ARKADASLAR LUTFEN OKUYANINIZ VARSA YORUM BIRAKSIN UMARIM SIKILMIYOR VE EĞLENIYORSUNUZDUR.İYİ OKUMALAR...
cıkısta emre burceden telefon numarısı ıstedı.burce hiç dusunmeden verdi.ıclal tam o yoldan gececektı kı emre ve burceyı gordu hemen duvarın arkadasına saklandı ve ızlemeye basladı.okul tamamen dagılmıstı.ama emre ve burce sohbete takılmıs hala konusuyorlardı.tabii iclalde onları ızlıyordu.emre bu gün gunlerden ne dedi.burce hemen cevap verdı bugun cuma.emre yanıt verdi yarın bir yerde bulusalım mı ben buraları pek iyi bilmem aslında ama.burce aynı heyecanla tabii tabii neden olmasın akşam mesajlasırız ve yerı belırlerız ben sana tarıf ederım. ama sımdı gec olmadan ben eve gıdeyim annem merak etmesın.iclal yarın bulusacaklarını bılıyordu ama neredeeee.ıclal sankı kendı kendıne kafayo yemeye baslamıstı butun gece bunu dusundu.o aksam bunları dusunurken emre ve burce mesajlasıyorlardı.yerı belırlemıslerdı.sahile gideceklerdi.iclal onları takip etmeyi düşüdü.sonra tabii ya onları takip edip emre yi burçenin elinden almalıyım dedi.bir sure daha dusundukten sonra yine kendi kendine AAAA kendine gel iclal bir erkek için onca yıllık arkadaslıgını cope mı atıcaksın.hem burce senın her zaman ıyılıgını ıstedı.sımdı sende onu dusun ve aralarından cık dedi.
Ertesi sabah burce erkenden kalktı ne gıyecegnı dusunmeye basladı.o sırada emre nin beyni de aynı karmasa ıcındeydı.sonunda ıkısı de karar verdıler ve evden cıktılar.emre hardal sarısı bir pantolon ve siyah bir t-shirt burçe ise siyah bir etek ve kirmizi bir t-shirt giymisti.zaten burce aksam yeri tarif ettigi icin Emre kolayca geldi.burce emre gordugunde heyecandan titremeye basladi.oturup uzun uzun konustular.gunun sonunda burce icinden ayy tam bana gore birsuru ortak yonumuz varr.dedi.
ARKADAslar lutfen yorum birakirmisinizzzz.nolurrrrrrr
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Tatlı Tecrübe
FantasyKızın adı BURÇE erkek ise EMRE kizin kankasinin adi İCLAL erkegin kankasinin adi ise YUSUF... iyi okumalar umarim begenirsiniz