6

12 2 0
                                    

Siyah giyinimli adam suratında korkunç gülümsemesiyle

Sg:sen kahfe alırken ki çocuksun değil mi?

Siyah giyinimli adam bu seferde jungkook a döndü

Sg:görüşeceğini söylediğin kişi bu çocuk mu?

Jk:Hayır sana zaten bunun bir yalan olduğunu söylemiştim.öfkeni herhangi bir yere yönlendirip durma bu kişi yanlızca bir müşteri. İşime engel oluyorsun git artık.

Sg:ah siktir. Junkoook seni oruspu çocuğu gerçektende aşağılık herifin tekisin hiçbir şey söylemeyen kişi sensin tahmin yürütebilecek kadar zeki biri değilim

Suga jungkook un yüzündeki gülümsemeyi görünce sinirle saçlarını karıştırdı

Sg:pes ediyorum burda doğru düzgün konuşamıyorum gidiyorum. Bana içki ismarlicaksın.

Suga sinirle kapıyı arkasından çarparak kapatı.jimin ise olaylardan hiç birşey anlamamıştı.

'ona içki ismarlamasını söyledi onun bir arkadaşı mı yoksa'

Jm:hyung iyi misin? O kişiyi tanıyor musun?

Jk: üzgünüm bunu mağazada yapmaması gerekirdi

Jimin sinirle

Jm: kesinlikle, cidden onun bir gangster olduğunu dünmüştüm.belki arkadaşın hakında biraz patavatsızca konuşuyorum ama yumruğunu savuruyor ve seni yalandan tutuyordu bunlar hepsi şiddet içerikli.

Jk:o yanlızca benim tanıdığım bir tehlikeli birisi değil endişelenme.

Jimin aklına gelen şeyle hemen kızardı ve

Jm:şey hyung sana bir şey sorabilir miyim? Neden o kişi senin ile benim çıktığımızda dahil yanlış fikre kapılmış.

Jk:Ah,o bir süre önce uydurduğum bir şeydi senin yüzünden değil burda hatalı olan benim o da durumu kendi kendine yanlış anladı. Ah belki böyle bir şeye fobin vardır veya rahatsız hissetmeme neden olmuştur onun adına üzgünüm.

Jimin hemen itiraz etti

Jm: hayır hayır nasıl olayım!bir insan başka bir insanı sevmesi güzel bir şey.

Jimin aniden aklına aldığı kahveler gelince sağına soluna baktı ve teleşla kahfeleri yere indirdiği aklına gelince arkasına baktı kahfeleri görünce içi rahatladı bir kahfeyi eline aldı tam jungkook a uzatacak Ken kahfenin doğurduğunu anlıyınca minik jimin çok üzülmüştü

Jm: artık sıcak bile değil içmek zorunda değilsin.

Jk:bana vermek için mi almıştın? Ver onu  içeceğim

Jimin şaşkınca yakışıklı hyunga baktı

Jm: artık sıcak değil bu yüzden yarıda iyi değildir.

Jungkook jimin in elindeki kahfeyi alıp içti ve Jimin gene ona aşık olmuştu ve hiç istemesede saat çok geç olduğu için eve gidneliydi artık.

Alice in AdultlandHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin