20 Ocak 2019'da jenkai'nin ayrıldığı daha açıklanmamıştı jennie inanılmaz derecede nefret yorumları ve ölüm tehditleri alıyordu konserde bile her konuştuğunda gözleri doluyor ve Üzgün olduğu her yerden Anlaşılıyor zaten 1 fan Jiminin her zaman konuşma yaptı Fakat bu 3 haftalık dünya turlarında farklı olduğunu moral bozukluğunu gizlemeye çalıştığını söyledi gözleri dolu gözleri dolu bir şekilde promiseyi söylemeye başlıyor. Jimin prosemiyeyi Solo çıktıktan 1 ay sonra sonra çıkartıyor. Jimin'in kendi yazdığı ilk şarkısı ve şarkı 1 ocaktan (Jenkai açıklanmadan) 1 gün önce çıkartıyor Promise çıktığında Solo ile uyumu gerçekten herkesin dikkatini çekmişti. Ayrıca Jennie promisenin çıktığı gün instagrama (what) açıklamasiyla bir fotoğraf atıyor neden bu açıklamayı yaptığını bilmiyorum Sbs gayo daejun olduğu gün Jimin kendime verdiğim sizleri tutucam diyor (Daha çok calismakanlaminda sanırım) j hope ve namjoon söz ise söz vermek kelimesi geçtiği içinjiminin bunu promiseyi ithafen kullandığı için anlamlı sorular soruyorlar. Jimin kırmızı halılarda sürekli promise işareti yapıyor. Solonun ana konusunu Jennie belimlemiyor ancak şarki sözlerinde Jennie'nin katkısı olduğu açıklandı. Kasim ve aralık aylarında olan konserlerinde Jennie gerçekten çok yorgun görünüyordu ve ağlıyordu Jimin dünya turları boyunca kolyesini asla çıkarmadı. Gerçekten üzgün olduğu çok belliydi Jenkai açılmadığından 4 gün sonra Gdada da öyleydi haftalar boyunca dünya turunda da öyleydi. Jennie hakkında fanlar endişeliydi çünkü çok kötü görünüyordu. Bir-kac varsayımda bulunacağım Jennie,tek giderek daha çok parlayacagindan ve bazı şeylerden dolayı acı çektiginden tek başına ışıldayacağından bahsediyor. Promisede ise IŞIĞIN OLMAK İSTİYORUM BEBEĞIM KENDI IŞIĞIN OLMALISIN diyor ben bu sözlerden kendi ışığın olabilirsin ama aynı zamanda bende senin ışığın olabilirim anlamını çıkartıyorum. Kendini yalnız hissetsen bile artık acı çekme ve gülümse,küçük parmağını benimkiyle kenetle kendini ve bizi bırakmayacağına söz ver....
Cidden çok kötü....
Gözleri sürekli doluyor ve yalandan gülümsemeye çalışıyor
Yorumları size bırakıyorum....
_________________________________________
Selamm nasılsınız
Elimde daha birsuru moment var ama derslerden atmaya zamanım olmuyo
Unnieniz_geldi al geldi şimdi oku ve yorum yap...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Jenmin Analizleri
General FictionYorumlarınızı saygılı bir şekilde yaprsanız sevinirim