Armin Meiwes, internet üzerinden bulduğu kurbanını yemesiyle ünlenen bir Alman'dır. İlk olarak The Cannibal Cafe adlı web sitesinde "18-30 yaşları arasında, önce katledilecek sonra yenilecek iyi yapılı bir erkek aranır. Usta Kasap" diye bir reklam vermiştir. Bernd Jürgen Armando Brandes diye Berlin'de yaşayan bir mühendis, bu reklama cevap vermiştir. Bir kaç insan daha cevap vermiştir, fakat korkudan geri çekilmiştir. Armin, Armando'nun ilk olarak penisini keser ve çiğ çiğ yemeye çalışır, fakat çok "sakız" halinde olduğu için tuz, biber, sirke ve sarımsakla pişirmiştir. Çok yandığı içinde köpeğine sunmuştur. Kan kaybından güçsüzleşen Armando, küvette kanlar içinde yatarken Armin 3 saat boyunca Star Trek kitabı okumuştur. Daha sonra Armin, Armando'ya büyük ölçüde ağrı kesici, alkol ve uyku ilacı, bir şişe de Schnapps vermiştir. En sonunda onu öperek katletmiştir. O gün için aylarca hazırladığı Katliam Odası'na cesedini taşımış, cesedini et kancasına asmıştır ve parçalara ayırmıştır. Kemiklerini tozlaştırıp un olarak kullanmıştır. Bu olay, 2 saatlik bir video kasede çekilmiştir. Armin, 10 ay boyunca etleri yemiştir, kalan parçaları pizza kutularına yerleştirmiştir. İfadesine göre, bunları cinsel zevk isteğinden dolayı yapmıştır. Polisler tarafından yakalanıp, müebbet olarak hapse girmiştir. Sosyal medyada popüler olan Armin, Rammstein, Marilyn Manson ve bir kaç metal grubu tarafından ele alınmıştır.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Korku Hikayeleri
Short StoryKorkuyu hissetmek isteyen içeri gelsin.Hassas insanların gece okumamasını öneriyorum.