝚝 𝚝𝚑𝚎 𝚛𝚘𝚕𝚎𝚙𝚕𝚊𝚢.

𝟾. 𝙳𝚘𝚗'𝚝 𝚋𝚎 𝚊𝚏𝚛𝚊𝚒𝚍 𝚝𝚘 𝚌𝚛𝚎𝚊𝚝𝚎 𝚍𝚛𝚊𝚖𝚊! 𝙴𝚒𝚝𝚑𝚎𝚛 𝚝𝚑𝚊𝚗 𝚋𝚎𝚒𝚗𝚐 𝚍𝚎𝚜𝚌𝚛𝚒𝚙𝚝𝚎𝚍, 𝚒𝚝'𝚕𝚕 𝚊𝚕𝚜𝚘 𝚖𝚊𝚔𝚎 𝚝𝚑𝚎 𝚛𝚘𝚕𝚎𝚙𝚕𝚊𝚢 𝚏𝚞𝚗.

𝟿. 𝙿𝚊𝚜𝚜𝚠𝚘𝚛𝚍 𝚒𝚜... 𝚠𝚑𝚊𝚝'𝚜 𝚢𝚘𝚞𝚛 𝚏𝚊𝚟𝚘𝚛𝚒𝚝𝚎 𝚌𝚑𝚊𝚛𝚊𝚌𝚝𝚎𝚛 𝚊𝚗𝚍 𝚜𝚎𝚊𝚜𝚘𝚗?

𝟷𝟶. 𝙻𝙶𝙱𝚃+ 𝚊𝚛𝚎 𝚊𝚕𝚕𝚘𝚠𝚎𝚍! 𝚆𝚎 𝚠𝚎𝚕𝚌𝚘𝚖𝚎 𝚊𝚗𝚢𝚘𝚗𝚎 𝚊𝚗𝚍 𝚎𝚟𝚎𝚛𝚢𝚘𝚗𝚎.

𝟷𝟷. 𝙳𝙾𝙽'𝚃 𝙲𝙾𝙽𝚃𝚁𝙾𝙻 𝙼𝚈 𝙲𝙷𝙰𝚁𝙰𝙲𝚃𝙴𝚁 𝙿𝙻𝙴𝙰𝚂𝙴!

𝕄𝕠𝕣𝕖 𝕨𝕚𝕝𝕝 𝕓𝕖 𝕒𝕕𝕕𝕖𝕕 𝕚𝕗 𝕟𝕖𝕔𝕖𝕤𝕤𝕒𝕣𝕪. 𝔼𝕚𝕥𝕙𝕖𝕣 𝕨𝕒𝕪𝕤, 𝕤𝕥𝕒𝕪 𝕥𝕦𝕟𝕖𝕕!

"My Ability Is..!" Bungo Stray Dogs RoleplayWhere stories live. Discover now