Bh:"ohh kralın oyununu oynayalım hadiii, kralın oyunu!"
Jh:"Herzaman sıkıcı şeyler yapırıyorsun, ben yokum.."
Jm:"Doğru eğer bize yetişkin üzerini aldıracak olsaydın bu bambaşka bir olay olurdu."
Gene baekhyun üniversitesi kampüsünde saçma sapan idealara girmeye çalışıyordu ama her iki arkadaşı bundan oldukça bıkmış durumdaydılar.
Baekhyun jimin dedikleri baya hoşuna gitmişti ve düşündüğünüz gibi kaybeden yetişkin ürünleri satan bir dükana gidip ordan herhangi bir şey satın alacaktı ve kaybeden kişi...Bh:"Yolun acık olsun çemen shhhhiii "
Jh: "puhahahahaha"
saf masum jimin gene kaybetmiş ve son kez arkadaşlarına köpek yavrusu bakışları gönderiyordu ama hain arkadaşlarının yüzünde en ufak bir acıma veya vaz geçecekmis gibi durmuyorlardı jimin buna daha çok sinir olup ayaklarını yere vura vura ilerlemeye başladı
.....
Jimin saatlerce o dükanın içinde turlar atıyordu ama doğru dürüst eşyalara bile bakamıyordu bunu fark eden dükkan sahibi sarışının yanına doğru ilerledi"Aradığınız özel bir şey yoksa eğer,size birkaç şey tavsiyede buluna bilirmiyim?"
"Ahhh e-evet evet lütfen öyle yapın"
"Alacağınız eşyayı kız arkadaşınıza mı kullanacaksınız"
"Haaa A-ah e-evet"
Jimin üniversitesi öğrencisi olmasına rağmen daha bir kız arkadaşı bile olmamıştı utancından direk yalan söylemişti."Bu benimde kullandığım bir üründür,gayet iyi Ah,buda var boyutu biraz küçük ama titreşimi haridır."
"O-ozaman ondan bir tane alayım lütfen"
"Evet,diğer ürünlerimiz de bakmak ister misiniz""Hayır yalnızca ondan bir tane alayım."
......
Jimin sinirle elinde ki poşeti serçe masaya koyduBh:vayy cidden satın almışsın.
Jm:bir dahaki sefere gene böyle bir saçmalık yaptıracaksan katılmam
Jh: Niye... çok eğlenceliydi hem...
Jm:utancımdan öleceğimi sandım.
Baekhyun bir kolunu jimin boynuna koyarak kulağına fısıldadı.
Bh:haaa daha çok toysun bunları kullanacağın zaman da gelecek.
Jimin sinirle baekhyun koluna hışımla omzundan atı.
Jm:hem siz ikiniz hemde ben daha önce hiç bir ilişki yaşamadık! Bu yüzden bu şeyi nerde kilanabilirim ki?
Jhope ellerini kalp yapıp sinirle bağıran kimine cevap verdi
Jh:tabikide bir cinsel ilişkide
Jm: Git De Geber! Sadece Geber!
Jimin bu utanmaz arkadaşlarına sinirle baktı üçünde lise den beri yakın arkadaşlardı şimdi ise üniversitesi de mühendislik öğrencisiydi ve jimin onlarla birlikte orduya katılacağı dan da korkuyordu.
Bh: dükkan daki dezgahtar kadın mıydı erkek miydi?
Baekhyun jimin daha fazla yüzü kızarsın diye bağırarak konuşmaya başladı ve kafedeki insanlar onlara bakmaya başladığını gören jimin hemen fısıldayarak arkadaş dediği kişilere cevap verdi
Jm:bir erkekti,genç biri ve sesi hoştu dost canlısı birisiydi ve tanırı aşkına sesini biraz alcat eğer çok merak ediyorsan git ve kendin gör!!
Jh:hee tam bir tavuk olduğun için dükkanda sürekli zemine baktığına ve hemen buraya geldiğine şüphem yok.
Jm:sanki siz böyle yapmıcaktınız.
Pardon hesap alabilirmiyim.Jimin daha fazla onların saçmalık larını dinlicek halde değildi hemen parayı ödeyip gitmek istiyordu
Jm: Lanet olsun cüzdanım yok
Jh:orda mı unutun
Jimin bir hışımla ayağa kalkıp koşmaya başladı cüzdanda öğrenci kartı ve kimliğinde vardı. Nihayet dükkana vardığında hışımla kapı kolunu çekti ama dükan kapatmışlardı jimin sinirle yere çöküp ağlamaya başladı bu gün onun için berbat bir gündü.
Evettt 1.bölüm bitti fark etimde uzun uzun yazı yazmak bana göre değil
Ve bir adet sevimli mi sevimli çemen shhhhiii
Cazgır bir baekhyun da olmasa olmaz
Bir adette j hope da olmasa olmaım
Veeeee
dükan sahibi ve orda çalışan tek kişi yakıâıklımı yakıâıklı sexy jungkoook