Regulamin konkursu "Szklane pióra 2021"
1. Do konkursu mogą być zgłoszone prace o dowolnej tematyce, pisane prozą i w języku polskim, posiadające dowolną ilość rozdziałów (minimum trzy), aczkolwiek zastrzegamy sobie prawo do sprawdzenia minimum trzydziestu (jeśli praca nie przekracza trzydziestu rozdziałów, jury będzie czytało całość).
2. Jako "rozdział" rozumiemy samą treść fabularną, łącznie z prologiem. Zapowiedzi, notki informacyjne, nominacje, karty postaci i inne dodatki nie zostaną uwzględnione.
3. Konkurs będzie składał się z dwóch etapów. W części pierwszej wyznaczona komisja dokona weryfikacji zgłoszonych prac, sprawdzając ich ogólną poprawność oraz zgodność ze standardami serwisu Wattpad. Lista przyjętych prac zostanie opublikowana 21.01.2021.
4. W etapie drugim jury poszczególnych kategorii ocenią pozostałe prace i wyłonią zwycięzców. Lista wyróżnionych prac zostanie ogłoszona 20.06.2021.
5. W etapie drugim pod uwagę brane będą takie czynniki jak: pomysł i fabuła, rozwój akcji, kreacja bohaterów, opisy, dialogi, a także ortografia, interpunkcja i stylistyka. Za każdy element będą przyznawane punkty, a ich suma pozwoli wyłonić zwycięzców.
6. Jury każdej kategorii zastrzega sobie prawo do nieprzyznawania pierwszej nagrody lub do przyznania tylko wyróżnień.
7. Prace odrzucone w pierwszym etapie nie zostaną zrecenzowane - możemy jednak wyjaśnić, dlaczego podjęliśmy taką decyzję i udzielić kilku wskazówek. Zainteresowane osoby otrzymają krótką opinię w wiadomości prywatnej po zgłoszeniu takiej chęci.
8. Aby zgłoszenie zostało przyjęte, w przedostatnim punkcie formularza należy podać tytuł ostatnio przeczytanej książki.
9. Kategoria zostanie otworzona po zgłoszeniu do niej minimum trzech prac. Nie ma górnej granicy. Nie wyznaczamy również limitu stron czy znaków na jeden rozdział.
10. Osoby zgłaszające pracę do kategorii, która nie powstanie, mogą otrzymać od nas recenzję w ramach rekompensaty.
11. Osoba zgłaszająca pracę do konkursu musi być jej autorem. Przyjmujemy również teksty pisane w grupie. W takim wypadku zgłoszenia może dokonać tylko jeden z współautorów i tylko w jednej kategorii. Zgłoszenie dwa razy (lub więcej) tej samej pracy przez kilka osób skutkuje dyskwalifikacją.
12. W opisie pracy zgłoszonej do konkursu musi pojawić się następująca informacja: Tekst bierze udział w konkursie "Szklane Pióra 2021" organizowanym przez Peopie-. W hashtagach należy umieścić tag: #szklanepióra2021.
13. Aby wziąć udział w konkursie, należy obserwować profil Peopie, a w komentarzu zgłoszeniowym oznaczyć minimum dwie osoby.
14. Po przyjęciu pracy do konkursu nie może ona być edytowana - samodzielnie lub przez betę. Dozwolona jest zmiana tytułu, nicku autora lub okładki, jednak o każdej takiej zmianie należy na poinformować wyznaczoną osobę z komisji (Rzecznika) w wiadomości prywatnej.
15. Brak informacji o zmianie okładki, tytułu lub nicku autora, bądź poddawanie tekstu korekcie (autorskiej lub u bety) jest równoznaczne z wykluczeniem pracy z konkursu.
16. Każdy autor może zgłosić maksymalnie dwie prace w dwóch różnych kategoriach. Niedozwolone jest zgłaszanie dwóch prac w jednej kategorii.
17. Można zgłaszać prace będące na pograniczu gatunków, należy jednak określić, w której kategorii będziemy rywalizować. W razie wątpliwości odsyłamy do wpisu o kategoriach dostępnego w "Pasie Startowym" - link podajemy w komentarzu. Dodatkowych informacji chętnie udzielimy w wiadomości prywatnej.
18. Przystępując do konkursu, zgadzasz się na publiczne wyrażanie opinii (zarówno pozytywnych, jak i negatywnych) na temat Twojej pracy. Ewentualna krytyka zawsze będzie konstruktywna.
Uwaga!
Prosimy nie zgłaszać prac, których nie jesteście pewni - to znaczy takich, które usunięcie w połowie trwania konkursu. My szanujemy Waszą pracę, Wy uszanujcie naszą.
CZYTASZ
Szklane pióra [Konkurs] |ZAKOŃCZONE|
RandomCzasopismo peopie po raz kolejny daje szansę autorom na sprawdzenie siebie oraz swoich prac! Szklane pióra to konkurs, w którym udział może wziąć każdy, kto ma odwagę postawić swoje dzieło przed rzetelnym i sprawiedliwym składem jurorów z P...