Wraak.

432 7 3
                                    

Loki kijkt je aan met pijn in zijn ogen. "Alsjeblieft, lieverd. Vergeef me." Je knijpt je ogen dicht en de tranen rollen over je wangen. "Nee. Ga weg van mij jij, duivel!" Loki kijkt je verschrikt aan en zwijgt. Je klemt je kaken op elkaar en kijkt weg. "Thor!" En je rent naar Thor die buiten in de tuin naar het water staart. Je gaat naast Thor zitten en hij legt een arm om je heen. "Wat is er aan de hand, Zyva?" Je barst opnieuw in tranen uit. "Je had gelijk. Ik heb Loki betrapt met Sif." Thor wrijft over je rug en kijkt je aan. "Ik zal met hem praten en ervoor zorgen dat Sif uit jullie buurt blijft. Dat beloof ik." Thor pakt je hand vast en je kijkt hem diep in zijn ogen. Hij staart terug. Nog geen 5 seconden later, zoenen jullie elkaar.
Loki komt net aangerent, en heeft alles gezien. Hij staart naar jullie en heeft meteen spijt van zijn daden. Thor kijkt je aan. "Ik hou van je, Zyva." Je grijnst een beetje. "Ik hou ook van jou." Loki rent snel weg voor dat jullie hem zien, en gaat steun zoeken bij een vriend.

" Loki rent snel weg voor dat jullie hem zien, en gaat steun zoeken bij een vriend

Deze afbeelding leeft onze inhoudsrichtlijnen niet na. Verwijder de afbeelding of upload een andere om verder te gaan met publiceren.
Loki's liefdeWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu